Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 17721 til 17740 af 20009
-
Endnu en bøn om hjælp angående metoder
ForumindlægHej folkens. AT står for døren og om en lille uge skal jeg op og fremlægge min synopsis. Jeg har generelt godt styr på hvad jeg vil sige og har lavet en disposition osv. Det som volder mig flest problemer, er dog de (irriterende) metoder. Mine fag er engelsk(A)/historie(A). Overordnet set redegør... -
Hurtigt gennemtjek af kort tekst
ForumindlægHej :) Nedenstående er noget jeg skal bruge i en fremlæggelse,ville høre om nogen herinde lige vil se det igennem. The technology is evolving faster than we ever can imagine. Therefore, it is important for X to pay attention to the future of technology and see it as an opportunity to continue ... -
Verden i forandring
ForumindlægHej allesammen Min veninde og jeg har tre dage til at gøre vores projekt færdig - vi har et problem. Vi ved ikke, hvordan vi vil lave opgaven. Vores lærer har ikke godkendt det vi har lavet indtil videre. Vores underemne var musikken i forandringen. Vi begyndte at skrive, musikken fra middel... -
Billedanalyse?
ForumindlægHej jeg skal fremlægge imorgen om et billed, som jeg skal analyse, men har svært ved det. Det handler om dette billede: http://www.google.dk/imgres?q=gulvafh%C3%B8vlere&hl=da&gbv=2&biw=1241&bih=606&tbm=isch&tbnid=0hxCqIhVMFkpuM:&imgrefurl=http://bsartblog.blogspot.... -
Navngivning på estergruppe
ForumindlægJeg skal lave en lille fremlæggelse hvor jeg blandt andet kommer ind på type af forbindelse, navngivning og eksempel på reaktion for en forbindelse. Jeg har fået tildelt forbindelsen CH3-(C=O)-O-CH3 Altså denne forbindelse, med strukturformlen: http://www.google.dk/imgres?q=estergruppe&a... -
Kemi B-niveau eksamen hvad er essentielt
ForumindlægHejsa jeg skal op til Kemi-B niveau eksamen snart og påtrods af jeg har læst bogen ganske ihærdigt er jeg meget nervøs for om jeg nu har øvet mig nok på de detaljer jeg skal vide til en eksamen. Jeg er ganske meget i tvivl om hvordan en god gennemgang af et emne for eksempel kunne se ud. For ekse... -
Metode - Psykologi
ForumindlægHejsa alle jer derude! Jeg krydser virkelig fingre for at der er nogen der gider og kan hjælpe mig! Mit spørgsmål lyder således: Jeg er ved at forberede min AT eksamens fremlæggelse med hovedemnet Katastrofe, hvorunder jeg har valgt at arbejde med fagene Psykologi og Biologi med problemf... -
Metode - Psykologi
ForumindlægHejsa alle jer derude! Jeg krydser virkelig fingre for at der er nogen der gider og kan hjælpe mig! Mit spørgsmål lyder således: Jeg er ved at forberede min AT eksamens fremlæggelse med hovedemnet Katastrofe, hvorunder jeg har valgt at arbejde med fagene Psykologi og Biologi med problemfor... -
Metode i Engelsk HJÆLP!!!
ForumindlægHej jeg skal til fremlæggelse imorgen og jeg har ikke lige min metode i engelsk helt på plads. Jeg har om 11. september og reaktionerne derpå. Jeg har analyseret Bush's tale og et digt, til metoden har jeg skrevet: I engelsk har jeg den induktive metode, da jeg har abejdet med en konk... -
Er du god til at rette..
