Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 17541 til 17560 af 65601
  • Matematik B 13. august 2008

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der har eller ved hvor man kan finde matematik B eksamenssættet fra den. 13 august 2008 besvaret? det ville hjælpe mig meget hvis jeg havde det:) på forhånd tak:D
  • Stx matematik b august 2010

    Forumindlæg
    Hej :) Der skulle tilfældigvis ikke var nogen, der lå inde med svarene til Delprøven med hjælpemidler fra STX matematik b august 2010 ?
  • EUKLIDS ELEMENTERS BETYDNING FOR DEN SENERE MATEMATIK

    Forumindlæg
    Hej, der der nogen der ved hvilken betydning Euklids Elementer havde for den senere matematik? Det haster, da jeg skriver SRP opgave. Please en eller anden heeelp
  • Rette min eksamensopgave matematik B

    Forumindlæg
    Er der en jeg kan sende min eksamensopgave i skriftlig matematik til der vil rette den? - det er desværre svært at anskaffe opgave beskrivelsen.
  • Engelsk FSA !!!!! (lidt hjælp søges)

    Forumindlæg
    Heeej!!Jeg skal op til engelsk mundtlig prøve (FSA) i morgen og har brug for lidt hjælp og gode råd fra erfarne.Jeg plejer at få 10 i årskarakter, og 11 i mine skriftlige opgaver. Desuden er min lærer ikke typen der giver 13-taller.Så derfor skal jeg gøre det nogenlunde perfekt for at få 11, som ...
  • matematik fsa 08

    Forumindlæg
    hej fooks jeg har problemer med fs matematik (08) bermuda trekanten opgave 1.4 opgaven lyder "omregn kvadratets sidelægde til målestoksdoeholdet 1:15000000 og indtegn kvadratet i bermudatrekanten sidelængden på kvadretet er 22000 km2 tak på forhånd :)
  • Haster!! 24 timers bio eksamen imorgen

    Forumindlæg
    Hey søger en person som kan hjælpe mig i 4-5 timer, her imorgen til min 24 timers Bio B eksamen. Bor i Roskilde. tilbyder 110 i timen. Mvh.Michael
  • FSA 2010! Skal op til eksamen om 2 timer!

    Forumindlæg
    Nogen der har været oppe til biologi eksamen? Vil i ikke fortælle hvad den handlede om?! please! Mange tak!
  • Biologi C Eksamen?!

    Forumindlæg
    Hvordan forgår biologi c-eksamen på HTX :) ?
  • HVORDAN FOREGÅR EKSAMEN PÅ ENGELSK A HHX????

    Forumindlæg
    Hejsa HJÆLP går i panik, hvordan foregår eksamen på HHX Engelsk A afgangseksamen?På forhånd tak skal allerede op på Mandag!
  • Gode råd til Geografi eksamen? :-o

    Forumindlæg
    Hej "studies" Jeg skal snart til Geografi eksamen, så er der nogle der kan give mig nogle gode råd?? - Tak på forhånd!! :-)
  • Emneforslag SRP - Matematik + Biologi

    Forumindlæg
    Her kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Biologi-Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). Biostatistik Biologiske forsøg udført med efterfølgende statistisk inferens Genetiske algoritmer Optimering af ikke-differentiable ...
  • små matematik opgaver

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med disse små opgaver?1. løs uligheden 3(2-x) mit svar 02. reducér 8a+3b)^^2 - (a-b)(a+b)-6ab3. isoler a i formlen (1/a)+3 = b/44. om en eksponentielt voksende funktion f oplyses det, at f(3) = 4 og f(5)= 36bestem en forskrift for fhåber på hjælp, takker;)
  • Matematik: FIND X-VÆRDIEN

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave:) det ville virkelig være en stor hjælp Hvis der nogle der sidder inde med en god metode eller bare gode ideer må de rigtig gerne skrive - Sarah
  • Hjælp til matematik! Formel og andengradsligning

    Forumindlæg
    Jeg har to opgaver i min aflevering jeg ikke kan finde ud af. Her kommer de: 1. Formlen y=2,7*0,96^x beskriver, hvordan prisen på rækkehuse i et bestemt kvarter har udviklet sig efter 2008. Her betegner y prisen i mio. kr. på et rækkehus og x antallet af år efter 2008. a) Hvilken type væks...
  • mangler hjælp til opg 2 I matematik

    Forumindlæg
    Er der en klog en der kan lave påg 2 for mig, forstår den virkelig ikke og det haster. det ville være fantastisk hvis en gad at lave den håber på hurtigt svar
  • Historie (A) eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er lidt i tvivl om hvad det præcis er man skal til eksamen. På vores skole har vi 24-timers eksamen i historie. Når man så trækker sit emne, f.eks. verden efter 1945, skal man så bare redegøre for sit emne (altså det vigtigste), og inddrage de kilder osv. man får udleveret? + selvfølgeli...
  • Drama eksamen! Please hjælp mig!

    Forumindlæg
    Jeg står i den situation, at jeg skal til eksamen i drama på c-niveau imorgen. Dertil har jeg et par spørgsmål: - Hvad menes der med, hvordan man har arbejdet med sin rolle - er det at man har øvet på sine replikker eller hvad menes der? - Hvilken funktion har rollen i stykket? - min karakt...
  • eksame. hurtigt og let hjælp:)

    Forumindlæg
    Hver dag når vi åbner avisen, tænder for radioen eller fjernsynet, ser og hører vi om de nyeste forfærdelige ting, der har set dagens lys. Før i tiden var nyheder om lande med undtagelsestilstand og krisesituationer, om ikke ligegyldige, så i hvert fald ikke noget vi fulgte i særlig grad. Selv...
  • Karakter tæller kun 0,75?

    Forumindlæg
    Hvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje.