Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17861 til 17880 af 42938
-
HJÆLP! For sent!!!
ForumindlægHej alle! KÆMPE problem! Jeg skal til mundtlig engelsk eksamen torsdag d 14-6, men jeg er kommet alt for sent igang med mine opgaver. Jeg har 6 opgaver der skal laves, men jeg kan ikke nå dem alle pga personlige årsager. Det handler om Top Toy, eller mere præcist Toys"R"Us. Jeg skal bl... -
Cosinusbevis - jeg sidder lidt fast..
ForumindlægHejsa Jeg sidder og skal øve cosinusbevis til mundtlig eksamen.. Jeg har tegnet en vilkårlig trekant, hvor jeg har delt den i to retvinklet trekanter, ved hjælpen af linjen "h" Så har jeg givet vinklerne og sider betegnelse, og sat de to trekanter lig i hinanden. ... -
Kemiske reaktioner
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder heg og prøver at få styr på mine noter, skal op i en samlet mundtlig bio, geo og kemi eksamen (ny HF-reform). Der er noget jeg ikke lige forstår, der står en sætning i min bog jeg har puslet lidt over. "Både grundstoffer og kemiske forbindelser kan findes som rene... -
Noter
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i engelsk.. så ville jeg høre om nogle lå inde med nogle goder noter fra disse tekster (har prøvet at søge på dem): Shirley Jackson - Charles Penelope lively - Clara's day A.S. Neill - summerhill Morris - Lurie: Home is My sons on death row Daniel Ransom - ... -
HJÆÆLP !!!
ForumindlægEr der nogen derude der kan hjælpemig med eksponentiel vækst? det er til 1 hf mundtlig eksamen, har fået spørgsmålene opgivet. det lyder : Gør rede for den eksponentielle vækstmodel Y= b gange a i x'ende Du skal bl.a. komme ind på betydningen af tallene a og b og på hvorden a og b kan bes... -
missing
ForumindlægHvis ens bror eller søster fx er blevet kidnappet, og man leder og leder - uden held. Og hvis man trækker sådan et spg. op til sin engelsk mundtlige eksame, og efter man har sagt at man har ledt og ledt efter sin bror/søster uden held, kan man så godt være så smart at sige: 'But don't cry... -
Bevis for partiel integration
ForumindlægHej! Er der nogen der har beviset for partiel integration? Det jeg har i min bog er nemlig ikke helt fejlfrit, og da jeg muligvis kan trække det til den mundtlig eksamen, kunne det være rart at have det helt på plads. Jeg ved at for to funktioner f og g (med stamfunktionen G), så gælder: ... -
Regression og (ligefrem + omvendt) proportionalitet
ForumindlægHej Jeg skal til mundt. eksamen imorgen, og jeg skal da have forberedt nogle eksempler, hvori jeg anvender regression. Jeg har fundet en opgave, som jeg vil bruge som eksempel. Jeg har indtastet tallene i en tabel (statlist på TI-89), og har udført LinReg. Grafen går ikke igennem 0,0 - så jeg... -
LIGNINGER!!
ForumindlægJeg skal til mundlig eksamen i morgen i matematik. Vi har fået udleveret en masse spørgsmål, som vi kan trække. Et af spørgsmålene handler om ligninger, og hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af er det ligninger. Så ville høre om der var en der kunne hjælpe mig, for har helt ondt i maven, hvi... -
Hvad er definitionen på velstruktureret?
ForumindlægNu har jeg været oppe til to afsluttende mundtlige eksamener, og hver gang har jeg fået 7 med den begrundelse at min fremlæggelse ikke er struktureret nok. Nu er det så at jeg ikke lige forstår hvad det helt præcis er de mener. Til sidste eksamen brugte jeg endda et analyseskema slavisk: 1. Resu... -
Hjælp! - Planeternes astronomi.
ForumindlægHej allesammen. skal til eksamen imorgen, og jeg har trukket planeternes astronomi. jeg skal give en mundtlig præsentation af solsystemet med særlig henblik på solens, planeternes, jordens og månens bevægelser. herunder daglængder, månefaser og formørkelser. derefter skal jeg tage udgangspunkt... -
Tangentbestemmelse?
ForumindlægHej, jeg har fået følgende eksamensspørgsmål til matematik eksamen på A niveau (den mundtlige del): "Redegør for definitionen af differentialkvotient. Forklar om tangentbestemmelse og anvendelse af differentialregning." Jeg er lidt i tvivl vedrørende tangentbestemmelsen: Skal jeg b... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig eksamen den 14 dec, i matematik B, og jeg har brug for hjælp! jeg har ingen ide hvad jeg skal svare på noget af disse spørgsmål? er der nogen der kan hjælpe mig, eller har et eller andet jeg kan bruge! Tak på forhond! "Du skal give en redegørelse af de mest almin... -
Plan beskrevet med parameterfremstilling
ForumindlægHvordan beskrives en plan ved en parameterfremstilling? normvalvektor til plan er (abc) (x,y,z)=(xo,yo,zo)*(a,b,c) Ved linjens parameterfremstilling ganges punktet jo ikke med vektoren. Og desuden - er det ikke t der er parameteren? Den indgår netop ikke i mit forslag til planens parameterfrems... -
Differentialregning
ForumindlægHej folkens Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik b, men har fået dette irriterende spørgsål som jeg ikke fatter en skid af.. har sat med det i flere dage uden at komme videre: Differentialregning Du skal gøre rede for hvad der forstås ved en differentialkvotient. Desuden skal du gøre rede ... -
Ekspontionel
ForumindlægHej folkens Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik b, men har fået dette irriterende spørgsål som jeg ikke fatter en skid af.. har sat med det i flere dage uden at komme videre: Jeg forstår ikke helt hvad de mener med dette spørgsmål: Bestem talværdien for a og b, når to støttepunkter A(x1... -
Fame
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen!! jeg skal lave en engelsk dispostison. mit overemne er fame og mit delemne er the dark side of fame. så er problemet at jeg ikke kan komme på underemner til mit delemne. jeg skal komme ind på 5 ting om mit emne!!! Skal afle... -
Tekst til Det moderne gennembrud
ForumindlægHej Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen om halvanden måned og jeg er lidt usikker på hvilken tekst jeg vil vælge at gå op i. Jeg har trukket "Det moderne gennembrud" og de tekster der opgives i dette område er: Ørneflugt, skriftestolen, Sat ud (billede) og den sidste balkjole. Jeg... -
Analyse samt perspektiveringsområder til "Stay blind painting" af Kvium
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i dansk. Jeg har trukket Kvium, og vælger derfor at lave analyse af "stay blind painting". Jeg er dog ret forvirret over, hvad billedet skal 'betyde'. Så kan jeg heller ikke helt finde ud af, hvilke værker, jeg skal bruge som perspektiveringsområd... -
Kan omvendt proportionalitet være en voksende graf?
ForumindlægHej, vi sidder en læsegruppe som kan risikere at trække omvendt proportionalitet til vores kommende mundtlige eksamen. Vi er kommet til at snakke om, hvorvidt grafen for omvendt proportionalitet kan være voksende, hvis y-værdien når x er 1, er negativ. Så man fx har et skema der ser således ud: ...
