Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17601 til 17620 af 45492
-
Sprøgsmål angående blodtyper og agglutination
ForumindlægHej alle. Jeg har undret mig over noget. Som bekendt kan folk med: • blodtype 0 (nul) kan give blod til alle • blodtype A kan kun give blod til folk med blodtype A eller AB • blodtype B kan kun give blod til folk med blodtype B eller AB • blodtype AB kan kun give blod til folk... -
sociolingvistik?
Forumindlægnogle som kan forklare mig hvadhvad er sociolingvistik konkret er? -
Massetal
ForumindlægHvorfor kaldes nukleontallet også massetallet? -
Hvad er prikvandring eller vandrende prik?????
ForumindlægHej.(: Hvad er prikvandring eller vandrende prik, har læst det rundt omkring herinde men ved ikke hvad det er og hvad det har at gøre med ioner?? -
Udseende af spektrer
ForumindlægHej folkens. Sidder med en fysikaflevering lige pt. I opgaven har vi undersøgt diverse lyskilder, med et spektrometer. Nu skal jeg så besvare dette spørgsmål: "Giv en forklaring på spektrets udseende". I dette tilfælde har jeg kigget på en glødepære med spektrometret. Billedet er ved... -
Hjælp til 24 timers musik
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=BJqNxKdgyqM&feature=related Hej Jeg har fundet frem til at den laveste node er a og den højste er g. Men jeg er ikke sikker på om det er rigtigt, er der nogen der ved det. Også vil jeg høre om der nogen som ved om der er nogen bestemte motivmønstre/melodirff o... -
Vektorfunktion opgave (Afstand)
ForumindlægHej SP. Jeg er blevet bedt om at fremlægge at par opgaver i matematik, men der er dog en af dem jeg ikke helt kan forstå. (Vedhæftet billede) jeg får derudover at vide af r(t)=(2+6*t,5+3*t) (altså koordinatfunktionerne: x(t)=2+6*t, og y(t)=5+3*t) samt punktet P=<7,4> a) ?? b) Jeg har... -
Dk's internationale position
ForumindlægHej, jeg har godt nok 24 timers eksamen i historie, men synes mit spørgsmål passede bedre under samfundsfag. Jeg vil høre, hvad du vil svare på spørgsmålet: Hvad er DK’s position i den internationale verden? Tak :) -
Ry for Øresundskollegiet??
ForumindlægHej, er der nogen der kender ryet for Øresundskollegiet?? Evt. nogle af de andre kollegier i KBH?? -
Hjælp til spansk
ForumindlægHej Jeg skal have spansk igen i år og jeg ville høre om i kendte til nogle steder hvor man kan få hjælp til spansk af en der taler spansk. Er det muligt at få en spansk studerende fra uni til at hjælpe en med sit spansk, og hvordan kommer man i kontakt med nogle der kan hjælpe? Mvh Mille -
Optimale bredde og højde
ForumindlægHvad er den optimale bredde og højde for et menneske? -
HJÆLP :) reducering
Forumindlæghar jeg kan ikke reducer denne udtryk (x+y)2-2xy hjælp :) -
Forsøg i naturfag
ForumindlægHej Jeg så denne video https://www.youtube.com/watch?v=RSVPFaJSlEA og overvejede om det er muligt at lave det samme forsøg uden røret og istedet sætte kolben ned i skålen. Er det muligt? Tak for hjælpen -
Boston-model, hjææælp !
ForumindlægJeg har fået denne opgave som skal afleveres i morgen: Opstil så vidt muligt en Boston-model for Kvali’seas produkter. Det kan være nødvendigt selv at opstille nogle forudsætninger. F. eks. hvor stor er Kvali’sea i forhold til deres største konkurrenter. Eftersom jeg ikke rigtig ha... -
Planks Konstant h
ForumindlægDer findes to udtryk for planks konstant: h= 6,63*10^-34 J*s og h= 4,13*10-15 eV*s Hvornår bruger man hvilken? og hvilken betydning har de hver især? -
Exceptionelt udfald for X
ForumindlægHar brug for hjælp til opgave b Ved ikke hvad der menes med et exceptionelt udfald for X skal man bare sige P(X=67) eller hvad? -
Tips til biologiopgaver: Neurotoksin, Borrelia og DNA-profiler
ForumindlægHejsa Jeg har fået 3 opgaver i biologi, jeg har lidt problemer med at få til at fylde - og der var ingen opgaver herinde at finde inspiration fra (så mine svar bliver lagt ud bagefter). Det kræver at du har opgaverne, da jeg ikke kan uploade hele opgaven herinde. De skulle være fra nogle tidliger... -
Lykke??? - HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen jeg er i gang med en samf opgave men kan ikke kommer videre, så jeg tænkte på om der er en venlig sjæl herinde der kunne tænke sig at hjælpe mig spørgsmålet lyder: Opstil tre hypoteser, der forklarer forskellene i, hvad der gør mænd og kvinder lykkelige. Hypoteserne skal op... -
Klima og klimaforandringer
ForumindlægHejsa. Skal snart på til NG eksamen og et af spørgssmålene lyder således: ''Hvorfor har vi forskelligt klima rundt omkring jorden og hvorfor har vi global opvarmning? Hvad kan konsekvenserne for en fortsat opvarmning være for verdens lande og hvordan kommer den til udtryk? Kan vi gøre ... -
Bindingsenergi??
ForumindlægHar bindingsenergien i et atom noget at gøre med hvor meget energi man får når man spalter atomet?
