Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 17541 til 17560 af 33808
-
Seriøsitet...
ForumindlægHej...Hvordan definerer du seriøsitet? Altså her inde på studi.dkMalfoy -
Dansk net synonymordbog..
ForumindlægNogen derved om der findes en synonymordbog på nettet? -
Possessitvt pronomen + ing-form
ForumindlægHejsa! Hvad er den grammatiske betegnelse for at bruge et possessivt pronomen og derefter en ing-form? Eksempel: He had a problem with his being a catholic. Jeg spørger fordi jeg er i tvivl om hvorvidt man også kan sige "him being a catholic". Altså et personligt stedord i stedet fo... -
HJÆLP
ForumindlægHejsa. Mit emne er immigration og integration og skriver i dansk og samf. Jeg har siddet længe og kan simpelthen ikke komme på samfundsfags begræsninger i forhold til mit emne.. HJÆLP? -
Kludder i Aktivitetsoversigt
ForumindlægNår man ser på en brugers Aktivitetsoversigt i profilen, er der nogle tilfælde, hvor det rapporteres at indlæg i lektieforum er oprettet, hvor det faktisk drejer sig om indlæg, der er besvarelser. -
Store begyndelsesbogstaver i overskrift?
ForumindlægOverskrift: "Danisk rules and customs". Skal navneordene - altså "rules" og "customs" - skrives med store begyndelsesbogstaver? -
Budskabet i en tekst?
ForumindlægDenne tekst hedder "the fisherman's friend" Fatter virkelig ikke hvad budskabet er i den? Hvad selve hovedtemaet er? Og da jeg skal analysere den, er det lidt svært, når jeg ikke forstår hvad pointen er. Læs den gerne, og hjælp mig. :) Jeg har oversat den i google translate for i ku... -
Wikipedia
ForumindlægHey. Jeg er kommet lidt i klemme, da jeg er i tvivl om man må bruge Wikipedia som en kilde til SSO. Hvordan er reglerne? Må jeg eller må jeg ikke? -
stil over
Forumindlæg2. mrs lisa ville have været en rig kvinde hvis hun ikke var taget til las vegas= mrs lisa will be a rich women if she wasent toke to las vegas arresterede = arrest hvad ved mrs lisas børn om hele denne affære= what does mrs lisa,s children about this hole ---- ? oversætte= explain a y... -
Et par gode internetsider?
ForumindlægHej, Jeg søger nogle sider på nettet som fortæller noget uddybende om hvad, der foregår i Nordkorea lige op til Korea-krigen. Jeg har prøvet wikipedia, cia og historie-nu.dk, og ingen af dem fortæller særlig meget om det... Det haster temmelig meget. -
Oversættelser
ForumindlægHej Er nedenstående sætninger rettede korrekt?: 1. The children were ran away, so the parents called the police. Rettet: The children were ran away, so the parents called the police. 2. If you have drunk a lot of coffee, you sleep badly tonight! Rettet: If you have drunk a lot of coffee, ... -
Is It Possible to Find Love Online?
ForumindlægEr der nogen andre der har trukket emnet Love? jeg har Love on the internet men kan ikke finde noget rigtigt om det.. Er der ikke nogen der kan hjælpe?;( -
Er mine karaktere okay
ForumindlægJeg er meget interesseret i dyr og vil rigtigt gerne være dyrlæge, jeg går i 7 klasse og vil gerne vide hvad jeg skal op på i karaktere. Lige pt får jeg 7 i fysik-kemi og 10-12 i matematik?? -
Ordstilling, help!
ForumindlægI de følgende sætninger skal der byttes om på ordstillingen, dvs. verballed før subjekt, så vidt jeg ved! 1)Næppe havde han sagt det, før det skete; Hardly had he said it, before it happened. ? 2) Engang var jeg svømmet for langt ud: Ikke et bud på selv, hjælp! 3)Ikke før søndag kunne han gør... -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
Eng. oversættelse
ForumindlægHåber at der er nogen der kunne kigge min oversættelse igennem =) Her er den: 1)Aviserne er steget meget de sidste år på grund af inflationen eller kapitalismen eller de store avancer (1) eller hvad (2) det (nu) kan være. - The newspaper is grown a lot these last couple of years because of the ... -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
Vietnamkrigen - Krig og medie
ForumindlægHej! Jeg skal i den kommende uge skrive AT-opgave. Hovedemnerne jeg kunne vælge mit emne udfra er, krig og enten medie eller teknologi. Jeg har valgt krig og medie, og udfra dette har jeg valgt at skrive om "De amerikanske mediers indflydelse på Vietnamkrigen". Jeg ville i den anledni... -
Skr. dansk HF i mandags.
ForumindlægHej med jer, Nu har jeg læst en del mener igennem og kan se, at der er stor forskel på hvilke emner man kommer op, alt efter om man tager HF, HHX und so weiter. Er der nogen som tog HF-skriftlig dansk i mandags og som vil komme med deres mening om eksamens-forlægget? Evt. hvad i skrev om? Knus... -
Rettelse? Hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen, jeg har brug for hjælp.. Jeg kan ikke se hvorfor disse sætninger er forkerte og hvorfor de er: It is about that we should not take nature for granted. The story takes place in Egypt, a warm and sunny country, opposite Jons negative and cold thoughts TAK
