Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 17661 til 17680 af 48309
-
ang. årskarakter og eksamenskarakter
ForumindlægHej. Tæller både årskarakter og eksamenskarakter med i ens gennemsnit ? altså hvis jeg nu får 7 i Samf C i årskarakter og jeg har får 7 til eksamen, tæller så begge mine karakter med i mit gennemsnit ? Mia -
Hejsa
ForumindlægHejsa..Jeg ved godt det er lidt tidligt, men hvilket fag skrev I større skr. opg i? Og hvad om? Eller hvilket har i tænkt jer at skrive i? Var bare lidt nysgerrig, for at vide det.. -
Hjælp! Analyse af novelle
Forumindlægjeg skal analysere en novelle,og vil gerne have noget hjælp til hvordan man analysere en novelle rigtigt. evt en "analyse model" jeg er meget LOST,. hjæælp -
hjælp til universet
Forumindlæghar denne opgave og kan ikke forstå hvad den går ud på link nedenunder tak på forhånd -
Rette komma i tekst
ForumindlægHej Er der nogen der måske vil hjælpe mig med at rette startkomma i 3 små tekster? Vedhæfter filen hvis i skriver ((: -
syre og baser
Forumindlæghej jeg forbereder mig til fysik/kemi eksamen, er der ikke en der kan fortælle mig hvad en syre består af? -
islam,kristendom, buddisme
Forumindlæghej hvad skal man var god til kristendom og islam og buddisme som , jeg skal va forberedt til eksamen ? -
SO2-eksamen
ForumindlægHej :) Jeg går på HTX og bliver student på tirsdag og har brug for nogle gode råder for det. Jeg har den sidste eksamen - SO2 på tirsdag men jeg har været mega fjols, er at jeg har glemt at lægge "arbejder" i prøvemappen, så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre. SO2 = studieområde d... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHar nu bakset med disse oversættelsesopgaver længe. Kan I hjælpe? Vi har gennem historieundervisningen hørt om mange høvdinge, konger, diktatorer, statsministre, kejsere og kejserinder. Wir haben durch den Geschichtsunterricht über viele Häuptlinge, Könige, Diktatoren, Ministerpräsidenten,... -
Nogle gåde råd?
ForumindlægHej Alle. Jeg ved endnu ikke om vi skal op til fys. eksamnen, men for god ordens skyld ville jeg høre om der er nogen herinde, som har været op i fys. C eksamen (24 timers) som kan fortælle mig hvorledes det forløber? Trækker man et spørgsmål om et af de emner man har været oppe i iløbet af året?... -
Ang. mundtlige eksamener
ForumindlægHej!Først vil jeg lige spørge, kan det virkelig være rigtigt at ens musiklærer SKAL have hørt mit solo nummer, der skal bruges til eksamen? Altså, have hørt det før selve eksaminationsdagen...? Og er det ikke udelukkende MIT valg hvad dette solo nummer skal være?Og så noget lidt mere generelt... ... -
De tyske soldater, af Tove Ditlevsen
ForumindlægHej Jeg er i gang med forberede mig til min dansk mundtlig eksamen, mit emne jeg trak var sagprosa. Ud fra det har jeg valgt digtet "De tyske soldater" af Tove Ditlevsen. Er så småt gået i gang med en analyse til den, er gået lidt i stå. Derfor vil jeg spørge om en af jer måske har en... -
Fys A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Stx eller Htx
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at læse medicin, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX. Jeg elsker fagene fysik/kemi og biologi. HTX lyder spændende, men jeg har hørt at matematik niveauet er meget højt, så mon ikke det bliver for svært for mig, nu når jeg kun klarer mig mi... -
Hjælp til Pasteurisering
ForumindlægJeg skal skrive SRP om louis pasteur og pasteurisering, Nogle der har skrevet en god opgave om dette. skal skrive i biologi og historie. Har brug for hjælp til at få det formuleret, altså den biologiske del. På et højt niveau. tak :) -
stress....:0(
ForumindlægDavsJeg ved nu ik helt hvordan jeg skal start. Jeg har det af h...... til. Jeg er så stresset at jeg overhovedet ikke kan læse til eksamen.. jeg har siddet og prøvet på og læs.. men jeg tænker over så mange ting: "hvad hvis jeg dumper", "jeg har meget og nå", " jeg har tr... -
Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!! -
SSO - Tvivl om Indledning!
ForumindlægHeysa..Er i gang med at skrive SSO i faget engelsk, og er kommet i tvivl om, hvorvidt man i indledningen også skal skrive hvad man har tænkt sig at komme ind på/belyse i den roman man gennemgår..Altså således; i flg tekst har jeg tænkt mig bla bla bla etc..Kan nemlig huske at man skulle det sidst... -
AT 2011- at være på
Forumindlæg.. muligheder og problemer . Det er overemnet. Jeg har brug for ideer til uddybelse af de emner jeg synes er interessante at undersøge. Jeg har tænkt på: Interessante sager - Kriminalitet i Danmark og overvågning : Dansk (roman) - Samfundsfag (statistikker på kriminalitet) : Hvornår begyndte over... -
Hvordan?
ForumindlægNogle gode råd til, hvordan man får en rigtig GOD karakter til geografi eksamen?
