Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 17881 til 17900 af 117955
-
Metoder&teorier Religion&Biologi.
ForumindlægJeg har om Livet efter døden i religion og biologi. Og jeg er fuldstændig blank med hvad for nogle metoder og teorier jeg har brugt i min opgave. Jeg har prøvet af læse nogle i de andre indlæg, men det siger mig ikke så meget. Min problemformulering: Selvom vi engang vil dø i fremtiden, ønske... -
andengradsligningen?
ForumindlægSidder og arbejder med eksamensopgaverne til mundtlig eksamen... Et af spørgsmålene skal man specielt forklere om andengradsligningen... Hvad ville i komme ind på derunder? Der har været et spørgsmål om grafen, sååe det skal man vel ikke så meget ind på? det vel mere hvordan den løses ved brug af... -
STX
ForumindlægHej Jeg er i gang med optagelse.dk og minuddannelse. Jeg har valgt STX i Rødovre som den første priortet og STX Hvidovre som anden. Jeg er lidt i tvivl om hvilken studieretning jeg skal vælge. Der er to studieretninger som jeg sidder imellem. Den første er at man har tysk fortsættersprog A, Enge... -
Læse samfundsfag opgave!
ForumindlægHej! Er der en derude, som kunne læse mit tale papir igennem i samfundsfag og hermed komme med nogle råd? :D -
International økonomi
ForumindlægHej. Er der en, der ved, om vi fører en stram eller lempelig pengepolitik og finanspolitik i Danmark? Hvordan har de været de sidste par år?? Tak på forhånd. -
Anacharsis noter?!
ForumindlægHej Skal snart op i oldtidskunstskab og ville høre om der var nogle som lå inde med nogle gode noter til "Anacharsis"? -
Verdensbilleder
ForumindlægJeg skal være i stand til at tale om Verdensbilleder i næsten 8 minutter... Jeg skal fortælle om udvikllingen fra Ptolemaios til Kepler... Har virkelig ingen ide, om hvad jeg skal sige i så lang tid1 Nogle ideer til, hvad man kan sige og evt. perspektivere til? Evt. har nogle gode links? AL hjælp... -
eksamensspørgsmål i psykologi
Forumindlæger der en der ved, om man kan finde nogle eksamensspørgsmål + tekster i psykologi et sted på nettet? -
En sidste hjælp?
ForumindlægMangler kun 2 opgaver, så har jeg lavet alle udenhjælpemidler til standardforsøg. Mangler e) og f) nogle hints? -
årskarakter bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver matematik B bestået, jeg har haft matematik på A men dumpede skriftlig 00. Det ser sådan ud: 2g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, det er så matematik B, da jeg var i 2g. 3g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, men skriftlig fik jeg 0... -
Kan umuligt nå det hele!
ForumindlægJeg skal selv holde et oplæg på ca. 10 min til eskamen, hvoraf 50% af denne skal bestå af metoder. Dvs. jeg har 5 min til at fortælle om mit emne, fag, fakulteter, indledning, problemformulering, konklusion og underspørgsmål! Det kan jeg virkelig ikke nå.. Hvad ska man gøre?? Jeg skal bruge mere ... -
Need help! Ansøgning via "Den Koordinerede Tilmelding"
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at sende ansøgning via Den Koordinerede Tilmelding. Mit eksamensbevis fra min fulde HF i 2010 er til at finde i eksamensdatabasen. Og det er jo godt nok. 1. Men trods at jeg kan logge ind på Eksamensdatabasen's egen hjemmeside og se at min Matematik B eksa... -
dumpe
Forumindlægfor at dumpe til eksamen, skal man så have været dumpet i et fag ,eller bare være dumpet i gennemsnit ??? -
HENT formelsamlinger - Gratis
Forumindlægformelsamling.com Siden indeholder følgende formelsamlinger: matematik C matematik B matematik A (2g) Biologi Fysisk C-B Lagt ud i pdf og kan derfor gennemsøges. http://www.formelsamling.com -
HENT Formelsamlinger - Gratis
Forumindlægformelsamling.com Siden indeholder følgende formelsamlinger: matematik C matematik B matematik A (2g) Biologi Fysisk C-B Lagt ud i pdf og kan derfor gennemsøges. http://www.formelsamling.com -
Sygeeksamen 2008 i samfundsfag
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for oplægget til sygeeksamen augst 2008 i samfundsfag :) Jeg har kæmpet for at finde den på google, men det er simpelthen umuligt - i hvert fald for mig. Hvis nogen ligger inde med oplægget, ved hvad det hedder, eller ved hvor jeg kan finde det, må I meget ge... -
Endelig Student
ForumindlægSå blev jeg student kl. 12 idag....Føles mærkeligt...ellers andre der er blevet det? -
Slankekur
ForumindlægHer er en opgave jeg bare overhovedet ikke forstå."brug hver dag 50g minarine (fedtfattig magarine) i stedet for 50 g smør på brødet"Anvend følgende oplysninger til besvarelsen af sprgs. a.50g smør indeholder 40 g fedtstof.50g minarine indeholder 15 g fedtstof.1g fedtstof fra føden give... -
Afsnit om metode i SRP?
ForumindlægSkal der indgå et afsnit om metode i SRP? -
his./samf./krist. MUNDTLIG!
ForumindlægHeeej alle! Som mange af jer nok ved, så skal vi til FSA op i historie, samfundsfag eller kristendom i år, og det bliver nok mundtligt, hvis vi ser bort fra skr. tysk, der bliver trukket med de nævnte fag. Vi har haft prøveeksamener i klassen, med nogle "prøveoplæg", hvor man får 3-4 ...
