Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17941 til 17960 af 321608
-
Hvad hvis jeg får -3?
ForumindlægHej allesammen, Jeg har i dag haft skriftlig fremstilling, og er sindsyg bekymret for, at jeg får -3, da jeg ikke har angivet kilder, hvor der i opgaven stod, at man skulle søge, og det havde jeg slet ikke gjort, alt jeg skrev var min egen viden, og nu er jeg bange for, at censor kommer til at ... -
Fibonacci talrækken
ForumindlægOhøj! Nogle der kan forklare mig hvad der menes med, at Fn = Fn-1 + Fn -2 for n ≥ 3 ? Jeg ved at talrækken gør således: 0, 1, 1,2 ,3 ,5 ,8 ...osv. Men jeg har lidt vanskeligheder med at forstå den matematiske definition. Er det ikke, at n er et tal, som her skal være større eller lig med 3? D... -
Inde eller ej?!?
ForumindlægHej Alle. Jeg søgte engang i marts følgende prioriteter som kvote 2 ansøger. (Men bliver jo alligevel først vægtet i kvote 1, så det betyder ingenting). 1: Interkulturel Markedskommunikation / CBS 2: International Virksomhedskommunikation med amerikanske studier / CBS 3: International Virksomhe... -
Hvordan gør jeg ?
Forumindlæghvis funktionsskriften er y=2i6/2x og jeg skal bruge det i en graf hvordan gør jeg så? -
Bezouts identitet - Euklids udvidede algoritme
ForumindlægJeg skal lave en opgave, som går ud på at lave et alternativt bevis for sætningen om Bezouts identitet/euklids udvidede algoritme, trin for trin. Opgaven lyder: Som i sætning 2.3 betegner a og b hele tal med b ≠ 0. betragt mængden M bestående af de hele tal, der kan skrives på formen ax+by,... -
hjælp tak
Forumindlægto tals sum er 100 deres diffrens er også 100 hvilke tal er det -
Jeg vil vælge historie
ForumindlægHejsa... Så skal jeg snart i gang med dansk historie opgave... Jeg vil gerne vælge historie. har i nogle tips til, hvad jeg kan starte med at gøre? Altså hvis jeg nu vil skrive om Renæssancen. Hvordan finder jeg en problemformulering? Hvad var fx. et problem i den tid? Tak på forhånd. ps: til d... -
Plation og staten
ForumindlægJeg er igang med, at læse om "Platon Staten". Og jeg er lidt i tvivl om, hvad der menes med at Sokrates ønsker f.eks. en primitiv stat, mens Glaukon og Adeimantos vil have et fuldt udviklet retfærdig stat. Hvad er forskellen mellem de to?? Og hvad vil det her sige: kan man være retfærdi... -
Må man pine folk?
ForumindlægTortur bliver både brugt til at fremtvinge oplysninger og tilståelser hos enkeltpersoner og til at sprede angst og rædsel blandt grupper af borgere. Er det i orden? Hvad synes du? -
ILIADEN sang: 1, 2, 3 og 22
ForumindlægHeej alle.. Skal til eksamen på mandaaag :S.. sidder med Iliaden (oversat af Christian Wilster), og har som pensum sang: 1, 2, 3 og 22.. Evt. nogen som ligger inde meed notater til nogen af dem?:S.. -
Lidt hjælp til fortolkning af uddrag (kort)
ForumindlægMen der skyder en kvist fra Isajs stub, et skud gror frem fra hans rod. Over ham hviler Herrens ånd, visdoms og indsigts ånd, råds og styrkes ånd, kundskabs og gudsfrygts ånd; han lever og ånder i frygt for Herren. Han dømmer ikke efter, hvad hans øjne ser, fælder ikke dom efter, hvad hans ører h... -
Bevis for den komplekse eksponentialfunktion
ForumindlægHej Jeg sidder her og prøver at få beviset for til at gå op, dog uden held... Jeg har virkelige svært ved at forstå hvordan . Faktisk, kan jeg slet ikke få det til at give mening. Jeg har et notat fra DTUs noter om komplekse tal, som siger: Mine spørgsmål er: 1. Hvorfor giver ? 2. Hvord... -
Det nationalsocialistiske arbejderpartis program...?
Forumindlæghvad går Det nationalsocialistiske arbejderpartis program ud på..? hvad er det egentlig for noget og hvad blev den brugt til...? osv... fatter ikke en meter, der er en række punkter og intet andet.!!!!Håber at der er nogle kvikke hoveder der kan hjælpe den mindre kvikke....!!!!PÅ forhånd takGorilla -
Udledning af formel
ForumindlægHeey kemifolk.. :) Er der nogen der kan hjælpe mig med at udlede formlen for bestemmelse af pH i en opløsning ud fra stofmængder eller stofmængdekoncentrationerne af indikatoren på henholdsvis syre- eller baseform? Det ville virkelig være mig en stor hjælp!! Håber på en hjælpende hånd.. -
Allelle egenskaber?
ForumindlægHej. Nogen som kan svare mig på hvad allelle egenskaber er for noget? Hvilket af følgende par er allelle egenskaber? A - Blå øjne og brune øjne? B - Brunt hår og brune øjne? -
Hjælp til romantikken
ForumindlægHej.. Jeg læste et sted, at et kendtegn ved romantikken er, at der søges efter lykke. Men kan ikke finde siden nu, og det står ikke andre steder, så er begyndt at blive itvivl om det er rigtigt??? Håber I vil hjælpe.. Anne M. -
Celler fortynding
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål med hensyn til celler fortyndning. Jeg har talt 2.000.000 celler/ml i tællekammer, men skal kun bruge 640,000 celler i 1,6 ml medium svarende til 400 celler/μl - kan jeg ikke bruge C1V1=C2V2? På forhånd mange tak -
Michael Strunge
Forumindlæghej jeg har brugt for en lille smule hjælp i min analyse om Michael Strunge´s digte forklar hvordan du kan se, at Michael Strunge digte er typiske eksempler på 80ér Lyrik / storbymodernisme -
Hjælp nu til samfundsfag
ForumindlægHej Jeg skal skrive en samfundsfaglig synopsis, og har brug for hjælp til følgende underpunkt: Hvilke faktorer påvirker den senmoderne familie og det enkelte individ? Der skal gere være underpunkter til dette, har fundet et nemlig dette: (Overunderpunktet mangler også) - Anthony Giddens risikosam... -
DNA - HJÆÆÆLP! haster
ForumindlægHej jeg er i gang med at lave en aflevering om dna-tests og jeg skal selvfølgelig have et teori afsnit... jeg er blot i tvivl om hvad man kan have med i et teoriafsnit om dna test? Og nogle der kort og pædagogisk vil fortælle mig lidt om hvad DNA helt præcis er for noget
