Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17681 til 17700 af 169995
-
hvilken uddannelse vil i tage?
ForumindlægHej!Som sagt er jeg blevet student... mmmmm... dejligt...Jeg har taget et sabbat år, hvor jeg så arbejder...Men jeg vil gerne videre i systemet, men men som alle andre unge, ved jeg ikke helt rigtig hvad jeg vil være...Er der nogle der ved hvad de vil være? Hvilken interesse i og engagement har m... -
13.2b
ForumindlægKan I hjælpe med denne her opgave? -
SKIFTE FRA HHX TIL STX! HJÆLP!!
ForumindlægHej, er lige begyndt i hhx og er stortset ved at fortryde mit valg. Jeg føler mig ikke hjemme i min klasse og har ingen der deler samme interesse som mig, hvilket gøre det en smule sværere. Jeg stræber efter at uddanne mig som illustrator og derfor skal jeg kun ha' en gymnasiel uddannelse f... -
dumpet supplering
ForumindlægHar jeg fået betinget optag, men desværre dumpet mit sommer suppleringskursus i matematik A. Har bestået den ene eksamen, men dumpet den anden. Er der overhovedet nogen mulighed for at begynde på studiet, selvom man har dumpet? -
Matematik vektor hjælp
ForumindlægHjælp kræves Der står at jeg har vektoren a som er (2,-1,8) Jeg skal bestemme en plan som har vektor a som normalvektor. Hvad vil det sige? -
Bestemt artikel eller ubestemt artikel
ForumindlægHej Er i gang med en opgave hvor jeg enten skal indsætte the - a - an - ingenting i sætningerne og ville bare høre ad om jeg har fået det lavet rigtigt :D On the last day before Ingenting summer holidays we always have ingenting breakfast a bit earlier and we’re all cheerful and loud. Wh... -
er der slet ikke nogen der bare gider
Forumindlægfra dansk til engelsk for tiden lærer 64% af alle unge danskere engelsk som fremmedsprog. Andre lande er mere tøvende, men engelsk bliver talt og skrevet i meget strørre udstrækning end noget andet sprog. Forretningssamtaler bliver ført på engelsk; det officielle sprog ved internationale sportbe... -
Argumentationsanalyse
ForumindlægSpørgsmål: Vil hører om den sætning jeg skriver forneden er et lykkeargumenet?? Hvis økonomien fortsætter med at se dyster ud, kan vi indfase skattereformen, så danskerene får flere penge mellem hænderne til en start. -
Hvad bør jeg gøre?
ForumindlægJeg vil rigtig gerne ind på økonomi på KU efter sommer. Jeg fik 9.5 i gennemsnit, og uddannelsen ligger på 8.5. Bør jeg søge kvote 2? Hvilke andre uddannelser minder om denne? Kh bekymret gymnasieelev -
PANIK - hjælp mig
Forumindlæghej jeg har netop afsluttet mine skriftlige eksamener og vil nu forberede på min AT eksamen på mandag. dvs. jeg har to dage inden jeg skal op. jeg har self. sammen med min gruppe afleveret synopsen, hvor vi også er kommet ind på hvad vi vil perspektivere til. det er i fagene FYSIK og HISTORI... -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal der til for at få 10 i mundtlig eksamen i matematik på A-niveau. Er der nogen der har prøvet at få 10, som kan svare på mit spørgsmål? -
Eksamensspørgsmål - Eksponential funktioner 3
ForumindlægHej, har fået dette spørgsmål som kan trække til eksamen. Har brug for al den hjælp jeg kan få! Gør rede for sammenhængen y=b·a^x og dens graf, og forklar betydningen af a og b. Forklar begreberne fremskrivningsfaktor og vækstrate. Vis hvordan man kan bestemme a og b ud fra to punkter på graf... -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
Hjælp til videregående uddannelse
ForumindlægJeg aner ikke hvad jeg skal vælge. Jeg har nogle ideer til, hvad der kan være interessant, men tanken om, at det, jeg vælger, vil have en enorm indflydelse på min fremtid gør mig nysgerrig og presset. På min fars side har jeg læge, fysik og matematik lærer, min far bl.a kort uddanet som økonom. J... -
Verdensorden-svært ord.
Forumindlæg"tilstand i verden der bygger på bestemte principper og love for internationale økonomiske, politiske og militære forhold" http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=verdensorden&tab=for Hvad betyder det helt konkret? Tak på forhånd og god aften -
EU's fælles forsvar
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal skrive en opgave om "EU's fælles forsvar" i samfundsag. Derfor vil jeg stille enkelte spørgsmål indenfor dette emne. Jeg håber, at få nogle gode svar fra jer. :)1) Hvad går et EU-hær ud på, herunder drages den militære sikkerhed ind?2) Tanken om at EU skulle... -
Praktik i udlandet som pædagog
ForumindlægJeg synes, at det kunne være vildt spændende at tage mit sidste praktikforløb i udlandet. Jeg kan bare slet ikke finde ud af, hvor jeg skal tage hen, og det er ret vigtigt, at jeg træffer en god beslutning, da jeg skal være afsted et halvt år, og rejser formentelig helt alene. USA og Austra... -
øknomiske mål eksamimorgen
Forumindlæghej hvad er kort øknomiske politiker hvad er økonomsike mål har eksam imorgen håber for svar -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Matematik uni?
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe. Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil ...
