Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 18041 til 18060 af 23138
-
Engelsk sætninger-præposition.
ForumindlægHej med jer.. nogen der vil rette de værste fejl i disse sætninger? på forhånd mange tak:)1. Politiet kan ikke finde beviser for, at han er morderen.1. The police cannot find any proofs that he is the murder.2. Jeg havde ikke tænkt på, at det kunne gå ud over mig selv.2. I had not thought about t... -
Rettelse af kort stil
ForumindlægHej! Nogen der vil rette min stil?Det er et resume af en dansk tekst, så det skal derfor skrives i nutid det hele.Håber nogen vil hjælpe.Caroline Wozniacki is, of age only eleven, one of Europe’s best tennis players. She trains very hard to fulfil her dream of one day become ( -ing ???) the best ... -
Biologi og kemi.
ForumindlægHej. Nogen som har noter til det her? Biologi Forsøg med majsmutanter (R) : Bestemmelse af blodtyper (K) : Forsøg med bestemmelse af primærproduktion ® En vurdering af en dags kost med Ram på biologis kostprogram ® Kemi : Fremstilling af ethanol og destillation ® : Oliesyremo... -
forsøg
Forumindlæghejsa ;) jeg skal til min først fysik eksamen snart. Jeg har her nogle emner jeg kan komme til at trække. Jeg vil høre om der var nogen der havde nogen ideer til forsøg jeg kunne lave til hvert emne, eller hvis i bare har nogle noter det ville være super ;) på forhånd tak emnerne er: magnetisme e... -
Svingninger & Alkohol
ForumindlægHeeej. Jeg skal til fysik / kemi mundtlig eksamnen (FS10) på tirsdag. Jeg er i fult gang med at skrive noter og læse. Jeg er kommet til to punkter som hedder "Svingninger" og et andet emne som hedder Alkohol. Og det har jeg det lidt svært ved. Jeg ved ikke rigtig hvad man kan skrive om ... -
En figur..
ForumindlægHej folk ! (: Jeg ville hører om der var nogen der ved eller kender den figur, som fortæller/viser menneskets behov. Det er en trekant, hvor der nederst er det grundlæggende et menneske har brug for, som mad, søvn osv, og jo længere op man kommer i figuren bliver behovene for venner, kærlighed... -
Synopsisspørgsmål - hurtigt svar, tak :D
ForumindlægJeg er i gang med hf enkeltfag og jeg skal skrive en synopsis til min eksamensprojekt. Jeg skal aflevere denne synopsis i tre eksemplarer i morgen og skal bruge denne synopsis som "talepapir" til eksamen. Jeg skal selv medbringe min synopsis til eksamen. Er der nogen der ved om man m... -
HJÆLP! - fysik, jordens skatte?!!
Forumindlægheej. skal op i fysik på onsdag. er der nogen der ved noget om emnet jordens skatte? emnet inderholder bl.a. noget om: Elektrongas, deformation, legeringer, spændingsrækken, korrosion, galvanisering m.m. måske nogen har nogle gode noter der er til at forstå? i denne perioder vi havde om dette i s... -
Vunden energi ved spaltning af Uran 235
ForumindlægHej. Som jeg har forstået det, skydes en neutron mod en uran 235-kerne, som kort blliver til uran 236, og derefter spaltes i fx krypton 92 og barium 144. Mit spørgsmål er så, at der er noteret, at der ved denne proces bliver sendt 3 neutroner videre fra denne atomkerne, men det kan jeg ikke få ti... -
HJÆLP ! Jeg har virkelig brug for hjælp .
Forumindlægjeg skal op i tysk b imorgen. Har været oppe og trække et emne som blev Mauer - opfer und täter. TEKSTEN: Es ist 15 uhr - Christa Moog Jeg er virkelig ikke særlig god til tysk. Det kunne være rigitg rart hvis jeg kunne få en hjælpende hånd. Nogen ideer til hvordan jeg skal starte, bare noge... -
Haster "Musik eksamen"
ForumindlægHejsa! Jeg skal til musikeksamen om en lille uges tid, og jeg er virkelig dårlig til at gå til eksamen. Så jeg ville høre om der er nogle der har nogle gode hjælpemidler i form af nogle gode noter eller andet? For jeg føler ikke rigtig jeg har styr på hvad jeg præcist skal og hvad en god "op... -
NG eksamen i morgen: Det danske vejr og vejrekstremer
ForumindlægJeg har trukket følgende opgaveformulering i min 24-timers NG eksamen: 1. Gør rede for hvordan vejret udvikler sig i Danmark i forbindelse med en cyklonpassage. 2. Undersøg hvordan det danske klima har udviklet sig inden for de sidste årtier. 3. Diskuter hvorvidt ekstremt vejr – såvel i Dan... -
Eksamen - Platon
ForumindlægSå fik man afvide hvad man skulle op I - håber det er gået ok for jer allesammen. For mig blev det bl.a. old - egentlig okay, men der er en tekst jeg virkelig er HELT lost på hvis jeg trækker; Platons hulebillede.. Hvad pokker skal man sige, tror ikke jeg 100% har forstået den tekst på jeg nok in... -
Potensfunktion
ForumindlægHej mat-guys.. Jeg kan ikke rigtig forstå mine ejne noter :s Fx = fremskrivningsfaktor i x Fy = fremskrivningsfaktor i y Der gælder: Fy = Fxa Fx = a^√Fy (a roden af Fy) Kan tænke mig til at det har noget med potensfunktionen f(x)=bxa at gøre, men hvad er jeg i... -
Skæring ml. to plan
ForumindlægNå, ja, så er det jo mat. for sidste gang i morgen :)Anyways, hvis du har to plan og de skærer hinanden, hvordan finder man så en parameterfremstilling for linjen de "skærer hinanden i".Hvis f.eks.Plan 1 = -3y + 3x -1 = 0Plan 2 = x -3y + z = 0Jeg har sat dem lig hinanden, substitueret f... -
Oxonium-ionen pKs-værdi
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg sidder og læser op til årsprøve i kemi, og er kommet i tvivl om en ting... Hvad er oxonium-ionens pKs-værdi?? ét sted i mine noter, har min lærer sagt, at den er 0, og et andet sted har han sagt -1,74! Søger jeg på nettet får jeg også begge disse tal-værdier, så jeg er blev... -
Analyse af poesi / poetry
ForumindlægJeg skal til eksamen i engelsk på tirsdag, og et af vores hovedemner er poetry - altså en masse gamle digte på engelsk, men det siger mig ingen ting! Jeg har ingen noter eller papirer om det, hvordan man analyserer det osv. Er der nogen der kan hjælpe mig - give mig nogle stikord til hvad man isæ... -
Tysk eksamen - plz
ForumindlægHejsa... jeg vil meget gerne hører om i har læst nogle af de tekster som jeg skriver ned senere. Det er meget vigtigt for mig, jeg har også selv en del noter, men vil da meget gerne også ha jeres hvis i har noget liggende... Det er altid godt og få læst andres så man er helt sikker Det drejer sig... -
Hf c-nivau. skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa... Jeg var den 8 maj oppe i skriflig matematik c-nivau, ikke så svært, der var dog en opgave der voldte hele klassen problemer, den handlede om bokssplot og går ind under deskriptiv statistik. Jeg havde alle noter med, bøger osv. Men kunne ikke finde noget om boksplot, derudover er der 4 sv... -
bevis for ln(a*b)=ln(a)+ln(b)
ForumindlægHejSå stødte jeg ind i endnu et lille problem.I mit bevis i mine noter for reglen:ln(a*b)=ln(a)+ln(b)bruger jegg(x)=ln(ax)-ln(x)for at komme frem til det, er der nogen forklaring på det, eller bruger jeg blot den funktion for at vise reglen?Håber nogen kan hjælpe, sig endelig til hvis jeg skal sk...
