Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17661 til 17680 af 25465
-
Much eller many?
ForumindlægHvordan ved man om det er much eller many i en sætning? -
Har jeg bestået HF, 1 år?
ForumindlægHej, jeg går på HF og er igang med mit 1 år, har lige været til nogle af de første eksamener hvor jeg fik henholdsvis 7 i billedkunst (c niveau) 4 i matematik mundtlig (c niveau), og har to eksamener tilbage. Min matematik skriftlig er jeg meget i tvivl om hvordan er gået, da matematik og and... -
Forklaring på førnutid
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål Det omhandler en korrekt opbygning af en sætning med brug af "has been". Sætning der skal oversættes: "min far er blevet syg, og han er først klar senere" Mine 4 bud: " my father has been sich, and he is first ready later" "My farve... -
Kan man sige at differentialkvotienten er tangentenshældning?
ForumindlægHej allesammen, Kan man sige at differentialkvotienten er tangentenshældning? Altså at det er ligemeget hvilket af ordene man bruger? -
"Det talte ord gælder"
ForumindlægHej :-) Jeg har lagt mærke til at mange politiske nytårstaler indledes med sætningen "Det talte ord gælder", altså det er ikke noget som bliver sagt i talen, men noget som er skrevet efterfølgende. Mit spørgsmål er derfor, hvad betyder dette og hvad er baggrunden for denne "t... -
oversættelse
Forumindlæghej hjlæp med grammatik af oversættelse: Why are the 40 year old man not shopping in H&M. “ Men is the toughest of all. They don’t have the same gene, which women have. Men want help from the shop assistant, which gives good advices, while many women shops completely on their own. We are just st... -
Er det muligt?..
ForumindlægHej. Jeg er en pige som har svært med matematik så vil derfor spørge jer, om det er muligt at gå fra karakterer 02- til 10 tal på et år hvis jeg arbejder på det. Kom gerne med gode råd, opgaver osv :-) -
Decimal
Forumindlæg6,37 4,05 3,547 hvordan kan man afrunde dem til 1 decimal min lærer har ikk lært os det men vi har fået nogle opgaver med dem -
at forbedre fag = højere gennemsnit?
Forumindlæghej! hvis jeg ønsker at forbedre de karakterer som jeg har fået i nogle fag fra gymnasiet - hvordan vil dette ændre mit gennemsnit? jeg er udemærket klar over at man IKKE kan ændre sit gennemsnit - men man kan jo godt forbedre karaktererne. og når karaktererne bliver forbedre så ænder gennemsnit... -
kan ikke tegne funktion??
Forumindlæghar funktionen y=9,4*sin(0,26*6+0,99)+17 som jeg ikke kan tegne i geogebra!? hvorfor kan jeg mon ikke det!!! -
Lille oversættelse, hjælp-asap!
ForumindlægHej jeg har spasnk på et lille jysk gymnasium, og har en lille tekt jeg gerne vil have hjælpe til. her er den dansk: Evelyn er en pige af mexicansk opridelse som bor i USA. Evelyns forældre kom til USA uden papir og var meget fattige. De har ydet et stort offer for deres datter. Evelyn vil som s... -
1. Verdenskrig
ForumindlægHej Jeg står og skal lave en opgave om 1. verdenskrig, jeg har søgt på nettet og læst i lidt bøger og også fundet en del oplysninger om emnet. Men et spørgsmål jeg har lidt problemer med er: Hvad var Danmarks rolle i 1. verdenskrig? Jeg ved godt at vi var neutrale. Men hvis der er nogle som lig... -
Hjælp! nogen som gerne lige rette efter for fejl. Oversættelse
ForumindlægTysk oversættelse Gestern Abend ich zu meiner Collage anrief. Ich wollte gern ein Problem mit ihm besprechen, vor dass wir in gemeinsam konnte das Bestes Lösung finden. Ich traf jedoch nur seine Frau, die Mitteilung, dass er war in Kino geht und vermutlich wollte nicht kommen nach hause die er... -
Hvordan finder man en diagonals længde
Forumindlæghvordan finder man en diagonals længde (i en rektanglet firkant), hvis det eneste man ved er at rektanglet er 4 tommer stort? -
Lukket mængde
ForumindlægHejsa. Er der en der kan forklare mig hvorfor mængden af Reelle tal er en lukket mængde, men ikke mængden af tal fra 0 til uendeligt? -
Uddanelse
ForumindlægJeg vil gerne lave noget inde for medicin. Kan det så godt passe at man skal først skal i :9. klasse --> 10. klasse --> HTX/STX/HF --> Universitet (Aarhus, SDU, KU)? Og hvad er forskellen på: HTX/STX/HF? -
Tysk eksamen B niveau taksonomiske niveauer
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i tysk snart. Men når man skal analysere en tysk tekst, skal man først redegøre og derefter analysere. Men hvordan kan man analysere en teskt om f.eks. murens fald? I et eventyr kan man komme ind på eventyrtræk osv, men hvad med andre tekster? Håber i kan hjælpe :) -
Cuba-krise, er på barbund
ForumindlægJeg skal i min 2.gs opgave om Cuba-krisen give en analyse af årsagerne til krisens udfald... Det diskuteres jo stadigvæk til hvilken side krisen udfaldt, altså hvem den gavnede.. Det har jeg tænkt mig at skrive.. Men hvad kan jeg mere skrive? Hilsen en fortrøsningsfuld elev -
HASTER HJÆLP! Salte og ioner i vand.
ForumindlægI en aflevering for vores naturfagpakke har jeg fået punktet -gør rede for hvilke ioner og salte der er i forskellige typer vand og hvilke fordele og ulemper de har . Med vandtyper tænkes her på grundvand, vandhanevand og drikkevand på flaske. Nogen der har en god idé til hvor man kan finde det... -
Cyklen
ForumindlægHej, der er 2-3 opgaver i fysik, jeg ikke kan finde ud.. håber at der nogen der kan hjælpe... er lidt håbløs opgaverne ligger på linket, da der også er tegninger: http://peecee.dk/?id=38075 på forhånd tak
