Søgning på: analyse william. Resultater: 17401 til 17420 af 24034
-
Identitetsdannelse
ForumindlægJeg er ved at skrive en SRP omkring unges identitetsdannelse i det senmoderne samfund. Her har jeg tænkt mig at bruge Goffman, Giddens og Ziehe. Er der nogle der har andre gode idéer, eller nogle specifikke teorier eller begreber fra disse tre? :-) -
SRP
ForumindlægHey alle sammen!! Jeg er en af de mange 1000 elever som sidder og skriver SRP, men har et spørgsmål til opstilllingen! Kan man godt stille den op så man har skrevet spørgsmålet fra opgaveformuleringen ind eller hvad skal man gøre? -
tysk hjælp!
Forumindlæghjælpe med min Tysk, i behøver ikke give mig svarene men måske overstrenge de ord som er forkert og inden i kommentere ved godt jeg er spasser til tysk, det viser min karaktere derfor søger jeg hjælp -
Nogen der kan hjælpe mig!!!
Forumindlægjeg skal skrive en kronik på baggrund af en artikel, men vi har aldrig fået noget information eller nogle genretræk om kronikker.. så nogle der kan hjælpe med hvad der er typisk for en kronik. eller bare fortælle mig noget om kronikker??? -
billedsprog
ForumindlægEr det billed sprog , når man sige skovløberens dreng klemt sig ind mellem de andre handlende i bagerbutikken ? -
Utilfreds med karakter.
Forumindlæghmm... Som i nok kan se, så er jeg utilfreds med min karakter som vi fik tilbage i fredags. Jeg fik 4 og ville høre om der var nogle som ville læse den igennem for at se om rent faktisk ligger til 4. Skriv til mig så sender jeg den :) -
Løsningen på alle dansk+eksamensproblemer
ForumindlægHej Alle Hvordan dansk og danskeksamen bliver en dans på roser! Hermed løsningen på alle eksamensproblemer! DET PASSER! Jeg har fundet en lille super-bog som hedder "Greb om analysen". Den har en analysemodel til ALLE slags tekster og også til film, kortfilm, musikvideoer, billeder - ... -
Hvad kan én få til at dumpe til ekamensprojektet?!
ForumindlægFor at gøre en lang historie kort, så er jeg virkelig på skideren. Jeg valgte et emne jeg ikke skullet have. Aldrig vælg et emne man synes er spænende, altid tjek hvad pokker der ligger bag al éns fascination... Skip længere ned hvis at du ikke vil have baggrundsinfo Jeg er så gået hen og vælge... -
Hvem byggede pyramiderne?
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med af finde artikler eller hjemmesider der omhandler teorier om hvem der har byggede pyramiderne i Ægypten? Gerne nogle forskellige artikler, som man kan sammenligne med. -
Velfærdsstat !!
Forumindlæghej folks. hvorfor kan vi i fremtiden få problemer med at finansiere velfærdssamfundets offentlige service og ydelser? og hvordan kan finansierings-problemerne løses? -
Medicin 2017
ForumindlægHej alle, Jeg søger ind på medicin i år. Jeg er dog forvirret omkring de ansøgertal, der er givet. I følge statistikkerne ser antallet af ansøgere ud således for 2016 og 2017: 2016: 2.563 personer 2017: 2.805 personer Mit spørgsmål er nu- angiver 2016 også kun kvote 2? 2017 kan jo ikke gøre an... -
AT - biologi og historie?
ForumindlægHej, jeg overveer meget om jeg skal vælge fagene bio og his til AT. I bio har jeg tænkt på Darwin og Gregor Mendel, men kan ikke selv komme på en historisk vinkel hvor man får brugt historisk faglige metoder?? Et emne jeg også har tænkt på er gennembrudet med sygdomsviden ifht. europæernes bedre... -
AT 2010 -- Heroin
ForumindlægHey, jeg vil gerne skrive om heroin i AT, hvor jeg er helt sikker på at inddrage kemi B. Yderligere har jeg tænkt på at inddrage samfundsfag eller historie. Men hvad for en vinkel skal jeg se det fra, og hvordan skal fagene kobles sammen? Her er jeg virkelig på bar bund. Jeg har lavet en proble... -
Aristoteles - Etikken
Forumindlæg1. Bog. l.4 Sidste halvdel af nummer 4 forekommer mig ikke klar! jeg ved ikke hvordan jeg lægger noget ind her, men hvis en anden har mulighed for at læse den, og kan forklare mig hvad der ligger i den. -
AT eksamen - designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op på mandag til AT eksamen, men synes det er yderst forvirrende. Jeg har tænkt mig at gøre følgende: starte med en præsentation af emnet og min problemformulering, og derefter komme ind på mine delkonklusioner fra mine delspørgsmål, og så derefter ind på, hvad jeg har fundet ud af... -
en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball
Forumindlæghej er der nogen som sidder inde med en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball tak på forhånd :) -
Overfortolker jeg? Den kroniske uskyld..
ForumindlægHej, jeg skal skrive en anmeldelse af den kroniske uskyld. Jeg har i fortolkningen skrevet noget med at Janus og Tore er en og samme person. Hvor Janus er personens ID og Tore overjeget. Til sidst skriver jeg at årsagen til at Tore bliver indlagt er pga. at personen (som både er Tore OG janus) op... -
Forståelse af spektre
ForumindlægHej Er igang med en spektroskopi opgave. Men sidder lige fast et sted. Hjælp gerne. Se vedhæftet dokument. -
retorik?
Forumindlæghej hvad er en retorik -
METODER
ForumindlægSkal man beskrive metoder generelt eller bare i forbindelse med sin egen opgave?
