Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17401 til 17420 af 25375
-
Matematik hjæp
ForumindlægHJÆLP Vis hvordan man vha. grænseværdien for differenskvotienten kan finde differentialkvotienten for f(x) = 3x^2 + 7 Du skal demonstrere vha. deltametoden = 3 trins reglen, som vi har gennemgået på klassen. -
studieretningsprojekt
Forumindlæghej alle sammen jeg vil høre om i kan hjælpe mig med noget inspiration. jeg skal snart skrive et studieretningsporket i skolen (i december) og jeg vil gerne så småt i gang med at finde materialer. i opgaven skal der indgå matematik A og derudover et andet fag. jeg vil liste de andre fag op ti... -
Kristendom! hjælp
ForumindlægHej! Skal fremlægge i kristendom mandag, om barnedåb. Har nogen ting jeg er forvirret over. Jesus er født jøde, men bliver alligevel døbt af Johannes døberen, er han så skiftet fra jøde til kristen?? Dont get it? Og er der noget der hedder barnedåb i den islamiske og jødiske tro? Fungere de... -
Hjælp!!!!
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe med følgende: Et lusepar har det så godt at hunnen lægger 10 æg om dagen. Det varer en uge før de klækkes. Nye lus kan selv lægge æg, når de er en uge gamle. A: hvor læ... -
Novelleemne
ForumindlægHej! Jeg står og skal skrive en novelle, men mangler ideer til emner! Vil helst skrive teenageproblemer, da jeg selv kan relatere til noget af det! Har været ude i noget tasketyv, men fandt ikke rigtig inspiration i det! Håber i er klar på at hjælpe! Hilsen Katrine -
Geografi
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med de spørgsmål. På forhånd tak :-) i hvilken verdensdel er befolknings fordoblingstid mindst? I hvilken verdensdel er befolkningens fordoblingstid størst? Hvilke problemer kan det give hvis befolkningen... -
redekasse
ForumindlægNogle, som vil hjælpe med denne opgave? Jeg kan ikke finde frem til om der er 6 eller 7 vægge? -
Kommatering
ForumindlægHej derude Nogen, der kan forklare, hvorfor nogle sætter komma både foran og bagved 'er'. Det første, der kan konstateres, er, at partiet står til fremgang. -
reklameanalyse metoder
ForumindlægJeg sidder med en AT synopsis, hvor jeg skal udarbejde en reklameanalyse for noget proteinpulver. Jeg ville blot høre om der var nogle der havde nogle noter mm. om reklameanalyse og metoder i dansk. Helst metoder!! Tak -
Analyse af Trine Andersens Bestie Ballet
ForumindlægHej, Er der nogle der kan fortælle mig hvad novellen Bestie Ballet handler om, da jeg synes den er svær at forstå, og ikke rigtig giver nogen mening! På Forhånd Tak :) -
Nogle der gider rette denne tekst? (TYSK 170 ORD)
ForumindlægDet ville være en stor hjælp hvis nogle gad at skimte den igennem for fejl, eller hvis der er et bestemt sted i teksten der skal kigges på. ”Es war einmal...” viele Märcehn fangen an auf diese Weise, und in den Märchen sind viele andere Merkmale, die man immer wieder trifft. In &... -
er kommaet sat rigtigt???
Forumindlæghej. er kommaet sat rigtigt i dette?: En af byggestenene, til et venskab, er tillid. Men det mener jeg, er helt omvendt, når det kommer til venskab. Det kan godt være jeg har 4 dukker, men kun 1 af dem kan jeg lide, og betarakter som min yndlings . Lige netop de, fik mit til at undre mig ov... -
identitet
ForumindlægHvad er forskellene mellem en individuel og en kollektiv identitet? -
4000 mindre pladser!!!!
ForumindlægHej folkens, hørte i dag, at man skære ned på 4000 studiepladser... Det gør mig sindsyg nervøs. Jeg vil meget gerne læse medicin i fremtiden, men ville lige høre om det nærmest bliver bliver umuligt at komme ind? Tror i evt. at med. studiet kommer til, at kræve et større karakter snit om 2 år? ... -
SKRÅ KAST
ForumindlægHvordan regner man flyvetiden ud, og hvordan kommer man frem til formlen? Tak for det! -
Liberal Alliance
ForumindlægHvad mener Liberal Alliance helt præcist om homoseksuelles rettigheder? Jeg ved godt at de siger ja til vielser i kirken, men kan ikke rigtig finde nogle helt konkrete udtalelser om det. Mange tak, hvis I gider at hjælpe :) -
Valg af gymnasium: STX eller HTX?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en 15-årig dreng, der snart skal til at vælge gymnasium. Jeg går meget op i skolen og vil gerne læse medicin efter gymnasiet, men jeg er i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HTX. Er der nogen, der kan hjælpe mig og har erfaring med STX eller HTX? Evt. nogen der læser medici... -
STYG. FÅR LØN!
ForumindlægTidligere oprettede jeg et spørgsmål, om hvorvidt SP gav løn til Styg. eller ej. Nu kan jeg ikke finde dette spørgsmål på SP. Dvs. SP har slettet det! Disse moderatorer har vist brug for at blive sparket bagi. Disse såkaldte, "moderatorer" kan vist ikke finde ud af noget end at slette d... -
Oversættelse
ForumindlægSidder og laver oversættelse af en tekst, men hvordan oversætter man dette mest hensigtsmæssigt?"Den her dag kommer du nok til at huske hele dit liv"På Forhånd Tak!vh,Carl-Johan -
Fra SOSU-assistent til læge?
ForumindlægHejsa :-) Jeg er i gang med at tage uddannelsen til SOSU-assistent, men har stadigvæk en drøm om at blive læge. Kan man tage nogle HF-enkeltfag, og derefter søge ind på medicin via kvote 2 - og er det realistisk? Jeg har samfundsfag C fra 1.g, som jeg afsluttede og derefter droppede ud. Når jeg ...
