Søgning på: historie eksamen. Resultater: 17921 til 17940 af 46276
-
vendepunkt
ForumindlægHvad er vendepunktet for DDR? -
Javascript
ForumindlægEr der en der lige hurtigt kan fortælle mig hvad man bruger Javascript til? Finder for meget forskelligt information !!! -
Er der nogen som har været oppe i den nye samfundsfags-reform?
ForumindlægHejsa Alle.Jeg er i tvivl om hvordan at jeg skal gribe min samfundsfag-eksamen an. Jeg skal op på onsdag og ville enormt gerne hvis det kunne lade sig gøre at der var nogle som kunne fortælle hvordan de greb eksamen an efter den nye reform som siger at du har 50 min. forberedelse og må have alt m... -
Induktiv og deduktiv metode?
ForumindlægHej folkens Så vidt jeg har forstået handler AT om hvilke metoder du bruger til at finde dine svar. Min lærer har flere gange nævnt induktiv og deduktiv metode, som noget der spillede en stor rolle i AT, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er? Ikke nok med det, er jeg også ret meg... -
confusion
Forumindlæghej.jeg er 3.g'er. Er der nogen der kan forklare helt klart hvordan karakterene behandles..altså jeg har foreksempel haft kemi på c men i 2.g valgte jeg Kemi på B..jeg har ikke været om i kemi sidste år..så tæller begge karakter fra kemi c og kemi b som eksamens karakter, når jeg ikke har vær... -
Eksamensregler??
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre hvilke regler der gælder når man går til eksamen. Jeg har hørt nogle foreskellige så som de to laveste karaktere + ens gennemsnit skal gi over 13. Jeg har også hørt en der siger at ens højeste og laveste karakter man har været til eksamen i + ens gennemsnit skal gi over... -
Lektiehjælp BIOLOGI
ForumindlægHey. Jeg søger lektiehjælp til biologi eksamen! Jeg trækker mit spørgsmål d. 16 juni omkring kl. 11:00 og skal op til eksamen dagen efter d. 17. Jeg har biologi på B niveau, og søger en der har fuldstændig styr på pensum! Jeg bor i Vedbæk og i Hellerup, så hvis der er nogen der har lyst til at t... -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
FSA fysik/kemi - tiden?
ForumindlægHeiiza =) Jeg ved at fysik eksamen varer 2 timer, og at vi er inde 4 ad gangen. - Mit spørgsmål er så: Lærer og censor går jo rundt til hver elev, men hvor lang tid får man cirka til at fremlægge i samlet? Er det ikke meget 2 timer eller går tiden derinde hurtigt? Generelt er jeg bare temmelig ne... -
Engelsk mundtlig 9.klasse
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig engelsk eksamen her på tirsdag og ville høre om hvilke spørgsmål man kan blive stillet til eksamen indenfor de emner man har haft om? Vi har i engelsk pensum haft følgende emner: - "Black lives in the states" - "People who made a difference - "G... -
Karakterer!!! Superstudent
ForumindlægHej, jeg læste sidst i avisen, at der på studenterbeviset, når man er færdig i gymnasiet, vil være 37 karakterer. Kan det passe?Fx, hvis jeg nu fik 9 i kemi i 1.g, men ikke kommer op til eksamen i det, gælder det så, at 9-tallet føres over som både eksamenskarakter og årskarakter. Altså, at man h... -
TI-85 lovlig til afgangseksamen?
ForumindlægHar fået min gode gamle ti-82 stjålet :'(Men har fået det fantastiske tilbud at købe en TI-85 til 200,-Men inden jeg køber den vil jeg lige være HELT sikker på at den er lovlig at bruge til biologi- og matematikeksamen (a+).Skulle jeg selv mene at den var, men vil stadig gerne høre et "j... -
Klage over karakter
ForumindlægNu er sagen således at jeg dumpede min fysik-eksamen i dag, men jeg føler selv at karakteren er uretfærdig, og at jeg blev utrolig distraheret af andre elever på skolen, der to gange bankede på døren mens jeg var i gang med at eksaminere, og som læreren åbnede op for! Men mit egentlige spørgs... -
Engelsk stil ( 7 klasse ) vil du læse?
ForumindlægHei:-) jeg havde en stil for sidste år i 7 klasse, skrev den i 7 klasse.. (læren gav nemlig ik karakter ,men han skrev kun vurderinger fordi sidste år skulle vi ik have karakter for dem)....... hvis du vil så læs den....vil gerne vide hvad i/du mener om den og hvad i/du syntes og hvad i/du vil g... -
interview
ForumindlægHej. Jeg vil gerne stille nogle spørgsmål til nogle der har været til fysik eksamen i folkeskolen og hvordan det foregik. Jeg skal bruge til et projekt der handler om nervøsitet og til at finde ud af hvordan eksamen forgår. -
Lægeerklæring
Forumindlæghej folkens jeg skulle op til en eksame d. 21 dec 2018 men fik det dårligt og kunne ikke tænke klart, jeg ringede så til min læge men de var taget på frie og var først tilbage efter nytår. jeg valgte så at tage eksamen men er nu blevet usikker om jeg består så vil jeg høre om det er muligt at ... -
Skuffende 4 tal hva' mener folket?
ForumindlægHej, jeg har fået en opgave tilbage med et skuffende 4-tal som jeg mener er alt for lavt. Opgaven gik ud på at skrive en historie udfra digtet "Aften i staten" af Niels Barfoed. Jeg kunne desværre ikke finde digtet til jer:/ Der var 4 regler vi skulle skrive efter. 1. ... -
SKR. 2005
Forumindlæger der nogen her inde der ved, hvad man kom op i i sommer eksamen og syg eksamen hvad teksterne hed.? -
Hvordan læser man op?
ForumindlægHeey ppl. Hvordan læser man op til en kemi eksamen? Jeg skal til kemi eksamen på næste mandag. -
Matematik A HF
ForumindlægHej. Den skriftlige eksamen på matematik A HF er den det samme som den skriftlige eksamen på STX?
