Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17481 til 17500 af 22366
-
Samfundskritik med forbehold?
ForumindlægEr det kun danskerne, der må være kritisable overfor det danske samfund? Det er ikke mange dage siden i en anden tråd, at en SP-brugere mente at indvandrere skulle være taknemlig overfor Danmark. Dertil skrev jeg: "Og så synes jeg vi skal komme ud over den der dybtfølte taknemmelighed/ydmy... -
Cuba og USA
ForumindlægHejsa. Jeg skal aflevere mit studieretningsopgave om 2 ugers tid. Emnet er Cuba og USA og det første spørgsmål de stiller mig er: "Redegør for forholdet mellem de to lande efter 1959". Hvis I kunne hjælpe mig med hvor jeg kunne starte eller hvad for nogle emner jeg skal have med, vi... -
nervesystemet
Forumindlæghej alle sammen! jeg er blevet stillet for disse to spørgsmål, og vil bare høre jer om hvad i vil mene er vigtigt at få med? 1. Beskriv nervesystemets opbygning og funktion dels generelt og dels med særlig fokus på ethanols virkningsmåder, og forklar hvorfor ethanol kan betragtes so... -
keder i ??
Forumindlæghejsas .. kender i Bent it like beckham - bedre end beckham.. ^ vi har i min klasse fået en opgave for at vi skal skrive en forsættelse til den, altså hva der sker med jess, og sådan .. det er en ENGESLK stil .. er der nogen der lige kan hjælpe mig igen? -
i lejlighederne (:
ForumindlægHejsa (: Er der nogen som vil se på mine sætninger og hjælpe mig med rettelser? Jeg har skrevet mine sætninger på spansk og 'den betydning, de gerne skulle have' på dansk 1.På fjerde sal til venstre er der en mand, som støvsuger og en dame som ligger og taler i telefon. En el cuatro pis... -
Derren Brown
ForumindlægDet er virkelig ikke normalt det han laver! Hvis du gerne vil have noget ud af den her, skal du høre hvad han siger og gøre det meget hurtigt: http://www.youtube.com/watch?v=0soGZpODgPY&feature=related -
SRP opgave om fosterdiagnostik
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med (for mig) en frygtelig svær SRP opgave, der omhandler fosterdiagnostik. Jeg kan ikke rigtigt komme videre, har kun skrevet en side i dansk og opgaven skal afleveres d. 21. Jeg har store problemer med, at finde ud af hvad jeg skal skrive til: Redegørelse for ... -
Hvad hedder risikosamfund, globalisering, og omstillingsparat
ForumindlægHej... Kan ikke rigtigt oversætte disse begreber 1) globalisering 2) risiko-samfund 3) behøver "omstillingsparate" arbejdere 4) et "statusløst" arbejde 5) vælger fra - hedder det dischooses?? PÅ forhånd tak -
Mule Killers
ForumindlægJeg har fået Mule Killers for til næste uge, og der er en ting jeg er i tvivl om. Historien hører vi igennem en drengs øjne, hvor vi hører om, hvordan drengen egentlig kom til verden. Jeg forstår bare ikke helt sammenhængen. Faderen er forelsket i Euda, men han gør Eudas veninde gravid, og sige... -
SU - skat af stipendium
ForumindlægHvad er det? Har aldrig forstået det..... -
den amerikanske drøm
ForumindlægNogle som har lavet en synopsis om den amerikanske drøm? eller kan besvare disse spørgsmål: Hvordan vil den amerikanske drøm genopstå og retlede USA? - Hvad er den amerikanske drøm? - Hvordan har den amerikanske drøm udviklet sig? - Hvordan vil den amerikanske drøm hjælpe med at få USA u... -
Virkelighed eller reality
ForumindlægKære SP Jeg skal skrive et essay med emnet "virkelighed eller reality". Har i nogle ideer til hvordan man kan starte og slutte sådan et essay. Jeg har tænkt mig at skrive om Amalie fra paradise hotel og om de mange andre reality serier man kan se i fjernsynet. Jeg har også tænkt m... -
NRA
ForumindlægHej.. Er der nogen der hurtigt kan fortælle mig Hvad NRA er? Bare kort og klart, forstår det nemlig ikke helt. -
Robotteknologi og samfundsfag
ForumindlægHey! Skal om en uges tid til AT-eksamen og skal til at ha fundet nogle guldkorn jeg kan suplere min synopsis med.. Jeg har om "Robotter i hverdagen-ven eller fjende?", hvor jeg tager udgangspunkt i visionen om robotter i filmen "I,robot". Har fagene fysik og samfundsfag med m... -
Demokrater vs. republikanere
ForumindlægHej alle! Er der nogle, der kan give en forklaring på(eller evt. en henvisning til link/skriftligt materiale) hvad de grundlæggende forskelle på demokrater og republikanere er? -også gerne hvilke ideologier der danner grundlag for de to partier. På forhånd tak, Nana -
Engelsk betydning
ForumindlægHvis i skulle forklare disse 3 ord på englesk hvordan ville det så være? Negaotions shortage economic sanctions? -
Kasse om tekst og grafik
ForumindlægHej. Jeg er ved at sætte en labmanual op, og derfor har jeg brug for, at kunne tydeligøre et område hvor det er meningen at læseren selv skal prøve at regne ud hvad reaktionsproduktet bliver. Det indeholder nogle få linier tekst og et billede. Jeg ville så gerne høre om, hvordan jeg kan lave en... -
Sammensætning af empiri, teori og metoder.
ForumindlægHej, Jeg er igang med at skrive mit talepapir til min mundtlige fremlæggelse i AT og har i den forbindelse brug for noget hjælp. Jeg sidder og skal til at skrive noget om de teorier og metoder jeg har gjort brug af - men jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet har gjort brug af nogle teorier... -
"Vi går i skole sammen"
ForumindlægHvordan siger man det? "We go to school together" -
Partier + ideologier
ForumindlægHejsa Havde lige nogle spørgsmål :D 1)Har alle partier en specifik ideologi som de følger 2)Kan et parti godt være blanding af forskellige ideologier. 3)Hvilke partier har de forskellige ideologier. Hvis vi fx tager de konservative er deres ideologi så kun konservatisme?
