Søgning på: Andet. Resultater: 17641 til 17660 af 91205
-
Hvad er det nu det hedder?
ForumindlægJa, hvad er det nu de hedder, de der maskiner, man trykker koder ind på. Blandt andet dem, man bruger til at komme ind i nogle bygninger. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det! Det skal bruges i en novelle. På forhånd tak for hjælpen:) -
Rumfang af omdrejningslegeme
ForumindlægHej Alle. Håber der er en der vil hjælpe mig, denne opgave skal ikke afleveres eller fremvises på anden vis, blot til træning. Jeg skal finde rumfanget af omdrejningslegemet som fremkommer, når min punktmængde drejes 360 grader om førsteaksen. Min funktion er f(x)=x3-3x2. Jeg kender formlen med ... -
Noter til Engelsk
ForumindlægHej vil høre om der ikke er nogen der sidder inde med noter om "Debbie and Julie", "Jasmine" samt "sunday bloody sunday" da jeg snart skal til engelskeksamen.På forhånd tak. -
Det forsømte forår 2
ForumindlægDette hænger nok lidt sammen med mit andet spørgsmål til Det forsømte forår. Forresten, tak til alle dem der svarede! Har læst bogen, men kan ikke rigtig finde budskabet.. Nogen der vil hjælpe mig? Vpigen -
Bestem X
ForumindlægGør rede for at x = -1 og bestem den anden løsning. Har redegjort det første men kan ikke lige finde ud af det næste Ligningen er ( x + 1 ) * ( 2x - 4 ) = 0 -
Latin forum
ForumindlægDet kunne da være rart med et sted til Latin, så den ikke skal køre under alt muligt andet. Det er vel omtrent halvdelen af alle på gym der har latin (læs. sproglige) plus os andre der har valgt det som mellemniveau -
HJÆLP TIL SUMKURVE - HASTER
ForumindlægOpretter lige den her i stedet for den anden. Jeg skal have hjælp til spørgsmålet "Hvor mange procent af eleverne har en hvilkepuls på 57 eller derunder?" Hvordan finder jeg ud af det? Jeg HAR lavet sumkurven. -
mat-opgave
ForumindlægHej!Jeg vil gerne at I hjælper mig med de opgaver.løs ligningen ved beregning: 3x-2:3,5 = 2x+1. og en anden opgave:5*(3x+4)= 0,5x-1På forhånden tak. -
SIR modellen
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig noget om det basale reproduktionsnummer, betegnet R0 hos en SIR-modelleret epidemi? Det er til SRP,. Ville være en SUPER DEJLIG hjælp :) tak til alle der skriver et eller andet! -
Eng. essay
Forumindlæghey, hvis der er nogle som har et engelsk essay om historien "Sandy and her beautiful sisters" eller nogle gode ting til historien, må de meget gerne smide det op på studieportalen -
Koncentration af clenbuterol i en urinprøve
ForumindlægHej Jeg sidder og laver et kemisæt fra 2012, hvor jeg er rendt ind i lidt problemer. Det er opgave 3 d). Jeg har vedhæftet hele sættet. Jeg håber, der er en eller anden, der vil hjælpe. -
AT - almen studieforberedelse
ForumindlægER DER NOGEN DER HAR HAFT OM : eksempler på sanitære vilkår, boligforhold og sygdom i Danmark i anden halvdel af 1800-tallet ? KAN I GODT KOMME MED NOGET EKSEMPLER FRA 1800 TALLET ? -
Koordinatsæt til røringspunkt til tangent
ForumindlægDet er anden del af opgaven jeg har svært ved. Jeg ved, at a = 1/4, men jeg kan ikke huske hvordan jeg skal komme videre. På forhånd, mange tak. -
Engelsk: en sætning
ForumindlægHeyLyder denne sætning mærkelig:"We were sitting and sipping our tea"På dansk: Vi sad og nippede til vores te. -
Hjælp til mat. ??
ForumindlægAloo , er der nogen der kan hjælpe med flg. opgaver i vedhæftet fil? Ved godt det er for meget, men kan seriøst gøre andet da det er til imorgen ? \: På forhånd tusind tusind tak .. - xo xo carinacarina -
Digt - jeg er så træt af min krop
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med en analyse af digtet "Jeg er så træt af min krop" Er ikke specielt god til at analysere digte og kunne godt tænke mig at se hvordan en anden har analyseret digtet? -
Bestemme sider og vinkler i en trekant med en ligning
ForumindlægLinjen med ligningen y=3/4x+3 danner sammen med første- og andenaksen en trekant i en anden trekant. Bestem sider og vinkler i denne trekant. Er der nogle der kan hjælpe med fremgangsmåden? -
Vinklen mellem vektorer
ForumindlægHej!Jeg har 2 vektorer. AB=4 over -4, og den anden er AD=1 over -8. Jeg skal regne ud, hvad vinklen er. Jeg kan kun finde frem til et mærkeligt tal.Håber der er en der vil prøve!Roban -
definition på cos, sin, tan, overgangsformler og den trigonometriske grundrelation
ForumindlægHej håber i kan hjælpe med det! :) altså jeg har tænkt, at jeg kunne bruge enhedscirklen til at definere cos sin og tan, men er ikke sikker. det andet er jeg meget i tvivl om på forhånd tak -
SSO - Anna(jeg)anna
ForumindlægHey..jeg har besluttet mig for at skrive om klaus rifbjergs anna(jeg)anna i SSO...er der nogen der ligger inde med nogle analyser eller andet om bogenmvh
