Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18061 til 18080 af 77388
-
Emner
ForumindlægHvilket emne og fag skrev I i til jeres studieretningsprojekt/-opgave? Hvad syntes I om at arbejde med jeres emne, og er det noget I vil anbefale? /BigEyes -
valg af linjefag på læreruddannelsen
ForumindlægHvad er de store og små fag i grundskolen? -
Årsprøver
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en spæd 1.g9;er, der er helt forvirret. Efter udtrækning er det blevet bestemt, at jeg (og en hel masse andre) ikke skal til eksamen i 1.g, da vi ikke har mediefag.I stedet skal jeg til to årsprøver. Fysik og tysk. Men hvad er betydningen af disse årsprøver? Kommer de til... -
lærer på gymnasiet
ForumindlægHej! Hvor stor er chancen for at man får en ny lærer på gymnasiet? Jeg går i 1.g og har en matematik lærer, som jeg overhovedet ikke bryder mig om. -
Hjælp....! Mat???
ForumindlægGoddag..! er der en som kan hjælpe mig med denne opgave???Det jeg skal gøre er at Beskriv talmæssige forskelle og forhold mellem den første triatlon og en Ironman. Er der en som kan fortælle hvad jeg skal gøre?? -
Mon det er det rigtige?
ForumindlægMin lære, altså min dansk lære har sagt til mig at det er en dårlig ide, at jeg starter på gymnasium.. Hun mener jeg er simpelthen ikke kan klare gymnasium, og derfor skal jeg op til optagelsesprøve på mandag, (27 april). Mine andre lærer har sagt at jeg godt kan klare det.. Men jeg vil rigtig ge... -
FSA dansk, Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det? -
Proteinfordøjelse
ForumindlægHej. Håber på lidt hjælp til den "besynderlige" opgave.Jeg skal ikke lave forsøget, men gætte på hvad der sker:Slå forsigtigt et hønseøg ud og fordel blomme og hvide i hvert sit bægerglas.Hviden indeholder protein, overvejende af typen albumin. Hviden påvarmes i vandbad indtil den stivn... -
Analyse af Min Skoletid - dan turell
ForumindlægHjælp, tak. Skal op til dansk eksamen her om en uge, og jeg vil gerne have al den hjælp jeg kan få. Jeg skal analysere teksten "Min skoletid" af Dan turell, og jeg ville bare gerne have lidt hjælp til analysering af den osv, så jeg kan afslutte min folkeskole med en god karakter i dansk... -
Adgangskrav
ForumindlægHej Jeg har længe været i tvivl om et spørgsmål, og spørgsmålet kan ikke ses til at få svar fra lærer, rektor eller nogle UU-vejleder ( jeg har spurgt flere forskellige). Er det karaktererne fra 9. klasse eller 10. klasse, der normalt betragtes som værende af større vigtighed når man skal søge p... -
utilfreds?
ForumindlægNu er karaktererne givet. Hvis man virkelig er et takt uening. Ex 9- og mente ville få 10 Ville det nytte?! Hvis man virkelig har gjort sig det fortjent., Og er det muligt at ændre den?!?! -
iq er ikke det samme som at være klog
ForumindlægHej, jeg er en pige på nu 16 år som snart er færdig i folkeskolen. jer har i et stykke tid, haft det dårlig med mig selv, fordi jeg ikke mener jeg er klog nok. Det skal ikke på nogen måde forstås som mon jeg er dum. Nej faktisk har jeg en utrolig høj rumlig og logisk intelligens. Og en iq på ca. ... -
Finde gennemsnits tal pr elev
ForumindlægHej! Mit navn er Lee. Jeg har brug for lidt hjælp til matematik. Der en opgave jeg ikke kan finde ud af regne ud. I en klasse med 20 elever tales der dagligt i mobiltelefon 30 timer i alt. 11 af eleverne taler hver i mobiltelefon 2 timer om dagen. Hvad er den gennemsnitslige taletid pr. ele... -
Går man glip af meget socialt?
ForumindlægHej Jeg går lige nu i 9. Klasse og skal næste år i 10. Men jeg er meget usikker på, hvad jeg så skal efter. Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke finder gymnasiet tiltalende. Jeg ved for det første ikke, hvad jeg... -
Gymnasium/Hf
ForumindlægHej, jeg gaar i 9 klasse, og er snart faerdig med skolen. Mine karakter ser fine ud paa et gennemsnit 7, lige til at komme p[ gymnasium, men der er et problem. Har bare faaet af vide at man skulle have 2 aars fremmedsprog i folkeskolen udeover engelsk. Saa hva skal jeg goere for at komme ind, je... -
Bør jeg klage over min karakter?
ForumindlægHej folkens! Jeg kan lige starte med at sige, at jeg fik 02 til biologi C-niveau eksamen i gymnasiet i dag. Jeg er meget utilfreds - ikke over min egen præstation, men over at lærer og censor vurderer min eksamen ikke var til mere. Jeg trak et emne der ikke just var mit favoritemne, nemlig, kred... -
karakter??
ForumindlægHej allesammen! Jeg har i engelsk årskarakter fået 10 10... men her i eksamen fik jeg 7.. og engelsk vægter 0.75 Men hvad skal det sige?? Jeg forstår det ikke rigtigt.... tak på forhånd... -
Mundtlig matematik hjælp
ForumindlægHej, Vil bare lige spørger, Hva må man have med til prøven? Og nogle gode råd ? :) (10. klasse mundtlig matematik) -
Sandsynlighed
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om denne opgave: Der skal udvælges 4 personer som repræsentanter for en klasse Der er i alt 12 elever i klassen 5 piger og 7 drenge Bestem sandsynligheden for at repræsentanterne for klassen bliver 3 piger og 1 dreng -
Matematik lærer søges
ForumindlægJeg søger en matematiklærer, til min 15 års datter. Hun går i 9 klasse. Vi bor i Hvidovre. Jeg vil naturligvis betale for undervisningen. Mvh Lina
