Søgning på: naturgeografi b eksamen. Resultater: 17401 til 17420 af 113755
-
opgave- find vinkel
ForumindlægHejsa.. jeg sidder og prøver at løse en opgave som er følgende:I et koordinatsystem har en linje m ligningenm: y=-3x+12Bestem den spidse vinkel mellem m og koordinatsystemmets førsteakse. hvis man ser på lommeregneren kan man se at der dannes en vinkel, men jeg har jo kun en ligning og et punkt ... -
dipositioner
ForumindlægDer er mange af jer der siger man kan lave dispositioner hjemme fra, men hvordan deler i emner op. Tager i bare sådan 10 (eller hvordan det nu passer med kapitlerne) og så siger, hvad vil jeg kunne sige ud fra det? eller finder i selv ud af mulige emner? -
Hvordan skal jeg det
ForumindlægOpgave c kan ikke huske hvilken formel -
hvordan består man matematik?
ForumindlægHej til alle. Jeg tager matematik på VUC og skal afslutte matematik. Hvordan består man dette? Tager man gennemsnittet af den skriftlige om den mundtlige karakter(Som så skal være over 2), eller skal man have minimun 2 både mundtligt og skriftligt? Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Glædelig ... -
Hvad gælder karakterene på universitetet?
ForumindlægDer er fag hvor bedømmelsen er bestået/ikke bestået og så er der fag, hvor man får en karakter. Kommer karaktererne til at stå nogle steder? Hvis man får sin bachelor har man fuldført, men hvor kommer karakterene ind? Står de på beviset man får udleveret? På forhånd tak -
Min drøm
ForumindlægHeej Jeg har en drøm om at blive Socialrådgiver! og har altid haft den drøm, vil så gerne tage uddannelsen. Har begrund af min sygedom, desværre været meget fraværene fra skole:(n, hvilket har gjort at jeg nok kommer ud med en rigtig dårlig gennemsnit. regner ca med at få 2 til 3 i gennemsnitte... -
hvor land tid tager det at omdanne?
ForumindlægHar vanskeligeheder med følgende opg. Holdbarheden af lokalbedøvende midler med det virksomme stof E er begrænset, fordi E nemt hydrolyseres. Reaktionshastigheden for hydrolysen afhænger af både temperatur og pH. Undersøgelser viser, at hydrolysen er af 1. orden med hensyn til E. I basisk... -
afstand mellem to punkter
Forumindlæghvordan løser jeg opgaven? -
SU ved suppleringskurser
ForumindlægHar man ret til SU hvis man supplere et fag fra C- A niveau, men at man i gym også har haft det på A-niveau med bare ikke har et bestået snit i det ? -
Hjælpemidler til mundtlig dansk
ForumindlægHej... Jeg skal til afgangsprøve i mundtlig dansk i denne her uge. Men jeg kan ikke huske hvilke hjælpemidler man må have med til prøvene. Er det kun synopsen? På forhånd tak -
forvirret ved bevis, integralregning...
Forumindlægbeviset for regneregler ved integraler hvorfor er det at udtrykket skal være lig med nul? nogle der med ord kan forklare hvad der sker? jeg vedhæfter beviset. -
Forskellen på genotye og fænotype
ForumindlægHar som nævnt bare lige brug for et kort svar på, hvad forskellen er mellem genotyper og fænotyper. -
Nogle svære matopgaver
ForumindlægHej, Har døjet med disse i et par dage nu. Vil I hjælpe? Tak! -
en linje l er givet ved ligningen y=0,75x+2...
ForumindlægHejsa, nogen der kan hjælpe med at løse vedhæftede opgave , da jeg ikke kan finde ud af den:) gerne med mellemregninger , tak på forhånd -
Øvelseshæfte mat a
ForumindlægNogle som ved hvor man kan finde øvelseshæfte henne? -
Pensumet til Dansk Mundtlig
ForumindlægHey Folks.. eksamenstid :S! Skal op i dansk her på onsdag og sidder nu og kigger på pensumet.. min dansklærer har aldrig været god til at forklarer sig, så jeg søger hjælp hos os.. Jeg ved man ikke kommer op i en kendt tekst i dansk, men en der ligner noget fra pensummet.. så synes jeg bare det ... -
Lægeuddannelse
ForumindlægHej alleJeg går i 3.g og har en drøm om at læse medicin når jeg er færdig. Mit gennemsnit lige nu er på 9,3 så det bliver en spændende kamp.Så er det mit spørgsmål kommer. Hvis jeg f.eks. lander på 9,4, hvilket næppe er nok har jeg så nogen som helst mulighed for at lave det om???? på en eller an... -
Løsning til differentialligning!
ForumindlægJeg er igang med at forberede besvarelser til eksamensspørgsmål og jeg kæmper med følgende: Redegør for f(x) = b * a^x er løsning til differentialligningen y' = k * y. Jeg er med på at jeg skal differentiere f(x), så det bliver til y' og ligeledes indsætte f(x) på y's plads. Mit pro... -
Forskrift
ForumindlægHjælp til opgave B -
PLZ hjælp
Forumindlægheeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak!
