Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17661 til 17680 af 170365
-
Jeg vil ikke
ForumindlægHvad er HTX? -
sygeforsikring er ulighed
Forumindlæghej er sygeforsikrin en uloghed i dk, altså de rige kommer ind på de private hospial inden de andre er det iikk rigtig? og er det rigtig der er flere på ARBEJDE i privathospitaler for de for flere penge der, så mister de normale hospitaler arbejdsgiver -
Reaktionsskema - hjælp
ForumindlægHej, Ved opvarmning af hjortetaksalt vil følgende reaktion ske: NH4HCO3 --> NH3 (g) + H2O (g) + CO2 (g) Jeg får så at vide, at hjortetaksalt er et trivialnavn for forskellige salte, der alle sønderdeles ved opvarmning. I hjortaksalt forekommer: - Ammoniumcarbonat - Ammoniumhydrogencarbona... -
Terminsprøverne i år?
ForumindlægHej, Jeg er en pige der skal op til terminsprøve her om et par ugers tid.. Det er min første terminsprøve og jeg er meget nervøs!!... Jeg ville bare spørge om der er nogen der ved hvad man kommer op til terminsprøverne i, altså til den rigtige eksamen kommer man op i det helt nye f.eks. problemr... -
Problemer ved devaluering af den danske krone
ForumindlægSkal fremlægge i morgen i international økonomi på A-niveau og emnet er devaluering. Da jeg er ikke er den skarpeste til dette fag samt samfundsfag har jeg virkelig brug for jeres hjælp. Jeg skal snakke om problemerne ved devaluering, og jeg har fået udleveret et dokument over økonomiske politi... -
Jura i England
ForumindlægJeg går og har læst mine øjne ud i studie- og jobbeskrivelser i den seneste tid og synes virkeligt godt om england og det jura studie man kan læse derover, og ville høre om der er nogen der ved hvad kravene er for danske studerende der vil ansøge til det engelske tilsvarende til "Jura studi... -
At skrive notat
ForumindlægMin opgave lyder således: Du er politisk rådgiver for økonomi- og indenrigsminister Morten Østergaard (R). Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for, hvordan regeringen kan fremstille Danmarks økonomiske udvikling i den nærmeste fremtid overfor befolkningen.Notatet skal tage udgang... -
Skriftlig prøve - tips
ForumindlægHej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak! -
Karaktere
ForumindlægHej.. jeg har et snit på 3.4 hehe.. Men jeg er faktisk ligeglad og mere interresseret i hvad jeg egentlig kan gå op og få i min sidste eksamen.. min sidste eksamne er samfundsfag på A niveau.. Kan jeg godt få 03 i WORSE CASE SENARIO.. eller hvor meget falder min karakter hvis jeg får 00 eller... -
DF og EU
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2009/Europa/Stemmesedlen/20090427104651.htm Hvilken holdning har df til eu i denne artikel? Passer det med deres holdning i dag? -
Erhvervsøkonomi/ledelse på SDU eller CBS?
ForumindlægHej, jeg tænker at jeg gerne vil arbejde i en stor virksomhed her i Danmark eller internationalt hvor at jeg ville starte småt, måske som en projektleder eller noget, og så arbejde mig op indtil jeg når en stor lederposition. Eller starte min egen virksomhed. Ihvertfald et job der er lukrativt. ... -
matematik - polynomier
Forumindlæghej, er der nogen der kan hjælpe? -
Potensfunktion
ForumindlægHej Hvordan løser jeg den vedhæftede opgave - hvad menes der med k? Tak for hjælpen! -
Hvad skal jeg læse på uni?
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg kunne godt tænke mig at flytte til udlandet en dag. Ikke nødvendigvis langt væk, men lande som Belgien, Sverige eller England synes jeg meget godt om... Nu kommer jeg så til mit spørgsmål. Hvad kan jeg læse som jeg kan bruge til et senere liv ''derovre''... -
Økonomiske begreber
Forumindlæghey er der nogen der kan fortælle, eller linke til en side med forskellige økonomiske begreber. Ska op i historie i morgen og et af emnerne hedder "Det økonomiske kredsløb og økonomisk politik i Danmark efter 1973", og selvom jeg har læst det, fatter jeg det ikk.. -
Jura - internationalt
ForumindlægHej.. Hvad kan man gøre for at gøre sit jura studie så internationalt orienteret som overhovedet muligt og hvilke slags internationale jobs (bortset fra at arbejde ved udenrigsministeriet) er der mulighed for efter studiet? :-) -
Supplering
ForumindlægJeg står i den situation at jeg har opdaget at jeg ikke kan komme ind på min uddannelse pga., fra mit synspunkt, nogle mærkelige regler. Jeg vil gerne læse International virksomhedskommunikation – engelsk(http://www.ug.dk/uddannelse.aspx?article_id=udb-humsprogogintkommeng), men da jeg den... -
TYSK årsprøve! hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskårsprøve i morgen, og dvs at det ikke er en 24 timersprøve. Jeg får 24 min, til at forberede mig på. Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvordan eksamen foregår. Foregår eksamen på dansk eller tysk? Skal man refere teksten på dansk, også snakke om budskab osv. på tysk? Please hjæl... -
Hegemoni | Ideologi
KompendieHegemoni er et begreb, der betegner en stærk stats magt og overherredømme over svagere stater eller befolkningsgrupper. Ordet ’hegemoni’ stammer fra græsk og betyder ’anførsel’ og ’ledelse’. På grund af hegemoniets ulige magtbalance vil den hegemoniske stat oft... -
SRP - KLAGE HJÆLP
ForumindlægHej allesammen! Jeg har skrevet SRP om anabolske steroider i fagene Biologi A og idræt B. Jeg er utilfreds med min karakter, og overvejer derfor at klage. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, som vil læse min opgave og give et bud på en karakter/bedømmelse, så jeg har noget at forholde mig til....
