Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18101 til 18120 af 25907
-
Grammatik
ForumindlægHvordan vil i oversætte; Kan du se mig? Ja, jeg kan se dig Er meget i tvivl, om jeg skal skrive det i udvidet tid. -
2. gradsligning
ForumindlægHej :) mig og min veninde sidder lige og fumler med en 2.gradsligning, vi siger to forskellige ting, så vi vil gerne ha noget hjælp til hvilken der er den rigtige. Opgaven lyder: Angiv for enhver værdi af konstanten antallet af løsninger til ligningen x^2+ax+2=0 . Håber i kan hjælpe.. :) -
Eksponentialfunktion
ForumindlægHvad sker der når både a og b er ens for de to eksponentialfunktioner? Når b er ens, så har de vel sammen skæringspunkt med y-aksen, men hvad med a? På forhånd tak -
Hvis ikke - hvad gør jeg så?
ForumindlægHej, Jeg har tænkt på, at jeg gerne vil studere medicin her efter 3.g. Jeg regner dog ikke med at få det krævede snit, men hvad gør jeg så? Findes der andre måder at komme ind på? Altså kan jeg tage nogle "kurser" for at forbedre mit snit - eller kan jeg måske gøre andre ting? Håber... -
BRIK-landene?
ForumindlægJeg skal skrive en meget kort opgave om BRIK-landene, som skal indeholde en definition, karakteristika og dansk vareeksport til BRIK-landene. Men jeg kan ikke rigtig finde noget om BRIK-landene i min Afsætningsbog (bog 2) og heller ikke på Google. Har i /kender i evt. nogle sidder jeg kan bru... -
london fortsat
Forumindlægigen til de dejlige mennesker herinde. vil i kigge på resten af min stil (efter alle slags fejl) bare så meget i nu kan overskue:D When we walked in to the Tower of London the feeling of insignificant began to spread in our bodies. It felt peculiar to think of all the Kings and Queens that had s... -
sinus, cosinus?
ForumindlægI en ligebenet trekant ABC er AC og BC de lige lange sider, og siden AB er 2 enheder længere end BC. Bestem a, således at vinkel C er lig 90 grader. Nogle der kan forklare mig hvordan og hvad jeg skal gøre for at løse denne opgave ? -
Gode ord og fraser at øve på til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til min mundtlige tysk-eksamen på torsdag, og jeg føler mig virkelig på bar bund. Jeg har planer om at memorere min præsentation, og genfortælle den tyske tekst på bedst mulig vis, men samtalen til slut skræmmer mig. Da jeg ikke er specielt god til at formulere sætninger frit. (... -
24 timers!! HJÆLP! DIE KLUGEN LEUTE - BRØDRENE GRIMM
ForumindlægHejsa, jeg har 24 timers forberedelse. Jeg har trukket teksten "die klugen Leute" af brødrene grimm. Sidder i den situation, at jeg ikke fatter noget, og at jeg har brug for hjælp for at komme igennem en analyse af den, så derfor: SMID GERNE ALT HVAD I HAR!!! Alt hjælp modtages med g... -
Længde på Indledning +
ForumindlægHej. Sidder og skriver 2 års opgave på hhx. Men er der en bestemt længde for en indledning? Jeg indsætter min indledning - i håb om lidt feedback, om hvad jeg muligvis kan gøre bedre. (ved godt i ikke har set hele min opgave) Jeg har valgt, at beskæftige mig med kvinder fra borgerskabet o... -
HJÆLP!
ForumindlægHey alle! Håber nogle vil hjælpe! Jeg sku lave en oversættelse på spansk, nogle de vil se om jeg har nogle fejl? Det er nemlig min første aflevering!Det ville være super! Her er den, har prøvet så godt jeg nu kunne :) 1.Hr. Nielsen er dansker 1.Sr. Nielsen es danés. Oversættelse 8 1. Hr. Niel... -
Hvad vejer et saltkorn?
ForumindlægDette er måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvad vejer et saltkorn (fint salt, ikke groft salt)? -
Hjælp!
ForumindlægHej.. Jeg skal igang med min 1.g's opgave. Jeg vil hører om i har nogle guldkorn vedrørende H.C Branners noveller "Isaksen" "de blå undulater" & "Iris" Håber i kan hjælpe :) -
Oversættelse af 10 sætninger
ForumindlægHej jeg skal oversætte disse 10 sætninger. Er der en som vil være sød, at læse dem igennem og gøre mig opmærksom hvor der er fejl? På forhånd tak 1. Robert, min nabo, har lært spansk. Robert, my neighbour, has taught himself Spanish 2. De modtog ingen informationer under mødet. They received n... -
Er phi og theta det samme???
ForumindlægHej, jeg er kommet i tvivl om phi (φ) og theta (θ) er det samme :) -
4 linjer lang rettelse ??? please
ForumindlægHej nogen som hurtigt kan hjælpe med en rettelse og god formulering af min e-mail som skal sendes?? _____________________________________________ Kære Palle Gad! Jeg hedder Andres, jeg er 18 år nu, og går på Svendborg Gym. i 3.g. Som sagt er jege virkelig interesseret i kirurgi, eller mere uddy... -
det danske sprog
ForumindlægUniversitetsloven skal ændres, så det bliver et direkte krav at undervise i nogle fag på dansk. Hvad vil dette medføre? -
Spansk tekst
ForumindlægNogle der vil rette min tekst ? :) En España hay apr. 20 casinos y unas 600 salas de bingo. En Dinamarca creo que hay mucho menor, porque Dinamarca es una país pequeño, en proporción a España. Creo bingo es un juego muy popular para todo la población en España. Pero en Dinamarca es un juego par... -
Fransk oversættelse
ForumindlægForsat fra (1)... Vil det kunne rettes i løbet af idag, er det bare super :) Un jour une personne inconnue venait au village, parce qu’il avait entendait autour de la princesse. Il visitait le roi et la reine et racontait, que il voulait découvrir leur fille. (ville finde hende). Il recevait un ... -
Master og bachelor?
ForumindlægHej Hvad er forskellen på Master og bachelor?
