Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18041 til 18060 af 52201
-
Karakter beregning
Forumindlæghvordan beregnes karakterene på gymnasiet? V.H Nabil Raad -
Z/E og cis/trans
ForumindlægVil Z altid være cis og E altid være trans, hvis de skal "oversættes"? -
Skrive en klage!??!?
ForumindlægHvordan skal man skrive en klage? Hvor skal man gør det henne? Skal det være en håndskrevet klage? Hvad skal den indeholde? Kan jeg få et pr gode ideer Det er nemlig min tyske mundtlige karakter- jeg gerne vil klage over! I mine forgående indlægs- er der uddybende grunde til- hvorfor, jeg har ... -
nogle spørgsmål
ForumindlægKan se der ligesom mig er andre der undre sig, men jeg udbygger lige med nogle flere tvivlsspøgsmål: 1) Af hvem og hvornår blev det gamle testamente skabt/nedskrevet? 2) Hvorfor findes der 2 skabelses beretninger i GT? Den ene er kosmocentrisk den anden er antropocentrisk, men kan ikke lige fin... -
Oversætningsprogram
ForumindlægNogen der ved om man kan downloade en oversætningsprogram til mac, som man ikke skal bruge net til, dvs. en offline program? VIGTIGT! Ikke en ordbog, men en der kan tage en helt sætning. Dansk til Engelsk -
HF!
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne vide og HF som er på to år er det samme som STX ? Altså når man skal op til eksammerne er det så kun nogle der bliver trukket af ministeriet som man skal op i eller skal man op i alle eksamerne ? Eller hvordan er det lige præcis ? Tusind tak på forhånd ! -
AT metoder
ForumindlægHey allesammen Jeg har lidt et problem. Til AT '11 lyder emnet "at være på - udfordringer og problemer". jeg har valgt at skrive i fagende samfundsfag og religion. Mit emne er "de Unge Mødre", hvor jeg vil ligge vinklen om den samfundsøkonomi unge mødre betyder og still... -
evangelierne
Forumindlæghvorfor er evangeliers tolkninger og beskrivelser forskellige? -
Må man tage juice med til FSA læse/retskrivingsprøve?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl pga. vi har eksamen i morgen i læse og retskrivning (afgangseksamen), men jeg ved ikke om jeg må tage juice med (altås drikke under eksamen) ? Er der nogen, der har viden omkring dette emne? -
hjælp det haster virkelig
Forumindlæghey alle sammen jeg håber i kan hjælpe mig,,,,jeg kan ikke finde ud af matematikken med det der typetal...er der nogle der kan hjælpe mig med det..?? -
Eksponentiel udvikling - hvad fortæller størrelsen a
ForumindlægJeg har denne opgave i matematik, hvor jeg virkelig ikke kan finde ud af, hvad man kan sige størrelsen a fortæller i de tre eksponentielle udviklinger. Har vedlagt et billede. -
Hjælp mig!
ForumindlægHej allesammen, jeg er en pige der ikke kan bnoget matematik hvordan kan jeg blive bedre til det. når mine lærer er nogen røvhuller? please hjælp. :D -
Grundbogs anbefaling
ForumindlægNogle der kan anbefale en god grundbog til Matematik A for HF, som dækker hele pensummet? Den skal også have øvelsesopgaver med facit. -
Brug for hjælp asap!!!
ForumindlægHeyo, jeg har vildt meget brug for hjælp til en matematik opgave. Der er et billede linket til som forklarer det hele. :D Værdsætter al hjælp!!!! https://gyazo.com/139b8ed122b5dd5868fdbefa4867bc68 -
Adgang til eksamenssæt
ForumindlægHej Nu ved jeg godt, at eksamenssæt ikke må deles, men hvordan får jeg så fingrerne i de nyere opgaver (2016-2018) for Matematik A på STX? -
Brøker og bogstaver puha
ForumindlægJeg står i den situation, at matematik virkelig giver mig problemer haha ;-) Jeg står med følgende brøkregnestykker 2/x + 4/y Jeg har fundet frem til et svar på denne, som jeg dog ikke er sikker på er rigtigt. Derfor kunne jeg godt tænke mig en forklaring på hvordan man gør step for step. ... -
Reducer brøk
ForumindlægHejEr intet matematik geni, og synes at glemme tingene som jeg lærer dem, så har et par brøker her, jeg virkelig er i tvivl om hvordan jeg reducerer. Håber der er en der kan hjælpe mig, da jeg ikke synes at kunne finde hjælp i mine bøger :-/x^2-4 / x-2samt 9x^2-16 / 9x^2+24x+16Virker garanteret n... -
Karakterer? forkert opfattelse eller?
ForumindlægJeg er ret sikker på nedenstående spørgsmål er besvaret op til flere gange. jeg har bare haft lidt problemer med at finde det helt korrekte udmeldning omkring afsluttende årskarakterer & eksamenskarakter.. Jeg skal f.eks. op i Mundtlig Fransk her i Juni. Jeg har fået 10 i mundtlig og skriftli... -
Give gave til lærer før eksamen
ForumindlægEn veninde og jeg har tænkt at give én af vores lærere en fælles gave fra os og et fint kort, bare så han får at vide, at han har gjort et virkelig godt arbejde. Vi er på et valgfagshold sammen, og han er virkelig god til at forklare, og er også klart én af vores yndlingslærere. Vi har haft... -
Bygningsingeniør lektier
ForumindlægHej SP Jeg skal snart til at læse videre og overvejer stærkt bygningsingeniør. Er der nogen der vil fortælle mig ærligt, hvor mange timers lektier jeg skal forvente om dagen, og hvor svær matematikken er? Jeg fik 7 skr og 4 mdt i gymnasiet, i mat A, så vil gerne vide hvor meget sværere det er. Vh
