Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17941 til 17960 af 60879
-
Erfaringer med at klage over sin eksamens-karakter?
ForumindlægJeg dumpede i en eksamen i dag (00), og det mest ironiske er, at jeg selv sad med følelsen, at jeg ihvertfald ville få 4-7 stykker. Altså det ikke dårligt, og det gjrode de heller ikke udtryk for, men det heller ikke fantastisk. Jeg har læst bedømmelseskriterierne for det pågældende fag, og jeg m... -
gamma's bølgelængde? (eksamens rapport)
Forumindlægjeg skriver teori til min fysik eksamen's projekt lige pt. og det omhandler farver og lyset brydning samt spejling. lad mig starte med at tage fat på farver: jeg har fundet farvernes bølgelængde osv. men jeg faldt over en artikel der beskriver kort de bølger der ligger uden for farvespektra... -
HELP! Engelsk grammatik parallelle forløb udvidet tid
ForumindlægSpørgsmålet lyder: Oversæt sætningerne nedenfor til engelsk (udvidet tid) 1) Mens bussen ventede i halve timer på fire deltagere, der aldrig dukkede op, sang de "Pomp and Circumstance" på de bagerste rækker. - While the bus was waiting for the fire participants, who never showed up, ... -
Nogen som gider at rette min engelsk stil - omfang ca. en side.
ForumindlægSkriv en besked over indbakken eller i tråden. -
Mat B mundtlig eksamens spørgsmål
ForumindlægJeg går på HTX 2. år og skal op i Mat B mundtlig eksamen om en uge. Så vidt jeg ved og har forstået er det stort set de samme spørgsmål der bliver brugt hvert år, og regner derfor med at de er rimelig ens, gældende for de fleste uddanelser med Mat B.Så ville hører om der er nogle der har været op... -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Ideer til nyhedsartikel om brænden på børsen til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej jeg søger efter ideer til en nyhedsartikel angående brænden på børsen til den mundtlige dansk afgangseksamen. Tak på forhånd :) -
jura
ForumindlægJeg har desværre ikke et højt snit til at blive taget i betragtning til jurastudiet på Århus Universitet, og har i den forbindelse overvejet at karakterforbedre min adgangskravsfag Dansk A og Engelsk B. I gymnasiet fik jeg følgende karakterer: Dansk A: 10,02, Engelsk B: 10,4. Hvis man vil karak... -
HJÆLP en der har virklige maget løst til at rette min engelsk stil.
Forumindlæghej søde har du ikke mega maget løst til at rette min engelsk stil, det skal lige siges det er ikke snyd fordi min lære siger jeg skal få den rette af en, så hvis det vil være dig så kunne det være SUPER godt undskyld på forhold er ikke god til engelsk. -
Angående karakterer
ForumindlægJamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio... -
Blog på engelsk (300 ord) kommentere på nogle problemer og hvordan de kan løses
ForumindlægJeg søger en hjælper der er ok god til engelsk, som kan hjælpe mig med min blog. Den skal afleveres imorgen inden 10.00 opgaven lyder sådan her: You have just watched the video "The Problems with the American Education System" and wish to blog about it. In your blog you comment ... -
B-fag Fjernstudie
ForumindlægHej, jeg har besluttet mig for, at jeg tager sidste fag i min fagpakke som fjernstudie, mens jeg er på andet år HF. Fagpakken består af 3 fag, hvor jeg tager 2 fysisk på skolen, mens det sidste tages på fjernstudie. Der er visse grunde til, at jeg har valgt det som fjernstudie. Jeg har snakket ... -
Do
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ... -
Biologi/kemi eksamen mandag d. 14/12
ForumindlægHey sp. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp inden min eksamen. Jeg har afleveret en rapport, men er stadig ekstremt usikker på tre spørgsmål samt at jeg sikkert har skrevet et eller andet fucked diverse steder :) 7. Opskriv det afstemte reaktionsskema for fotosyntesen og angiv struktur og p... -
VIGTIGT !!!!
ForumindlægHej, jeg har lavet Engelsk B skriftligt Del 1. Kan i kigger det igennem og fortæller om mine fejler. Jeg skal op til den skriftlige her om 5 måneder, så derfor øver jeg mig. Selve opgaveformuleringen: http://glahder.dk/engelsk/eksamensopgaver/HF-B/2012_4_dec_%20HF-B_del1.pdf Min besvarelse... -
Jeg har nogle få spørgsmål, hvis nogen er villig til at hjælpe mig, vil jeg være mega taknemlig.
ForumindlægHej søde venner, Jeg har fået disse karakter for disse fag, men jeg er nysgerig over hvilke der kommer til at tælle med og hvilke som ikke gør. Kan nogen hjælpe mig med det? Dansk A mundtlig 7 (har ikke fået karakteren for den skriftlige, men forventer også et 7 så lad os sige det) Dansk A skr... -
Hvordan går man til en mundtlig matematik eksamen og score 12?
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmålene til matematik A og jeg kan godt svare og bevise det der skal bevises. Jeg har taget matematik, som mange andre, på et turbohold. Så jeg har den mundtlige eksamen i matematik her i slutningen af måneden. Det mit spørgsmål lyder på er. Hvorda... -
Skal jeg frygte for at dumpe?
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået opgivet min eksamenskarakterer i engelsk skriftlig. Jeg fik 00 (hvilket jeg synes er uretfærdigt, da jeg ifølge mig selv klarede det rigtig godt!), men jeg fik 7 i mundtlig og skriftlig engelsk i årskarakterer. Mit spørgsmål er så, om jeg skal frygte for at dumpe ... -
Hjælp til fysikforsøg og tilhørende forklaring 9. klasse, mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg har intet lært i fysik fra 7.-9. klasse. Jeg har skiftet skole i 9. og nu vil jeg gerne forsøge at gøre mit bedste til eksamen. Vi skal op i gruppe og lave hver vores forsøg. Problemet er at jeg intet forstår. Kan I hjælpe mig med nogle nemme forsøg med nemme forklaringer til, hvi... -
Vejledning (opskrift) til danske mundtlig eksamen 9.klasse
ForumindlægHejsa Jeg skal til dansk mundtlig eksamen på torsdag, og jeg er lidt i vildrede med opskriften - er klar på jeg trækker et emne - får 50 min forberedelse, og så skal jeg fremlægge - det jeg godt kunne tænke mig at se er en vejledning/opskrift på hvordan jeg disponere denne opgave. Altså...
