Søgning på: matematik fp9 2024. Resultater: 18081 til 18100 af 31756
-
Skriftlig eksamen a - regneregler
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at repetere matematik, da jeg på torsdag skal op i det. Mit spørgsmål er, hvilke regneregler skal jeg kunne til delprøve uden hjælpemidler? Jeg ved jeg skal kunne - Logaritme regneregler - Regneregler for differentialkvotienter - Regneregler for integration -Regl... -
SRP MAT-His
ForumindlægHej jeg håber at der er nogen der vil læse min SPR og fortæl mig hvor meget de vil bedømme den til. Min SRP omhander græsk matematik. Jeg kan sende den til jeres mail hvis nogen er interesseret -
Hjælp til et spørgsmål, hurtigst muligt!
ForumindlægHej Alle! Jeg har problemer med et spørgsmål omkring Matematik. Spørgsmålet er således: Mellem hvilke to på hinanden følgende år har der været det største udsving i fangsten? Det er som om at der er skrevet forkert i spørgsmålet, eller også forstå jeg bare ikke spørgsmålet! ... -
Hjælp !
ForumindlægJeg har fået en opg. i matematik som jeg bare ikk kan finde ud af. help ! Grafen for en funktion f(x) er en parabel, som skærer akserne i punkterne P(2,0), Q(8,0) og R(0,4). a) Bestem forskrift for f(x) -
FSA. 2008 jan/dec. (sygeksamen. )
Forumindlægheej. Jeg vil spørger om der er nogen der har været til sygeeksamen. 2008 dec/jan.- - Nogle der har emnerne?. Eller som kan huske dem. altså hvad var overemnet til matematik?. Og hvad var stilemnerne til dansk.. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR JERES HJÆLP.. !!!!! - Så er i søde, Hvis i hjælper. -
FSA. 2008 jan/dec. (sygeksamen. )-
Forumindlægheej. Jeg vil spørger om der er nogen der har været til sygeeksamen. 2008 dec/jan.- - Nogle der har emnerne?. Eller som kan huske dem. altså hvad var overemnet til matematik?. Og hvad var stilemnerne til dansk.. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR JERES HJÆLP.. !!!!! - Så er i søde, Hvis i hjælper. -
-3 i mundtlig?
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til matematik a mundtlig eksamen og lad mig sige det sådan; jeg er fuldstændig blank. Kan man få -3 til en mundtlig eksamen eller er 00 det laveste der kan gives? -
Mundtlig eksamen - noter
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl som tidligere har været oppe eller en som skal op i mundtlig matematik? Jeg søger med lys og lygte efter nogle brugbare noter - gerne med forklaringer. Nogen der kan hjælpe? Kh. -
vilkårlig firkant
ForumindlægHej alle jeg har brug for lidt hjælp med noget matematik jeg tror jeg skal bruge en formel eller sådan - vis man skal dele en vilkårlig firkant op i 4 lige store dele. det må være en formel for det jo venlig hilsen Steffen Skovgaard Loop -
Lektiehjælp på sydsjælland søges STRAKS!!
ForumindlægHejsa! Søger lektiehjælp x antal timer om ugen til fagene matematik B og fysik BSkal helst være i nærheden af Næstved men er villig til til at køre..Med venlig hilsen,Martin -
Redegør for annuitetsbegrebet.
ForumindlægHej. Jeg sidder fast med en af eksamens stor mundtlige spørgsmål, jeg ved ikke rigtigt hvad der menes med annuitetsbegreb, for har mistet tråden efter at have arbejdet med matematik i en lang periode siden vi fik læseferie. Nogen som har styr på dette? -
Kvadratisk programmering
ForumindlægHejsa :) Er der nogen som har lavet handelsskolens matematik A skriftlige eksamen maj 2003 og maj 2004? Der er nemlig én opgave pr. eksamenssæt om kvadratisk programmering, som driller mig. Mvh. Julie -
Kan jeg ansøge som Ingeniør?
ForumindlægHej. Jeg vil lige spørge om hvis man har matematik A kemi B fysik B og man dumper kemi B. Jeg havde tæknt mig at læse ingeniør, men de kræver kun kemi C. Kan jeg så stadigvæk søge ind eller hvordan? -
Bestem forskrift for g(x)..
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x)=x^2Om en anden funktiong vides, at g(x) er omvendt proportional med f(x), og at g(2)=1Bestem forskriften for g.Takker (Matematik er sjov) -
mat.opg HJÆLP
ForumindlægHejjeg er i gang med denne eksamens opgave: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/HF2002-8-2.pdfOg jeg har lidt problem med opgave 7bNogle der kan hjælp?Det skal lige siges at jeg kun har matematik på c-niveau, så ville blive glad hvis i kunne foreklare det på en simpelt måde... -
SRP- perspektivering
ForumindlægJeg skriver i biologi og matematik om epidemimodeller (SIR modellen), men ved ikke helt hvad jeg skal perspektivere til, har i nogle gode idéer? Bonus info: i biologi skriver jeg om pest (fokus på lungepest) -
Terminsprøve 2009?
ForumindlægHej folkens :) Er der nogen der har været til terminsprøve i fysik A og matematik A i år? Hvis der er nogen der har, har i så stadig opgavesættene? Kan I uploade dem? Hvilke opgaver er der? Hvad skal jeg øve/læse op på? Har I andre gode råd, er I meget velkomne til at skrive :) På forhånd tak! ... -
FS10 maj-juni 2003
ForumindlægHey folks!!jeg tænkte på, om det var nogen der havde facitlisten - eller opgaven til FS10 Matematik maj-juni 2003?Er næsten færdig.. er næsten sikker på det meste er rigtigt, vil bar lige se svarene !KNUS -
Haster meget - prøve i morgen!
ForumindlægHej.. Et måske meget dumt spørgsmål, men kan slet ikke tænke matematik lige nu og sidder og terper til en prøve i morgen.. y^2+4y=12 hvordan beregner man y? :S Håber nogen vil hjælpe.. -
Eksamen HJÆLP!!!
ForumindlægHej igen studieportalen. Skal op i matematik b, og skal have lavet nogle spørgsmål færdig. Men jeg sidder her og grubler meget over, hvordan og hvorledes man skal løse de her to spørgsmål, nogle der kan hjælpe, anyone!!!! ???? Vedhæftet fil :-/ Tusind tak på forhånd (Y)