ForumindlægHar skrevet det til en fremlæggelse i morgen. har selv rettet det, men vil gerne have en anden til det også.. Die Geschichte erklärt über, wie die Leute im DDR taten, und wie sie zu geflohen von ihrem eigenen Land gezwungen wurden, und weren gezwungen zu seine Liebe zu verlassen und alles was Si... -
hjælp til engelsk
Forumindlæghej, jeg ville høre om der ikke er en som gider rette den her lille tekst, jeg skal nemlig bruge den til fremlæggelse (: Bullying is a very growing problem in Denmark, but of course not just in Denmark, but almost everywhere in the world. Bullying exists everywhere, in schools, offices and so o... -
Jura - KU - studiegruppe VS. selvstændighed
ForumindlægJeg er netop blevet optaget på jura på KU, hvilket jeg naturligvis var glad for da jeg havde indtrykket af at det var et studie som ville passe godt til mig. Man hører jo meget om at det er et meget selvstændigt studie, hvor man har enorm frihed til at tilrettelægge det hele som man selv synes ... -
Supplerende Kontanthjælp og Udd.
ForumindlægDav. Jeg er blevet student i sommers, og som rigtig mange andre står jeg uden arbejde. Jeg er hårdt presset af husleje og andre regninger, og kan ikke få det til at løbe rundt. Selvom jeg har plantet rigtig mange jobansøgninger, er jeg altså uden arbejde. Næsten, jeg er vikar engang imellem, men... -
Projektopgaven - HASTER VILDT MEGET!
ForumindlægHej, vi har projekt næste uge, og jeg vil helst gerne have at i svarer hurtigt ! Vores overemne er "Magt og afmagt" Vi har valgt delemnet "Terrorisme" Nu er problemet så, at "Terrorisme" er noget meget stort og der er en del at snakke om, så vi skal gøre emnet &q... -
Interesseret i Danmark systemskifte af 1901 men skal havde inddraget eksempler fra resten af verden?
ForumindlægHej! Jeg er ny herinde, men synes det her er et mega fedt koncept. Jeg skal snart i gang - i morgen - med mit afgangsprojekt á 9. klasse. Jeg er meget historie interesseret og jeg startede med at vælge emnet "ligestilling" hvor jeg ville fortælle om Danmark's udvikling inden... -
Satan
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med det her: Guds sendebud sagde: "satan knytter tre knuder i nakken på hver af jer, når I lægger jer til at sove og fastslår ved hver knude: Du har en lang nat for dig, så sov! - Hvis han så vågner og tænker på Gud, løses en knude og hvis han foretager wudi, løses ... -
enkelt- og dobbeltlogaritmisk
Forumindlæghej, jeg er blevet stillet dette spørgsmål da jeg skulle lave en kort fremlæggelse i matematik om det; 2. Redegør for hvordan enkelt- og semilogaritmiske koordinatsystemer kan benyttes til at undersøge hvilken model, der bedst beskriver data. Du skal inkludere mindst ét af beviserne for, ... -
Projekt i 9. klasse
ForumindlægHej jeg har lidt problemer, jeg har projekt i 9. klasse og denne gang skal jeg jo ikke bare informere men "løse" et problem. Jeg har ikke prøvet det før, så vil gerne lige se om det er godt nok det jeg laver. Her er et lille udkast: Man kan ikke sige at der er nogen der ejer internet... -
Guter Freund
ForumindlægHej derude:P Her er et lille udklip fra min fremlæggelse til imorgen, som jeg håber der lige er nogen der vil kigge igennem: Erst - Was ist ein guter Freund? Leute sagen oft, dass sie viele Freunde haben, aber ich finde nicht, dass man so viele Freunde haben kann. Sie sind Bekannten, nicht Fre... -
Analyse af "Det svævende træ"
ForumindlægDavs.. Jeg skal fremlægge en kort analyse af Klaus Rifbjergs "Det svævende træ" Jeg går i 8. klasse og jeg skal snakke om rim ( hvilke slags ), og hvad hver enkelt hvert handler om. Jeg ser ikke selv nogle rim, og jeg fatter ikke teksten.. Det er til på Torsdag. Det ville være dejli...
