Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18041 til 18060 af 48240
-
Hjælp!
ForumindlægHey! Hvordan studerer man inden eksammen jeg skal op i uge 48 i alle fag? Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd! ;-) -
Idræt B
ForumindlægHej nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksam forgår??? Tak på forhånd -
LIVET
ForumindlægNu begynder eksamen småt at titte frem? Er jeg den eneste, der er så træt af skolen og livet? -
Fravær STX
ForumindlægHej :) Er der en regel for at man ikke kan komme til eksamen i et fag, hvor man har over 10% fravær, når man snakker stx? Mvh -
Eksamenskarakter og standpunktskarakter i 1.g
ForumindlægHej. Hvis jeg får 02 i standpunkt i mediedag (1.g) og 10 i eksamen, kommer mit 02 så væk i mit gennemsnit? Hvor meget tæller det. -
Spørgsmål
ForumindlægJeg har fået 02-02 i årskarakter, og skal til skritflig eksamen, jeg ved jeg får 00. Har jeg så dumpet matematik b? -
Beregne snit (efter reform)
ForumindlægHej alle! Jeg er i tvivl om hvordan mit (går i 2.G) gennemsnit beregnes. Tæller både afsluttende årskarakterer og eksamenskarakterer eller hvordan hænger det sammen efter den nye reform? jeg er bekendt med hvorledes niveauer vægtes, men erstatter eksamenskarakterne afsluttende årskarakterer eller... -
The Farther You GO
ForumindlægFandt en diskussion fra maj hvor der bliver diskuteret hvad man skrev til engelsk eksamen "the farther you go". Men der er desværre ingen af alle jer, som har skrevet denne opgave som har lagt den herind til glæde for os andre. Jeg skal selv skrive den og synes den er svær at komme igan... -
Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?
ForumindlægJeg ved godt at der er god tid til sommer ( hvor eksamen normalt starter) men vil lige høre om man kan komme op i både fransk og matematik eller er det formentlig større chance til at komme op i en af dem. Det vil siges at jeg stinker til både fransk og matematik derfor spørger jeg lige da vil j... -
Reeksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg var oppe i matematik her i torsdags, og pludselig under færdighedsregningen fik jeg det dårligt og kunne ikke koncentrere mig. Derfor vil jeg gerne spørge jer om det er muligt at komme til en reeksamen i folkeskolen? Jeg ved godt at eksamen i folkeskolen ikke betyder noget, men ... -
Årskarakter klage - vigtigt!
ForumindlægHey alle derude - jeg håber I alle sammen nyder den "lille-ferie". Jeg har, som så mange andre, netop fået offentlliggjort mine årskarakterer. Jeg er 2g'er og afslutter fysik, kemi og engelsk. Jeg har desværre fået uretfærdige karakterer i to af fagene. Jeg har aldrig stået i en li... -
Praktiske spm. om reformen.
ForumindlægHej, jeg søger svar på disse spørgsmål:1) Er det muligt at få den et-årige matematik i det nye gymnasium? Fordi jeg ikke er specielt god til matematik, vil jeg gerne vide om der var et alternativ, uden at det trækker helt vildt ned i mine karakterer.2) I naturvidenskabeligt grundforløb har man na... -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
Matematik A dumpet?
ForumindlægJeg skal op i morgen i matematik A som er mundtligt. Hvad sker der hvis jeg nu dumper mundlig eksamen? Jeg har fået tildels gode årskarakterer som er 7/10, men man ved jo aldrig hvis man går i panik eller noget uheldigt som sker. Men hvad betyder det egnetlig hvis jeg nu dumper mat A mundtlig ek... -
Calciumhydroxid opløselighedsprodukt - rapport
ForumindlægHej, Er der nogen, der kan hjælpe med følgende spørgsmål, som jeg skal besvare i min rapport? Angiv på grundlag af forsøgsresultaterne den »bedst mulige værdi« for calciumhydroxids opløselighedsprodukt? Jeg er meget i tvivl, da jeg og min gruppe ikke nåede alle titreringer, inden tiden var gå... -
Beregn volumen
ForumindlægHej! Jeg sidder med det her spørgsmål, som har irriteret mig i et godt stykke tid... Ved en reaktion mellem kobber og koncentreret salpetersyre dannes blandt andet nitrogenmonoxid efter følgende reaktionsskema: 3Cu(s) + 2NO3-(aq) + 8H+(aq) --> 3Cu2+(aq) + 2NO(g) + 4H2O(l) I en given reaktio... -
Hjælp til opgaver om radioaktivitet?
ForumindlægHej alle Her er en opgav fra et hjemmeopgavesæt om radioaktivitet og har bare brug for hjælp til hvilke formler man skal bruge i de denne opgave:) ?? Håber en rar sjæl kan hjælpe, her ser i den: OPGAVE 1 En røgalarm indeholder den radioaktive isotop 241am der alfa-henfalder med halveringstide... -
Beregn koncentrationen
ForumindlægSpørgsmål: -
Gennemsnit
ForumindlægHej Jeg har linjen Bioteknlogi A, Matematik A og Fysik B Jeg går i 2.g men jeg er meget, meget bekømret. Jeg klarer mig dårligt i alle tre fag, og allerværst til fysik. Men jeg vil virkelig gerne være læge! Jeg frygter at mit gennemsnit ikke bliver højt nok, men hvad skal jeg så gøre, hvis ik... -
fransk rettelse
ForumindlægHej allesammen. Er der ikke nogen som gider at rette den nedenstående tekst om Haiti? Det ville virkelig være en stor hjælp! Mvh Jakob. Sur la première photo, nous sommes sur une belle plage en Haïti. Au premier plan, il y a des chaises avec serviettes dessus, mais la plus part est vi...
