Søgning på: srp historie musik. Resultater: 18101 til 18120 af 24890
-
tv debat
ForumindlægVille i give mig ret i dette? og hvad er jeres holdning? For omkring et halvt år siden, afmeldte jeg mit kabel tv abonnement. Den store pakke. Selector med Mtv Base og russiske dokumentar programmer om livet i Sibirien. Alt dette skulle jeg nu leve uden. De første 2 uger skete det at jeg fandt ... -
retning af tysk stil
Forumindlægjeg ville blive rigtig glad, hvis der var nogen der ville kigge på min tyske stil, om hvordan ens liv kunne se ud i 2020, til på onsdag. små feedback kan også hjælpe tak:-) Mein Leben im Jahr 2020 Im Jahr 2020 wohne ich in Kopenhagen, ich habe eine grosse wirklich schöne Wohnung in das Zent... -
Tysk Stil
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har skrevet en still på tysk, og ville høre om nogen kunne rette den for fejl, på forhånd tak :) "Mein Handy und ich" Ich denke, dass das Alter 10-11 ist passend. Denn dann können Sie Kontakt mit seine Eltern machen. Sie können auch Kontakt mit seinen... -
Dansk til spansk HASTER!!!!
ForumindlægHar bruge for hjælp til oversættelse, en der kan tjekke den for grammatisk fejl. TAK Dansk; Jeg takker for deres henvendelsen, vi i Visit Denmark er meget glæde for at kunne samarbejde med dem og ser frem til en succes rig projekt. Jeg har personligt valgt nogle specielle og interessante attrakt... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHvis der er nogle der er super skarpe til tysk og lige kan se sig ud af om der er nogle fejl, ville det være MEGET dejligt lige at få rettet fejlene.. Tysk er ikke lige mig.. 1: Klarinetten bliver pigens skat. Hun lærer hurtigt at spille og hendes lærerinde sender hende til musiklæreren. Han ha... -
rettelse af fransk
ForumindlægJeg mangler hjælp til at få rettet, hvad jeg har skrevet, altså det franske. Dansk (opgaven): Den tekst, som vi læser for øjeblikket, er en tegneserie, som handler om (=hvor det drejer sig om) AIDS. Hovedpersonen er en ung pige, som hedder Jocelyne. Hun er køn, intelligent og vellidt og lever et... -
Rettelse af min oversættelse:
ForumindlægJeg har fået til opgave at oversætte en tysk tekst. Da mit tysk ikke er så godt, vil jeg spørge om nogen gad kigge på den oversættelse jeg selv har lavet:, Den danske tekst der skal oversættes: Rammstein – monumental prøjsermetal med en dårlig bismag af nazisme. Sådan opfatter mange dansker... -
Ret tysk stil : Andreas und sein Freunde
ForumindlægHej er der en eller anden som er skrapt til tysk. Der lige vil markerer de steder hvor jeg har en fejl. I skal ikke give kritik af længden af stilen, fordi vores lærer siger at den skal laves på denne måde. Andreas und sein Freund Andreas ist 14 Jahre alt. Sein bester Freund heisst Frederik. ... -
Dan Tyréll dybfrostfilm symboler
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder lige og er igang med at analysere Dan Tyrélls mageløse digt 'dybfrostfilm'. Generelt har føler jeg, at jeg har fået en god forståelse for digtet, men det nager mig alligevel, at der er noget af det, jeg ikke føler at jeg forstår. Hans brug af billedsprog og m... -
Metaforer i digtet Natmaskinen af Michael Strunge
ForumindlægHej med jer :) Jeg sidder og skal op i dansk (FSA), og er i gang med min synopsis - jeg har trukket fordybelsesområdet 80'er lyrik, og har valgt prøveoplægget Natmaskinen af Michael Strunge. Men dog så har jeg nogle ting, som jeg ikke rigtig forstår i digtet, som jeg håber i kan hjælpe mig ... -
Drømmen er ved at være død!
