Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17701 til 17720 af 22366
  • Noveller

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kender noveller på ENGELSK, der omhandler følgende emner: The Amish Love causes problems (noveller hvor kærlighed skaber problemer) Young people and alcohol (noveller der omhandler unge mennersker og alkohol) Guns in the USA (noveller der handler om våben) På forhånd tak
  • Noveller

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kender noveller på ENGELSK, der omhandler følgende emner: The Amish Love causes problems (noveller hvor kærlighed skaber problemer) Young people and alcohol (noveller der omhandler unge mennersker og alkohol) Guns in the USA (noveller der handler om våben) På forhånd tak
  • Noveller

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kender noveller på ENGELSK, der omhandler følgende emner: The Amish Love causes problems (noveller hvor kærlighed skaber problemer) Young people and alcohol (noveller der omhandler unge mennersker og alkohol) Guns in the USA (noveller der handler om våben) På forhånd tak
  • hjælp til engelsk !!!!!!

    Forumindlæg
    hej alle sammen ! håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål ! når man oversætter fra dansk til engelsk fx: vejret er fint i dag = the weather is fine today og ikke ligefrem : today the weather is fine... hvordan ved jeg hvordan man kan skrive/sige det på den rigtig måde ??
  • Mat A opg.

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med denne her opgave, forstår den ikke helt. 1. Verify that the points (0,b) and (1,a + b) lie on the line y = ax + b. Hence show that this line has slope a.
  • Omskrivning af sætning til præsens som et spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med denne: “But for the country’s farmers, this is simply about sustaining the food in their rice bowls.” Omskriv ovenstående sætning til: - præsens som et spørgsmål - præteritum - præteritum med nægtelse - perfektum ...
  • Hastighed og accelration

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan kan det være, at accelerationen er positiv, når hastigheden er negativ? Der står i lærebogen: "Note that the acceleration would be positive if the particle had a negative velocity which was becoming less negative" Det hænger ikke sammen med a = dv/dt. Gør det? Tak på fo...
  • Kort Film Baghdad Express

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der evt. ligger inde med en analyse af denne film? Det drejer sig om en analytical Essay With focus at the main character Maya include the following phrases--- Setting , flash back, close up, main theme Jeg har brug for hjælp til close-up Jeg kan indsætte hvad jeg har lavet ...
  • which or that

    Forumindlæg
    Hej - jeg er lidt i tvivl om en sætning: The producer announced this in a posting which infuriated people who had signed up for his project. Eller: The producer announced this in a posting that infuriated people who had signed up for his project. På forhånd tak!
  • 2.018 mat-A

    Forumindlæg
    Ohøj. Har et problem med opg. 2.018 mat-A.dist(P,l)= |cos(t)-2sin(t)+7/2|/(5/4)Hvor punktet er p(3+2cos(t),4+2sin(t)) og linien l er (1/2)x-y+6=0.Jeg skal så finde t, så afstanden fra P til l er mindst mulig. Jeg har fundet dist(P,l) (se oven for). Hvordan kan t findes?
  • Ting, man bør vide/lige så godt kan lære på gymnasiet

    Forumindlæg
    Jeg går i 9. og skal til næste år begynde på gymnasiet.Så jeg tænkte på, om der er noget man ifølge dig skal vide? Sagde dine nye klassekammerater noget, hvor du tænkte, at det burde man vide fra folkeskolen af?Eller noget man lige så godt kan lære nu, fordi man bruger det rigtig meget i gymnasiet?
  • gæt en gåde..

    Forumindlæg
    hey..ved ik rigtig hvad jeg skal foretage mig men jeg vil lade jer gætte min gåde..hvad er det som er større end Gud?og er ondere end djævelen?de fattige har det, de rige mangler detog hvis du spiser det, dør du..hvad er det??
  • Hjaelp! kan ikke skrive ae og o etc.

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige f[et formateret min computer og nu kan jeg ikke skirve ae og aa, nar jeg praver dukker der disse tegn frem> .,\] [';/\ etc. Hjaelp! <<
  • Hei, er der nogle som vil videreuddanne sig som læge??

    Forumindlæg
    Heii Ja overskriften siger sig selv, "er der nogle som vil videreuddanne sig som læge?" Jeg vil, men vil gerne se om der er flere som også vil:)
  • GRammatik

    Forumindlæg
    I've had to give up to train after a knee injury. Jeg kan se at fejlen lkigge ri at to give up skal efterfølges af en ing-form, men hvorfor? "To give up" hvad er det, når vi snakker grammatik? Er det fordi at der en præposition (to)?
  • Flytninger / Mønstre

    Forumindlæg
    Hej Sp. Jeg synes, det er svært, når jeg læser om, hvordan man drejer/parallelforskyder og spejler figurer, da det står beskrevet komplicerende for mig. Har aldrig rigtigt kunnet lide emnet, det er svært for mig og ved ikke, hvad jeg skal gøre.
  • Biokemi - Kolesterol

    Forumindlæg
    Hej (: Er der nogen der ved, hvad Kolesterol er opbygget af? Jeg kan sagtens finde billeder af opbygningen, men kan finde en beskrivelse af, hvad de forskellige dele er?
  • Mit hoved dunker!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg går i 3.g og har som mange andre 3.g'ere skrevet en srp-opgave. Vi får svar meget snart omkring vores karakter etc. men men har læst min igennem så mange gange og for hver gang bliver den dårligere! Jeg er rigtig paranoid og har mareridt om opgaven og kan ikke tænke på andet ...
  • Søger hjælp til differentialigninger

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er igang med at forberede mig til skriftlig eksamen i mat, og vi har fået opgivet disse opgaver som forberedelse. Vi har dog ikke fået et løsningsforslag, og jeg ved ikke helt hvordan opgaverne skal løses.8se vedhæftet) Skal man i opg a ikke bruge hjælpeligningen fra andengradsligning?...
  • Éngangstur i parken

    Forumindlæg
    .