Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 17901 til 17920 af 102572
-
Hjælp mig
ForumindlægHej alle skal snart op i religion Da jeg ikke har så mange noter til dette fag vil jeg høre om der er nogen der ville give mig en liste over de vigtiste ting inden for. Hinduismen Jødedom buddhisme Islam Kristendom bedste hilsner Rasmus -
Lægedrøm okay karakter
ForumindlægGoddag, Jeg er en dreng på 15 år. Jeg går i 8. klasse og jeg har en lægedrøm... Jeg vil sige at mine karakter er okay. Jeg knokler ekstremt hårdt for at opnå mine mål, men selv med min store viljekraft er det svært for mig at få gode karakter i nogle fag. (F.eks Matematik og Dansk) Jeg har aldri... -
gymnasie
ForumindlægHEEEJ ALLE SAMMEN, ER DER NOGEN DER GÅ PÅ INGRID JESPERSEN GYM, TÆNKTE OM NOGEN VILLE FORTÆLLE LIDT OM DEN :D -
HTX Mat/it
ForumindlægHej allesammen jeg skal starte på htx efter sommeren hvad synes i om mat / it linjen dem er har taget den før tak på forhånd. -
ln (x) graf i excel
ForumindlægHej, er igang med SRP'en Mangler dog lidt resultat beregning.. Jeg har lavet et forsøg med et akvarium med gopler gående i som har ædt af de tilsatte fødeemner.. Mine målte data er koncentration af fødeemner C hver halve time.. Og jeg skal nu vise deres filtrationsrate (a) ved reduktionen i ... -
Vinkelhalveringslinje
ForumindlægJeg har en trekant ABC, og en vinkelhalveringslinje fra vinkel A, som deler a i a1 og a2. Jeg skal så bevise, at a1=(a*c)/(b+c) og a2=(a*b)/(b+c) Er der nogen der kan hjælpe? Jeg ved godt at a1/a2 = c/b -
Lemma, korollar, proposition - Inddeling af matematiske sætninger
ForumindlægHej! Sommerferien lakker så småt mod sin ende. I den forbindelse er jeg gået i gang med at genopfriske, visse, emner, fra det foregående studieår. I denne sammenhæng, er jeg blevet i tvivl om noget, fra den allerførste tid på studiet; netop spørgmålet, hvordan de forskellige sætninger, 'lem... -
HJÆLP HURTIGT
ForumindlægPotensfunktioner -Gør rede for potensformlen y=b*x^a, herunder betydningen af b og a. Giv et ekspempel på anvendelse af potensmodellen. Kan nogen hjælpe mig med det spørgsmål. Det er matematik på C niveau.. -
Kemi A
ForumindlægHvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig -
hjælp mig plzzz
Forumindlægjeg har en skriftlig matematik aflevering som jeg skal send idag og mangler 2 opgaver som jeg ikke kan lave. Figuren viser to boksplot over fordelingen af benzinpriser på udvalgte tankstationer i Storstrøms Amt, dels for onsdag den 5. juli 2006, dels for weekenden den 8.-9. juli 2006. http://www.... -
har brug for jeres hjælp :(
Forumindlægjeg har en skriftlig matematik aflevering som jeg skal send idag og mangler 2 opgaver som jeg ikke kan lave. Figuren viser to boksplot over fordelingen af benzinpriser på udvalgte tankstationer i Storstrøms Amt, dels for onsdag den 5. juli 2006, dels for weekenden den 8.-9. juli 2006. http://www.... -
Differentialkvotient
ForumindlægUdled udtrykket for differentialkvotienten for f(x)=ax^2+bx+c ved hjælp af 3-trinsreglen -Håber der er nogen der kan hjælpe? :) -
Une femme pour mon fils
ForumindlægHej,, er der nogen som har læst "une femme pour mon fils"? og som evt. har noter til den?PFT. -
Datalogi eksamen
ForumindlægHej...jeg skal til eksamen i datalogi i næste uge, og tænkte på om der var nogen der muligvis havde nogle gode noter som de ville dele med os andre..:) -
Dramatisk ironi vs Tragisk ironi. Hvad er forskellen?
ForumindlægSidder med Ødipus og har pludeslig fundet nogle noter som laver forskel mellem dramatisk ironi og tragisk ironi. Hvad er forskellen? -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :)Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach"Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Lommeregner: Ti84 Plus
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der er nogen der har noter til lommeregneren Ti84 Plus? Håber der er nogen der vil/kan hjælpe mig :) -
Danmark fra 1840-1914
Forumindlæghej... jeg skal til historie årsprøve i morgen, og kunne virkelig godt bruge nogle noter til Danmarks historie fra 1840-1914-... nogen der kan hjælpe?? -
Der Ausflug
ForumindlægHej er der nogle der har nogle gode noter omkring teksten "Der Ausflug"? Det må blandt andet gerne handle omrking om det er en krimi eller ej?
