Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17981 til 18000 af 169995
-
Hvor bruges de kemiske tegn som fx C og S?
ForumindlægHvor bruges de kemiske tegn som fx C og S? a) De er danske og bruges kun i Danmark b) De er europæiske og bruges kun i EU c) De er amerikanske og bruges i USA og Europa d) De er internationale og bruges i alle lande -
mængdeberegninger...
ForumindlægHejsahar brug for et bekræftende eller afkræftende svar i denne sammenhæng:Fotosyntesen lyder: 6CO2+6H2O+E-->C6H12O6+6O2.Hvis man har 4,5 mol CO2 og skal beregne de mængden af kulhydratet og oxygenet gør man så ikke således;4,5 mol/6= 0,75 mol4,5 mol/1= 4,5 molC6H12O6= 0,75mol*180,156 mol/g= 1... -
Eksamensspørgsmål - Eksponential funktioner 2
ForumindlægHej, har fået dette spørgsmål jeg kan trække til eksamen. Har brug for al den hjælp jeg kan få! Gør rede for sammenhængen y=b·a^x og dens graf, og forklar betydningen af a og b. Forklar begreberne fremskrivningsfaktor og halverings- og fordoblingskonstant. Vis hvordan man kan bestemme halveri... -
Spørgsmål til faget psykologi på C
ForumindlægHej jeg går på HTX på biotek A- Mat A linjen. Jeg overvejer enten at vælge psykologi eller design C, dog er jeg bange for at psykologi bliver for tungt. Jeg vil derfor gerne spørge jer derude, om nogle af jer har haft psykologi og om hvad i syntes om det? Var det et tungt fag? Var der for meget l... -
Salg og service
ForumindlægEr der nogen der har været op i Salg og Service? Hvordan gik det med Opgave 8"Opstart din eget Bestseller butik"? -
Disposition
ForumindlægJeg kan engang huske at have fundet en opgave på studieportalen, med et rigtig godt overblik over alle perioderne, romantisme, postmoderne samfund, folkeviser, den europæiske Høj-renæssance - men jeg kan ikke finde opgaven mere. Er der nogen der vil hjlælpe mig med at finde den? -
Professionsbachelor??? HD el. HA?
ForumindlægHar nogle hørt om denne nye uddannelse (Proffessionsbachelor i International Handel & Markedsføring) http://www.brock.dk/videregaaende-uddannelser/professionsbachelor-i-international-handel-og-markedsfoering.html Er denne mon "bedre" end HD? Mht at få jobs tænker jeg på? Og er... -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægJeg er i den situation at jeg mangler at aflevere nogle opgaver i faget tysk A. Ellers har jeg afleveret "nok" i de andre fag. Betyder det fuldt pensum?, og hvad betyder fuldt pensum helt nøjagtigt. -
Monetarismen
ForumindlægEr der nogen som kort kan opridse de vigtigste træk for monetarismen? Ideer, virkemidler osv. -
Bilag
ForumindlægHej er der nogen der ved om man skal bruge ALLE bilag til en mundtlig samf A eksame eller må man gerne vælge dem man syntes der er vigtige..? -
eksamenspørgsmål
ForumindlægKan det være rigtigt at man ikke kan finde nogle af de gamle skriftlige eksamensæt til niveau a i HTX matematik på gyminasie niveau? Findes de ikke i nogle bøger / nettet? MVH BR. -
Noter til 9.klasse kemi?
ForumindlægHej! (: Jeg kunne godt tænke mig, at vide om I ved nogle sider eller steder på nettet hvor man kan finde noter til kemi for en 9.klasse afgangselev, for til sommer skal jeg jo op i det til eksamen. Da jeg har en mega dårlig undervisning, så ville det være rart kunne finde noter om det, for at sel... -
AT: Teorier og metoder?
ForumindlægJeg er begyndt at forberede mig til AT med emnet menneskerettigheder (historie/humaniora og samfundsfag/samfundsvidenskab), og der er lige dukket et par indledende spørgsmål op. Først og fremmest er jeg lidt i tvivl om kvantitativ og kvalitativ metode. Stort set alle steder jeg kigger kommer def... -
OL 1992 - Hjælp til engelsk tekst
ForumindlægHejsa Er der ikke nogen ad jer der lige er rigtig rigtig søde at læse min engelsk tekst igennem?The Olympic games of 1992 The opening of the games was the most beautiful ever, a giant boat with 50-60 men was hauled through an ocean made by 7500 people in blue clothes. It was suppose to symbolise ... -
-3 i mundtlig?
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til matematik a mundtlig eksamen og lad mig sige det sådan; jeg er fuldstændig blank. Kan man få -3 til en mundtlig eksamen eller er 00 det laveste der kan gives? -
HJÆLP - differentialligning
ForumindlægHej! Jeg har et kæmpe problem med denne opgave i matematik - håber nogle kan hjælpe, er helt på bar bund: Nogle af løsningerne til differentialligningen y'-2y=4x^2-4x har et eller flere ekstremumspunkter på deres graf. a)Bestem en lignig for den kurve disse ekstremumspunkter tilhører. -
Hjælp til retning af fejl i tekst
ForumindlægJeg er i gang med at rette en tekst for fejl, og er lidt gået i stå. Jeg kan faktisk ikke se flere fejl, end dem jeg har rettet. Er der nogen, der lige hurtigt vil se efter, om jeg eventuelt mangler noget. Teksten er således: Danske skuespillere har helt tilbage fra stumfilmenes tid haft succ... -
Ved ikke hvad jeg vil !
ForumindlægHej folkens :) Jeg er nu 2.g'er , jeg ved helt seriøst ikke hvad jeg vil efter 3.g (min studieretning er: Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B) Har i nogle forslag til hvad jeg kan blive ?? -
"Loose Change" 9/11 dokumentar
Forumindlæg"Loose Change" "A one hour analysis of 9/11 and how it is more likely than not that the government was actually behind the attacks."Var selv i starten meget skeptisk før jeg så den, troede bare det var en af de typiske provokerende film, men slet ikke den får en til at tænke.... -
købes
Forumindlægbøger til sprog og international virksomhedskommunikation søges
