Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18101 til 18120 af 102572
  • Dansk - nutid og datid

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et par spørgsmål vedrørende dansk, som jeg håber, at I vil svare på. Hvis jeg skriver min stil i nutid - skal resten af stilen så også skrives i nutid? Er der nogle regler for, at teksten skal stå i datid, når jeg skriver min stil i nutid? Er det ikke rigtigt, at teksten skal stå i ...
  • terminsprøve - hvad gælder det?

    Forumindlæg
    jeg var i terminsprøve i dag i mat. a. men hvad gælder det karakter for? det gik nemlig ikke godt så håber ikke det tæller for det helt store :(
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe?
  • Hjælp til en opgave.

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med denne opgave og har brug for lidt hjælp.
  • uddanelse i USA

    Forumindlæg
    Hej. Er det rigtig, at de i USA selv skal betale for deres uddannelse? Hvis de f.eks. skal på "college", så skal de betale mange penge for at komme ind - i stedet for at være dygtig? Andet viden omkring USA og deres skole- og uddannelsessystem modtages gerne
  • Vektorfunktioner

    Forumindlæg
    Nogen der kan rette noget matematik for mig? det ville være en kæmpe hjælp :)
  • Råd til F/K prøven FSA??

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!!
  • Er terminsprøver vigtige ?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej?
  • Hvad ville du gøre hvis du var mig?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg skal til 9.kl efter sommerferien og jeg ville virkelig total forandre mig, altså tage skolen seriøst og virkelig blive klog . Jeg er en der snakker i nogle bestemte fager, og er ikke så god til tale flydende tysk og engelsk. Jeg er også virk...
  • Sekstakkorder

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl omkring sekst-akkorder. Min lærer har givet mig fejl for en Em6, hvor jeg har skrevet tonerne: e, g, c#. Nodeknækkeren og diverse søgninger på nettet har givet det samme resultat, som det, jeg har skrevet. I rettelsen har han skrevet noget, der ligner "Em6 er med en lille...
  • Globalisering

    Forumindlæg
    Hej alleEr der nogle, der ved, hvad en globaliseringsteori er? Kan i evt. give eksempler på sådanne teorier?På forhånd - mange tak for enhver hjælp!
  • Hvordan integrerer jeg denne funktion?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i en opgave uden hjælpemidler integrere denne funktion: 2x / x^2 + 3 Er der nogle der forklare det helt punktligt?
  • e^x

    Forumindlæg
    I min matematikbog gør de et stort nummer ud, at det er eksponentialfunktion e^(x), der er den matematisk interessante. Ikke alle mulige andre tal opløftet i x. Hvorfor er den så speciel, og er det den, der betinger eksistensen af de andre eksponentialfunktioner eller noget i den retning?
  • Mindstekrav 2

    Forumindlæg
    Hej, jeg har skriftlig mat B eksamen i morgen og har fundet ud af, at jeg kan bestå min eksamen, hvis bare jeg har styr på mindstekravsopgaverne. Har fundet nogen eksempler på mindstekravsopgaver og har fået forklaring og svar til dem, mangler bare at få hjælp til 10 af dem. Jeg vedhæfter dokum...
  • Farmaci

    Forumindlæg
    Hej, Fylder matematikken meget og betyder karakterene i farmaciuddannelsen meget for ansættelse? Jeg har kun fået 7/4 i matematik A, så derfor ved jeg ikke om jeg kan klare studiet.
  • Fem A-fag - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er en pige, der på nuværende tidspunkt går i 2.g og skal til at beslutte mig for et ekstra valgfag. Jeg har i forvejen en hård studieretning med mange afleveringer, som hedder biotek A, matematik A og fysik B. Alligevel overvejer jeg stærkt at hæve tysk fortsætter B til A niveau, da jeg ...
  • omkredsen af en retvinklet trekant

    Forumindlæg
    - Hej, jeg har en opgave i matematik som jeg ikke helt forstår: - Hvordan finder man omkredsen af en retvinklet trekant hvis man kun kender den ene katete?
  • Vietas formler

    Forumindlæg
    Jeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :)
  • Vektor

    Forumindlæg
    hej jeg sidder fast i opgaven og er ikke den bedste til matematik, er der evt nogle som kan hjælpe mig. jeg har lavet opgave a mange tak på forhånd
  • At sætte udenfor parentes

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe?