Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 17701 til 17720 af 45450
-
hjælp med felj
Forumindlæghej jeg vil gerne blive bedre til engelsk jeg vil gerne vide hvad jeg gør forkert sådan jeg kan blive bedre såp det kunne være rart hvis i sagde hvilke fejl der er i denne tekst :) My name is Asher I don’t have a last name, no one has a last name. I’m living in a perfect community... -
omformulering (SRP)
ForumindlægHej. er der nogen som vil hjælpe mig med at lave mit abstract til min SRP-opgave? det er første gang jeg skal det, og derfor har jeg fundet to fra nettet. derfor ville det være rigtigt dejligt, hvis nogen vil være sød at omformulere dem. jeg ved godt at man selv skal lave sine ting. men jeg er vi... -
Ideologier
ForumindlægJeg læser og læser, da jeg er igang med at skrive SRO. Og nu er jeg simpelthen blevet så forvirret. Jeg sidder og læser om Kommunismen, som også kaldes marxismen og nogle steder socialismen. Jeg bliver så forvirret af alle disse betegnelser, og kan ikke finde ud af hvad der kommer af hvad, er der... -
AT HJÆLP!
ForumindlægHej Alle. Det ville være super hvis i kunne hjælpe!? - TID? Hvor længe skal den selvstændige fremlæggelse vare ? Og trækker det ned hvis man taler mere end det ? Må man godt ikke have været sin disposition igennem når tiden for den selvstændige fremlæggelse er ovre? - STRUKTUR? Har valgt dansk o... -
DANSK EKSAMEN HJÆLP :D
ForumindlægHey alle sammen. Jeg sidder her idag og ser det hele igennem igen og øver.. Hvor efter jeg tænker over.. På min Disposition har jeg skrevet "Indentitet, Et Kort resume, Analyse og fortolkning, Perspektivering, og min egen mening. Neden under har jeg så skriver "Analyse- og fortolkning... -
SRP i biotek
ForumindlægHej. Jeg sidder virkelig meget fast og jeg skal vælge fag om en uges tid. Jeg synes det er pisse spændende at skrive om medicin (fx. paracetamol) og dens indvikning i kroppen. Men jeg ved ikke hvilke fag jeg kunne koble til dette emne. Har tænkt over matematik, men ved ikke hvordan kan jeg koble... -
optagelsesprøve HH
ForumindlægHejsa.. håber der en der kan hjælpe mig.. er simpelhen så nervøs..det er sådan at jeg står her og skal til optagelsesprøve på HH her om en uges tid.. jeg skal op i dansk, engelsk og matematik.. Jeg håber på at kunne være heldig, at der var en herinde der allerede havde været igennem en optagelspr... -
Growing up
ForumindlægHejsa - har trukket ''Growing up'' til engelsk mundtlig FS10. Jeg ved bare virkelig ikke hvad jeg skal snakke om! kan godt lide at ha' noget specifikt at tale om. F.eks. en person, som jeg så kan research. Nogle der har en idé om hvad jeg kunne vælge som topic? M... -
Apartheid
ForumindlægER i gang med 9. klasses disposition til Mundtlig i Engelsk Har valgt emnet Apartheid og vil spørge om nogen kendte nogle engelske tekster hvor jeg kunne finde svar til disse spørgsmål What is apartheid ? How did Apartheid start? Where did the Apartheid exist? How many black people were at south... -
Hjælp mig :(
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om der er nogle der går på HF som har haft skriftlig terminsprøv her nu. Jeg har meget stor problem med at skrev engelsk og dansk , da jeg har engelsk imorgen Håber der er nogle der ikke har noget imod at send deres stil´+ grammatik Og sorry hvis jeg spørger ... -
Dansk opgavehæfte- står på bar bund
Forumindlæghej, jeg har brug for hjælp til et dansk opgavehæfte. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive og ingen af emnerne er på studiportalen...Opgavehæftets tekster og billeder drejer sig om at fare vild. "at fare vild" kan have mange betydninger: at blive fortabt, at være vildfaren, at komme på afv... -
Top 100 Public Intellectuals
Forumindlæghttp://www.foreignpolicy.com/story/cms.php?story_id=3249Bemærk tilstedeværelsen af Lomborg.---Kandidaterne er mangfoldige, ikke desto mindre er mit bud som følge:Howard Gardner, Steven Weinberg, Anthony Giddens, Freeman Dyson, Daniel Kahneman - evt. Steven Pinker.Det er værd at bemærke, at ens ke... -
omformulering?
ForumindlægHej. er der nogen som kan omformulere noget engelsk til mig, da jeg personlig selv er virkelig dårlig til engelsk og skal have omformuleret noget til min SRP. This paper deals with the subject harmonious waves. The focus of the paper is firstly to give a description of Hookes Law and the combinat... -
HJÆLP! >Litteraturen i 90'erne<
ForumindlægHalløj, folkens. Jeg går i 9. klasse og i forbindelse med min afgangsprøve i dansk har jeg trukket emnet "litteratur fra 1990 og frem til i dag". Jeg skal jo analysere en tekst ud fra de kriterier, og jeg har tænkt mig at lave nogle analyser af min tekst ud fra, hvordan litteraturen va... -
Rettelse MEGET kort. TIL EKSAMEN HASTER!
ForumindlægNogen der er søde at rette den korte tekst på tysk? det skal være min indledning til tysk eksamen!! og er ikke sikker på fejlene.. :( Jeg har trukket temaet: Wiederstand und mitlaufen, herunder teksterne: "Herbstmilch" af Anna Wimschneider (lebenserinnerung einer Bäurin) og Georg Elser ... -
AT-årsprøve - dansk og historie
ForumindlægHej allesammen :) På fredag skal jeg til årsprøve i AT (2.g). Mit overordnede emne er Krig, Medier og Teknologi, men jeg er imidlertid kommet i tvivl om en række ting. Jeg har i min opgave fokuseret på 1. verdenskrig og propagandaens påvirkning på individet. Jeg har i dansk/humaniora brugt herm... -
Stimerol reklame (1997)
ForumindlægHejsaJeg har fået en opgave hvor jeg skal lave en analyse af reklamen. Jeg skal i min opgave komme ind på hvem målgruppen er og hvad budskabet er med reklamen. Er der nogen der har en reklame analyse liggende evt ovenstående reklame så jeg kan komme igang med at analyser reklamen. -
Dansk Synopsis/Disposition.. Billedeanalyse
ForumindlægSkal lave en dansk synopsis af et billede af Edward Munch den syge stodder.. Det er enten Death in the Sickroom eller Death mother and child... Ved sku ikke hvordan det skal fylde 10-20 min? Jeg analyserer billedet ... fint! - tager måske 5-8 min, må jeg ikke tale om edward munch? fortælle om ha... -
Hjælp til musikeksamen her i ugen :)
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til eksamen i musik her på tirsdag.. Og ville derfor høre om der er nogle der har været oppe og skulle analysere et beatles nummer til eksamen før? Hvis der er nogle der stadig har deres analyseark fra dengang, ville jeg bare være så glad hvis I sendte det til mig :) Je... -
Robert Forest
ForumindlægHej....Jeg er ved at lave en analyse af Robert Forest's The road not taken... og jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvornår det var skrevet.... altså hvilket år eller bare årti....håber der er nogen som kan hjælpe....