ForumindlægHej med jer. Som udgangspunkt ved jeg ikke, hvad jeg ønsker med dette indlæg ikke andet end måske lidt trøst, og en person der måske har oplevet det samme som jeg. Sagen er at jeg havde et snit på 10, hvilket er fornuftigt nok til at komme ind på jura på hhv. aau og au, hvor adgangskvotienten ... -
Klage eller hvad???
ForumindlægHejsa...!!!jeg har lige fået mine sidste standpunktskarakterer i 2 g, og der har jeg kun fået 9 i historie, har ligget på 10 både i hele 1 og 2 g. I årsprøve i 1 g, fik jeg også 10, så er jeg ikke berettet til at få 10, for jeg er stadig utrolig aktiv i historie og har altid forberedt mig 100 %..... -
Kartografi - Metode?
ForumindlægJeg har i min synopsis valgt at skrive om Columbus og hans rejse til Amerika. Fagene er Naturgeografi og Historie. Historie er ret ligetil, men i naturgeografi har jeg valgt at fortælle om hvordan man overfører Jordens runde overflade til en plan overflade, og vice versa. Problemet er bare at jeg... -
Hjælp - supplement.
ForumindlægKære brugere. - Jeg håber du/I kan hjælpe! Angående AT eksame i gymnasiet. Hovedområde: Danskernes udvandring fra Danmark til Amerika. Fag: Dansk (humaniora), Historie (samfundsfaglige). Jeg har kort lavet en "metode". Den lyder således: Inde for det samfundsfaglige (historie) fakultet... -
5 sætninger på Fransk?! (:
ForumindlægHejsa! Nogen der kan oversætte dette til fransk? Det er nogle grusomme historier da der sker en masse underlige ting i historierne... I den ene blev uskyldige tyrer dræbt af tyrerfægtere I den anden havde en kvindes kæreste forgiftet hende i den tredje havde en tvillingesøster udgivet sig for... -
Gramma. DO som hjälpeverbum
ForumindlægDO som hjälpeverbum (i spörgende sätninger) Oversät fölgende sätninger: 1. Hörte du hvad han sagde? - Do you heart what he sayed? 2. Hvem mödte du på hjemvejen? - Do you meeted you on way home? 3. Hvem läste historierne höjt for jer? - Who readed the histories raise for your. 4. Havde du råd... -
Danmark og Jøderne
ForumindlægHej! Skal lave en dansk-historie opgave hvor jeg har valgt og skrive i historie og følgende emne: Jøderne og Danmark. Jeg har formuleret tre spørgsmål som indeholde de 3 taksonomiske niveauer: Redegørende- Gør rede for danskernes behandling af jøderne da de ville op til danmark i 30'erne. ... -
Stil - hjælp ideer.
ForumindlægHej, jeg har en stil som hedder: Mellem midnat og morgen. Den har været til afgangsprøve sidste år, men nu får jeg den. I stilen er kravene: Skriv en stemningsfuld reportage om byen med rubrikken Mellem midnat og morgen. Billedet skal kunne illustrere din reportage. Desværre kunne jeg ikke sætte... -
Opgave oplæg, forståelse.
ForumindlægHej! Jeg skal svare på nogle spørgsmål udfra en historie, men jeg har ret svært ved at forstå den og kunne meget godt bruge en oversættelse af den, så jeg kan komme igang :) - så please oversæt følgende historie? ,,Komst du den Kindern noch gute Nacht sagen?", rief die Frau ihrem Mann zu, al... -
synopsis - fremlæggelse
ForumindlægHej folkens, Jeg skal udfra nogle kildetekster opstille en problemformulering/problemstilling. Også besvare den.. Nøjagtigt til en normal historie eksamen. Også skal jeg fremlægge/eksamineres her om et par dage. Det er bare en øvelse i historie timerne. Mit problem er, at jeg slet slet ikke kan o...
