Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 17941 til 17960 af 36005
-
!!hjælp har brug for en rettelse!!
ForumindlægHeejsa jeg har et stykke tekst på tysk som jeg gerne vil have rettet, (det ville være godt med nogen understregninger under mine fejl) hermed handler det om min fremtid: Guten Tag ich heisse ****** und erst will ich erzählen über meine Ausbildunspläne. Für mich es ist sehr wichtig zu streben für ... -
Oversættelser
ForumindlægHey :)Ville lige høre om nogle kloge mennesker ville rette mine tysk oversætninger.Sønnen bliver stor =Der sohn wird grossBliver du let træt? =Wirst du leicht müde?Desvære bliver jeg let træt =Ich werde leider leicht müdeDe bliver sikkert snart raske =Sie werden sicher balt gesundHan bliver snart... -
Positiv kritik
ForumindlægHej, jeg skal aflevere denne lille artikkel senere på ugen, men jeg har virkelig glemt alt tysk i løbet af sommerferien, derfor kunne det være lækkert hvis nogen med styr på grammatikken kunne se på det. Ein ungewöhnlich Urlaub. De dänische Sommer ist selten Sonnenschein und oft kalt und na... -
Hvilket sprog?
ForumindlægHej alle, Jeg går i 7. klasse og har tænkt mig at lære et sprog i løbet af februar-marts-april, men jeg ved ikke hvilket. Jeg har tysk i skolen, og jeg har haft lidt fransk på ungdomsskolen og jeg har selvstuderet lidt latin. Jeg har i særlig grad overvejet kinesisk, russisk, latin og volapük... -
Hvem vil rette min oversættelse fra dansk til fransk?
ForumindlægFlg. oversættelse ønskes rettet. På forhånd tak :) Jeg har isæt problemer med de pers. pron. og konjunktiv. [Géraldine Levasseur skrev en artikel til bladet Marie Claire i januar 2005. Den drejer sig om de riges børn og den luksus, som omgiver dem. Artiklen tager sit udgangspunkt i en konkret fam... -
aflevering kort stil HJÆLP.
ForumindlægHej. håber jeg kan få lidt hjælp af nogle. Jeg har en tysk aflevering for den skal være kort (heldigvis) omkring de 100 ord. men jeg har meget svært ved grammatikken.. det skal være i førnutid og kongruens ( x og o skal passe sammen ) jeg er i tvivl om det med førnutid, jeg tror det er ... -
Sikke noget Geil.
ForumindlægDansk:Det er en sommerdag i Berlin. Lola og Manni er ca.20 år gamle og et kærestepar. Manni arbejder som kurer for bilsvindler (Autoschieber). På denne dag går alting skvæt(schief gehen) for ham. Da han forsøger at flygte fra kontrollører i undergrundsbanen, glemmer(vergessen)han en plasticpose m... -
kort oversættelse - igen
Forumindlægstadig uden min gramma-bog :-/ Men here we go: Der hilflose Knabe, von Bertolt Brecht, handler om en mand der møder en dreng der sidder og tuder. Drengen havde to 10-Pfennig mønter som han skulle have brugt til at tage i biografen, men en anden dreng har stjålet den ene. Manden spørger ham om ha... -
er mega ked af det.tysk stil
Forumindlægjeg er den dårligste til tysk og det er den eneste chance til at forbedre min standpunkts karakter i tysk. vi skulle skrive en fri stil og jeg er jo ikke den bedste så ville spørge jer for jeg ved i vil hjælpe mig. men her er min stil (først på dansk) dansk: Jeg havde en grøn hun undulat da jeg v... -
MEGET VIGTIGT - fældningsreaktion , systematiske navne osv..
ForumindlægHej Jeg sidder fast en del opgaver , jeg har brug for jeres hjælp. Jeg kommer med et eksempel for hver opgave også håber jeg en af jer kan hjælpe mig med at komme i gang. Angiv systematiske navne for følgende molekyler: 1) ClO² 2) CCl²F² Afstem følgende reakti... -
Om kræfter og arbejde
ForumindlægJeg har ikke haft om vektorer! (Det er en god start) Min fysikbog definerer arbejde A som kraft F gange strækning s gange vinklen Ø mellem F og s: A = F*s*cos Ø Lad os tage et eksempel, hvor Ø = 30*. Jeg opdeler så F i to komposanter, x og y. Vil jeg så godt kunne vide, hvor stor en del af kraf... -
Stop-Nu
ForumindlægHey..Jeg vil bare hører om hvad folk her på studieportalen mener om demonstrationen mod nedskæringerne imorgen i kbh...? -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
Diskussion
ForumindlægDet er min erfaring fra forummet, at der er mange som gerne vil diskuttere dansk politik, USA’s udenrigspolitik m.v. Jeg har nu oprettet et forum til dette, da jeg har fundet det upraktisk at man skal diskuttere forholdene i Mellemøsten, USA’s udenrigspolitik de sidste ti år osv. i et forum, der ... -
Pristræghed (ift økonomiske skoler og markedsøkonomi)
ForumindlægJeg sidder og skriver SRP og har af ukendte årsager kastet mig over emnet finanskrise, på trods af mangel på forståelse for tal og alt andet, der kræver logisk tænkning. Jeg håber, at nogen af jer kan hjælpe mig med at forstå begrebet pristræghed, da det er essensielt for min opgave, at jeg har f... -
Bestemmelse af forskrift
ForumindlægJeg har vedhæftet en opgave og kunne godt bruge hjælp til opgave 5 (nederst). Bestem en forskrift. På forhånd tak. (: -
Post-
ForumindlægNogen der ved noget om postmodernisme? -
som
ForumindlægHej som kan både være et stedord og et biord, men hvordan kan jeg skelne mellem dem på engelsk? Har I nogle god idé om ddt? -
Gudebeskrivelse..
ForumindlægHej allesammen. Jeg står og skal svare på dette spørgsmål: Hvad er karakteristisk ved gudebeskrivelsen i odysseen, sådan generelt? Er der nogle der kan komme med nogle hints og noget hjælp? Mange tak! -
Kig forbi :)? (Indledning)
ForumindlægHej allesammen Nogen der vil kigge min indledning igennem det er til min SRP. Bare for at se om man kan stille den op således og hvad der er godt og dårligt. Tusind tak. Indvandreres og flygtninges kultur og tilhørsforhold til Danmark er et stadigt tilbagevende emne i den offentlige debat. Je...
