Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17981 til 18000 af 39512
  • HTX

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der går på HTX Vibenshus? Skal starte der i august. Men vil lige høre mht afleveringer? Hvor mange er det om ugen ca. Og hvor dygtige er lærerne? Er der mange piger eller næsten kun drenge? Tak på forhånd.
  • Potentiel fordampning og aktuel fordampning?

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg har et sprøgsmål i en aflevering, som jeg ikke helt er sikker på hvad et uddybende svar ville være! :D?? Det er følgende: 1. Forklar forskellen på begreberne potentiel fordampning og aktuel fordampning. Mvh Seb
  • Layout på et Brev

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med at lave en dansk aflevering.. og det skal være et brev. Min opsætning er meget vigtig. men jeg ved bare IKKE hvordan man sætter et brev op!! NOGLE DER VIL HJÆLPE.. please!!!
  • Trigonomiske række

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg sidder med denne aflevering, og har faktisk ikke rigtig nogen ide til hvordan jeg skal komme igang. Jeg har lidt svært ved at forstå det. Det er opgave 2a.
  • Parabler!?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et problem med en aflevering - der er flere opgaver i den fil jeg har vedhæftet, men det er de to første opgaver jeg ikke forstår - altså opgave 4 og opgave 5... Nogen der kan hjælpe mig?
  • MgSO4 . 7 H2O - Let eller tungt?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive aflevering i kemi og mangler lig esvar på spørgsmålet: Er stoffet MgSO4 . 7 H2O let- eller tungtopløseligt? :) Gerne med forklaring hvorfor :) Tak :D
  • Genotyper

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg har fået en biologi aflevering, hvor et spørgsmål lyder: "Opskriv genotyperne for de 8 forskellige blodtyper man kan have." Nogen der kan hjælpe?
  • Kan i gennemskue? cosinus sninus?

    Forumindlæg
    Det er den sidste opgave i min aflevering, men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan den skal løses. Jeg har tegnet i paint http://img217.imageshack.us/img217/8290/kanina9.jpg og det er den strimlet linje jeg skal finde. Hvordan vil i gribe det an?
  • tysk - sætningskløveri?

    Forumindlæg
    Hej. Sidder og skriver tysk aflevering, og har tit i forbinelse med tysk (fx også her på siden) hørt udtrykket sætningskløveri. Men hvad er det egentligt, at det betyder? Der må meget gerne bruges eksempler.
  • læse engelsk stil igennem ?

    Forumindlæg
    nogen der vil læse min stil igennem den er på 2 sider. Går i 3 g og det her er min sidste aflevering så vil gerne efterlade et godt indtryk. Tak på forhånd :)
  • hvad betyder komposant?

    Forumindlæg
    Godaften alle, jeg er i gang med en fysik aflevering, hvor der i en af opgaverne står: hvor stor er kraftens vandrette komposant? men jeg forstår ikke spørgsmålet. Hvad betyder komposant? håber i kan hjælpe :) på forhånd tak
  • Graf + f'(x)?

    Forumindlæg
    Årets første aflevering går ikke så godt. Opgaven er vedlagt som et billedet og jeg forstår ikke hvordan jeg skal løse den LINK TIL BILLEDET: https://media.studieportalen.dk/forums/files/1286391.png
  • Stamfunktion!

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave en aflevering (delprøven med hjælpemidler fra august 2008 på b-niveau) Jeg har vedhæftet opgaven som et billede! TUSIND TAK FOR HJÆLPEN!
  • FORSKRIIFT !?

    Forumindlæg
    heej :) Jeg har fået en aflevering, og en af opgaverne lyder således, håber i kan hjælpe mig ! Bestem forskfiter for mindst 3 andengradspolynomier, der har rødderne -1 og 2 Tak på forhånd.
  • Autumn Rain - Kender du den?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, jeg sidder her med aflevering omkring Autumn Rain. Jeg skal starte, men jeg ved ikke hvor og hvordan. Så hvis du har lavet en analyse, eller blot har noget materiale med den, så hører jeg gerne fra dig. /Mikkel
  • reducer..

    Forumindlæg
    hej folkens :) har lige bruge for hjælp med afleveringen. Reducer (x+y)^2-2xy, og isoler r i formlen l*r^2+p=q hvordan reducere og isolere jeg?? på forhånd tak :D
  • VØ A eksamenssæt 2006, Ege Ovne A/S

    Forumindlæg
    Hejsa Er der en som ved hvor jeg kan finde opgavesættet? Skal lave en aflevering og kan ikke komme på skolens eksterne netværk for at få opgaven. Mvh Louise.
  • differentiere notation

    Forumindlæg
    Jeg ved godt hvordan man løser den, men hvordan skal man skrive notationen op i en aflevering? En funktion f er bestem ved bestem en ligning for tangenten t til grafen for f i punktet (2,4)
  • Reducere udtrykket?

    Forumindlæg
    c) Reducer udtrykket x2 – (1 – x)(7 – x) ? Sidder og er igang med en større aflevering, kan ikke lige regne den her ud. Nogle der vil være flinke at hjælpe?
  • Hældningskoefficienten λ/d ??

    Forumindlæg
    Hej jeg har en fysik aflevering for om bølger og har fået spørgsmålet: Gør rede for at hældningskoefficient er givet ved lambda/d (jeg har en lineær graf)