Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17881 til 17900 af 29788
-
bange/nervøs, ved ikke hva jeg ska gøre??
ForumindlægHEJ FOLKENS !! JEG ER I EN SINDSSYG SITUATION... (eller?) Jeg skal til prøve imorgen, og jeg øver og øver... Problemet er jeg hele tiden siger øhh, jeg kan det bare ikke flydende !! og ud af 100% så sidder HØJEST 25% i hovedet....Det ik så godt, og jeg aner virkelig ik hvad jeg ska gøre.. :'(... -
Navn på kompleks
ForumindlægHvad er navnet på Cu(NH3)4^2+ -
Programmering
ForumindlægJeg vil gerne lære at programmere. Hvordan kan man lære det bedst? -
Opstil relevante funktioner?
ForumindlægHej er lidt lost her, hvilke relevante funktioner kan jeg lave til den her opgave? Oplysninger: JYSK har flere sæsonvarer i sit sortiment, blandt andet badebassin og julelysestager. Badebassinet sælges fra 1.marts til 1.oktober, mens julelysestagerne sælges fra 1.november til 1.januar.For prod... -
God idé?
Forumindlæg½øj derude! Nu ligger landet sån't, at min fætter på 10, fra USA er kommet hjem og han har desværre lidt problemer med matematik. Derfor har jeg tilbudt at hjælpe ham lidt, men som i nok ved, så er matematik på den alder en direkte PINSEL! Så vil høre om du/i har en god idé til undervisnings... -
reducer n
ForumindlægHvordan finder man n i (1-(1-(1/1000)^n) -
CBS kollegier
ForumindlægJeg skal på CBS efter sommerferien, og vil med tiden gerne flytte ind på et kollegie... Hvilke kollegier ligger tæt på CBS, eller gør det nemt at komme i skole? F.eks. lige ved siden af metroen... -
Skanderborgfestival!! Partout billet
ForumindlægHej...sælger min skanderborgbillet til 1650,- hvilket er hvad jeg har givet for den... -
SÆLGES: Voyage 200 TI (bedre end TI-89)
ForumindlægDa jeg har aflsuttet Mat B i år har jeg ikke brug for denne skønhed mere.. Lommeregneren er et KRAV sammen med TI89 efter den nye reform, så skal du have mat på b eller a nivaeu SKAL du have den. Billigste nypris i butik på nettet er 1733kr Jeg sælger min for 950kr incl porto ALT medfølger. I... -
beregninger i kemi, bioanalytiker udd.
ForumindlægJeg har set mig totALT BLIND! Beregn Cu ++ konc i mmol/L i en opløsning, hvor 75,0 mL 3,50 mol/L HNO3 har reageret, og totalrumfang er 1,20 L c *v = c1* v1 giver ikke mening her, eller er jeg blind? Skal til eksamen i august, og kan ikke kontakte vejleder her i sommerperioden. Hjælp?? :) -
Pluto
ForumindlægHej. Er der nogen, som ved, om Pluto stadig kaldes en planet. Der har jo været meget debat, om man kan kalde den en planet eller ej. -
12 i årskarakter i Historie?
ForumindlægHej, Er der nogen af jer, bruger herinde der har oplevet at få 12 i årskarakter i historie? Hvis ja: 1)Hvad var det, der gjorde udfaldet? 2)Hvad gjorde i, som de andre ikke gjorde? -
Kollegier i Århus nær Statskundskab
ForumindlægHey hey! Jeg ska muligvis til at starte på statskundskab i Århus her efter ferien, hvis jeg kommer ind altså! I den forbindelse ville jeg lige høre hvilke kollegier der er de fedeste / billigste / mest for pengene i området tæt på det samfundsfaglige fakultet og hvor der kunne tænkes at bo andr... -
Fransk lille oversættelse
ForumindlægHej allesammen :) Nogen der har lyst til at rette min fransk hvor jeg skulle oversætte? Den er meget kort på seks linjer :-))) det vil være en stor hjælp -
Cirkelbevægelse, hastighed, kredsløb
ForumindlægJeg har en opgave som nu har irriteret mig hele min sommerferie.. Det der generer mig mest er, at jeg er på næsten bar bund. Spørgsmålet er: Hvis en person står på overfladen af Mars's måne Phobos, hvor hårdt skal han så kaste en genstand for at den går i kredsløb omkring Phobos? Jeg h... -
Musik/Lyde ved læsning
ForumindlægHalløj Jeg mangler af finde det helt rigtige musik (alternativt bare lyd) at høre når jeg læser. Det meste af det musik jeg hører til hverdag (sådan alm. pop/rock/punk/alt) er for voldsomt når jeg læser, - og får mig til at blive mere ukoncentreret. Derfor er jeg interesseret i at vide hvilken ... -
Psykologi C - hvad går det ud på
ForumindlægPå mandag starter vi i skole igen (i hvertfald nogle af os), og i den forbindelse skal jeg til at have et nyt fag, nemlig psykologi c. Jeg har googlet faget, og fundet nogle informationer om det, men jeg tænkte bare på, hvad er jeres opfattelse af psykologi c: Hvad gør det interessant?? Hvad gå... -
"NY Alliance"
ForumindlægEr der nogen der kender noget til ”NY Alliance” eller ved hvilken ideologi de hælder mest til? syntes nemlig ikke at de virker så troværdige angående deres politik… Ville ellers ha’ stemt på dem. -
studiet psykologi
Forumindlæghej.. jeg overvejer, efter gymnasiet, at studere faget psykologi.. har undersøgt lidt inde på internettet med hensyn til adgangskravene men er blevet i tvivl om hvorvidt man skal have et bestemt snit for at komme ind eller bare have studentereksammen vejledning efterspørges!!!!!! -
Lav - D-vitamin 10 procent
ForumindlægOverskriften siger sig selv, hvis man har lav dvitam hvad kan der ske? Hvad kan jeg gøre for at de bliver normalt, og hvor lang tid tager det, hvis det skal komme op på cirka 50 procent ;( jeg drikker mælk og spiser ost og kød
