Søgning på: religion c begreber. Resultater: 17921 til 17940 af 70434
-
Blody pile
ForumindlægNogen der ved hvad vektorer bruges til? - Jeg har lidt svært ved at forstå dem. -
ENGELSK: Analyseskema til artikler!!!
ForumindlægHej, jeg læser op til engelsk eksamen og har desperat brug for et analyseskema til artikler PÅ ENGELSK, således at jeg får den rigtige terminologi.Håber I sidder inde med et, som I kan uploade, gerne hurtigt!På forhånd tak. -
Velfærdsstaten
ForumindlægJeg skal skrive om den danske velfærdsstat.. Jeg har til opgave at skrive om dens udvikling de seneste 10 år, med hesyn til ideologi og finansering. Jeg skal også undersøge ændringer af holdninger omkring velfærdsstaten? ydermere omkring forventsningsklemmen.. Nogle der har gode links til nog... -
substitutionsmetoden
ForumindlægSå skal jeg til mundtlig eksamen i matematik (1.HH) og jeg trak selvfølgelig : Substitutionsmetoden!Mangler lidt fif og idéer til hvordan jeg skal "fremlægge" det for dem.. evt. sige hvad det bliver brugt til "i den virkelige verden" så som.. satelitters placeringer og navigat... -
(Brøker) Vis at...
Forumindlæg/ jeg skal vise at:a)4x/y + 3x/2y + 7x/8y = 51x/8yb)4a + 3/2b - 2a-4/3b = 8a+17/6ba) har jeg fundet ud af at fællesnævner skal være 8y , men så er jeg ikke helt 100 % sikker vhad man skal gøre for at vise det...b) der fandt jeg ud af at fællesnævner skal være 6b men så kan jeg ikke mere.nogen der... -
Dansk essay?
ForumindlægJeg skal skrive et essay, hvor der skal tages udgangspunkt i to tekster, der handler om at rejse...Jeg er lidt lost... hvordan skriver man et essay i dansk? -
Psykologi - normalitet
ForumindlægHejsa!I psykologi har vi som lektie fået for, at vi skal komme med bud på hvad normalitet er...Jeg har ikke rigtig nogen anelse, er der ikke nogen der vil hjælpe mig? -
STÅLS DENSITET ----HJÆLP
ForumindlægJa overskriften er måske lidt misvisende, men jeg skal beregne hvor lang tid det tager en stålkugle at falde/synke til bunden af Marianergraven.Derfor skal jeg bruge ståls densitetpå forhånd tak! -
Was is Ostalgie?
ForumindlægJa, som emnet lyder, hvad er Ostalgie?Gerne et svar på tysk. -
Analyse af artikel
ForumindlægJeg har fået en artikel hvor jeg skal analysere teksten (artikel) og hvor jeg skal skrive en leder om artiklen. øhh, kan jeg ikke få nogen hints til hvordan jeg skal gå til værks med at analysere den artikel? Det haster meget, jeg er lidt bagud og skal allerede aflevere om 3 dage. Nitte. Men på f... -
3.g opagve
ForumindlægHejsa. jeg har virkelig brug for nogle ideer til hvad jeg skal skrive min 3.g opg om...:-) -
radialhastighed
ForumindlægHvordan beregner/finder man frem til mælkevejens radialhastighed? Vi kan vel ikke bruge Dopplereffekten, da vi selv er en del af galaksen? -
Potentiel energi til kinetisk energi
ForumindlægHej Jeg har en opgave hvor jeg skal finde ud af hvad hastigheden på et 2,5 kg lod er, nå det rammer jorden fra 5 meters højde. sådan som jeg har forstået det er det sådan her det skal regnes ud: E_pot = E_kin m*g*h = ½*m*v^2 sqrt( g*h*2 ) = v Det jeg bare ikke forstår ved det er hvordan ma... -
Adobe reader er noget lort...
ForumindlægDet irriterer mig grænseløst at studi bruger Adobe reader - for man kan hverken skrive eller redigerer i det lorte program..ska sidde og skrive det hele om igen:(kan det egentlig lade sig gøre at kopiere en tekst i Adobe reader og indsætte den i et Words dokument???? -
Sinus, cosinus og tangens
ForumindlægHejJeg vil blive meget glad, hvis der var nogle som gad give mig nogle eksempler på brugen af henholdsvis sinus, cosinus og tangens og eventuelt også henvise til en internetadresse.Jeg har nemlig lidt svært ved at se hvornår man bruger de forskellige begreber.På forhånd tak:-) -
hm
ForumindlægLøs begyndelsesværdiproblemet y' = 1/√(1-x2) y(1) = 3π/2 y = ∫1/√(1-x2) hvordan løser man opgaven? -
OLD: Kouros/Kore?
ForumindlægHey,er ved at repetere græske skulpturer!Hvorfor er det kun mændede der er nøgne?Altså en kore kan da aldrig være nøgen vel? -
Vigtigt..
ForumindlægNogen der har notater eller ved hvordan man ka skrive et essay.. det ville være super hvis i ku hjælpe :) .? -
Beviser-
ForumindlægHej! Jeg skal op til matematik mundtlig imorgen..... men jeg er stadig i tvivl angående beviset om medianer, midtnormaler, højder og især periferivinkler....... så håber virkelig der er nogen som kan hjælpe. -
Fatter ikk HJÆLP
ForumindlægHej . håber der nogle som ville hjælp mig.. men al så . jeg har lige fået en stil tilbage . og min lærer siger jeg skal arbejde lidt med det sprolige.. men ved slet ikke hvad han mener,? hvordan arbejder man med det sprolig? Er der nogen som ville forklare mig hvad han mener? og hvordan ...
