Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 17941 til 17960 af 20009
-
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc.. -
oversættelse -
ForumindlægDeutschland meine Heimat ,er der nogen der har læst denne tekst.. bei einer podiumssitzung wandte sich der CSU politiker und ehemalinge Bonner Staatssekretär Eduard Lintner einmal mit den Worden an mich : " Ihre Landsleute.." und wolte zu eine Ausführung über die Türken in der Bundesre... -
Hvad skal man gøre??
ForumindlægHvad skal man gøre hvis man får for meget sol? Det er min veninde som har taget for meget sol og jeg vil gerne hjælpe hende.. -
Din ferie
ForumindlægJa nu er sommerferien snart slut for de fleste af os.. Folk kommer snart tilbage fra ferierejser og mange er allerede vent hjem.. Hvor har du så været? Var du tilfreds med rejsen? Var det som du havde forventet det osv. Jeg var selv ude og rejse med familien fra d. 30 maj til d. 21 juni Det... -
Engelsk grammatik
ForumindlægNu har jeg lavet så mange af sætningerne som muligt, men jeg sidder simpelthen fast ved disse fem! Håber på en hjælpende hånd herude fra ;-) Opgaveformuleringen: Hvad er fejlen? Forklar. 1. When arrested and taken to the police station, admitted the man that he had been drunk. 2.... -
har jeg eller jeg har
ForumindlægHej... jeg er ny i danmark og jeg har problem med at find ud af hvad forskel mellem har jeg og jeg har kan i hælp mig? på forhånd Tak -
Er disse sætninger grammatisk korrekte?
ForumindlægIngrid Schmidt war eine Frau, die mit ihrer Familie nach Westdeutschland flüchtete. Sie ging auf ein Mädchengymnasium, in dem alle wohlabend waren. Neidisch war sie aber nicht, und sie verdiente selbst Geld. Sie schreibt im Text auf Seite…, Zeile …: “zum Beispiel habe ich scho... -
Er der nogle fejl?
ForumindlægHej er i gang med en præsentation af en tekst. Er der nogle der vil se om der er grammatiske fejl: Der Titel des Textes ist “Helden der Zeit”. Der Text ist im Jahre 2006 geschrieben. Der deutsche Schriftsteller des Textes ist Kay Fischer und er schreibt typisch um Weise Zeit. Die ges... -
Færdiggøre HTX eller skifte til HHX
ForumindlægHEJ Folkens :) Jeg er stødt på et problem :/ jeg går nu på HTX i 1.g og afslutter snart 1.g her til sommer, Men jeg er nu blevet mere interresseret i innovation og virksomhedsdrivning :/ Så jeg ville spørge, hvad i synes er bedst. Jeg synes ikke HTX passer til mig. Ville det være spildt ... -
HJÆLPPP!!!
ForumindlægHEEEJJ !!!1 er der nogle der har analyseret "HC ANDERSENs LAnd"???? pleasseee send opg så... -
referat af Nætterne i beirut
Forumindlæger der nogen der kan give mig et lille referat af nætterne i beirut forfatter Brigitte blobel tak på forhånd -
Opfylde krav til at komme i gymnasiet
ForumindlægHvis man har taget 9.klasses afgangseksamen i 8.klasse,og har haft undervisning i 2.fremmedsprog i to år. Kan man godt springe 9.klasse over ,og begynde i gymnasiet? Tak på forhånd. -
Hjælp til synopsis
ForumindlægJeg sidder og arbejder på dansk synopsis. Mit fordybelsesområde er 2. verdenskrig, og jeg har valgt et billede af Hitler. Mit spørgsmål er bare, hvad en synopse skal indeholde, og i hvilken rækkefølge? -
HTX Valgfag
ForumindlægHejsa:D Jeg vil bare spørge jer, om der er noget der hedder Innovation B i stedet for C? Eller noget der ligner det. Samme spørgsmål til et andet fag nemlig om man kan tage Mediefag B i stedet for C. De her spørgsmål drejer sig om HTX Sukkertoppen/... -
billedet
ForumindlægDet her billedet. kan det ikke bevises for at "Nazismen som ideologi havde sin oprindelse under 1.verdenskrig." -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHey jeg har et snit på 5,2 uden bonussen på 1,08. Jeg er interesseret i politik, historie,sprog og kultur. Ved i hvilken uddannelse jeg skal søge ind på? Jeg skal desuden supplere matematik på B-niveau i et halvårligt forløb. -
Hjælp til bøjning af stærke verber
ForumindlægHej allesammen:) - Er der en der kan rette og hjælpe mig med mine oversættelser? Jeg har prøvet at gøre mit bedste, men jeg er desværre ikke super til bøjning er stærke verber og tror jeg har nogle fejl som jeg nok ikke selv kan se. Mange tak på forhånd! vokalskifte i-a-u: Hvorledes befandt d... -
"at bøje et navneord"
Forumindlæghvordan er det man siger "at bøje" på engelsk? Det lyder bare mærkeligt at sige: "to ben af noun".. -
Henførende stedord
ForumindlægJeg er meget fortvivlet mht. til at indsætte relative pronominer i sætninger. Det, jeg ikke forstår, er den generelle fremgangsmåde.Med det mener jeg, at finde det forudgående ords køn, dernæst kasus og hvad så? Og hvad er det helt præcis forskellen på akkusativ og nominativ er? Er der en, d...
