Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 18141 til 18160 af 22366
-
Word crashede!!!
ForumindlægHej. Da jeg her for et par timer siden, sad og rettede de små rettelser i min SRP opgave, og skiftede lidt mellem explorer og word crashede min wordfil og dermed min SRopgave pludseligt!! Efterfølgende var opgaven ikke til at finde nogle steder på computeren, og det var derfor et held, at jeg a... -
Fysik opg hjælp???
ForumindlægHej SP´er Har vedhæftet den opgave som jeg har brug for hjælp til. Kan overhovet ikke komme igang med opgaven, hvordan kan jeg starte med at finde den massemidtpunktet og herefter finde afstanden? -
demokraterne
ForumindlægHej! Nu har jeg efterhånden ledt over alt, og jeg synes ikke jeg kan finde noget objektivt om Demokraterne. Jeg ved godt at de er liberale (højreorienteret), men hvilke grupper/områder stemmer på dem, hvad adskiller dem fra republikanerne? Jeg har desuden læst i en bog, noget med at "det ... -
Fourierrækker,
ForumindlægHej Derude. Jeg har en opgave med Fourierrækker, hvor en del af opgaven forvirrer mig, og en del af det, kan jeg ikke løse. Opgaven er en gammel eksamensopgave i 2016. Opgaven lyder: OG a) Find Fourierrækken for den 2π-periodiske udvidelse af , og find Fourierrækken for den 2&pi... -
En MEGA svær opgave, en Nobelpris Ligning.
ForumindlægHej derude. Jeg har brugt mange uge for at forstå en svær ligning, og det kan jeg heller ikke. Det er så svært for mig, som det var en Nobelpris Ligning. Det jeg vil, er at jeg vil forstå ligningen. Det ser ud som her bruges Greens teorem eller Green's first identity. Ligning som skal forstå... -
Hvad er galt med sætningen?
ForumindlægHejsa Jeg sidder og skriver en engelsk opgave, og er stødt på denne sætning, som word markerer som gramatisk forkert. Jeg kan bare ikke finde fejlen, håber at I kan hjælpe! :) "I like them both but in two different ways" -
Family Guy vs. American Dad
ForumindlægTitle says it all! -
AT: Fagenes fordeling
ForumindlægJeg skriver AT-synopsis i fysik A og filosofi C men er kommet i tvivl omkring kravene til emnet. Mit emne ligger nok indenfor det man kalder filosofisk fysik, så arbejdsmetoderne er ikke begrundet i noget eksperimentielt, det er udelukkende teoretisk (såkaldte tankeeksperimenter). Jeg må nok in... -
X-parantes i anden
ForumindlægHej jeg har fået den her opgave som jeg skal løse, OG FORKLARE men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal gøre det. (X-5) ^2 + (Y-3)^2 =25 Tak på forhånd -
hvad bruges fodnote til ?
Forumindlæghej. jeg er igang med den dejlige SRP, og er kommet i tvivl og hvordan jeg henviser til kilder efter hvad jeg har set bruger man en fodnote, men jeg har tidligere brugt fodnote til at forklere svære tekniske ord, også syntes jeg det bliver rodet sammen med både forkaringer og kildehenvis... -
Kepler
ForumindlægHej Skriver om Kepler i SRP Har fået følgende spørgsmål i min problemformulering: Redegør for hvordan mindst en af Keplers love kan udledes som en konsekvens af mekanikkens love Vil det sige, at man skal udlede fx keplers 3. lov ud fra Newtons Gravitationslov? På forhånd tak -
hjælp til forståelse af et spørgsmål?? SRP! bio.
Forumindlæg.. fej i cellens cyklus?? og cellens cyklus ?? er det relevant at skrive om vækstfaktorer og signal her ? -
What is; Primary and Caucus?
Forumindlæghei. Nogle som kort kan beskrive for mig hvad primary og caucus er ? .. Har søgt lidt på nettet, men ikke det store som jeg har fundet. Mange tak på forhånd :) -
novelle
ForumindlægHej. Hvordan skal man skrive en novelle? jeg har også en anden spørgesmål. Jeg har skrevet en historie hvor nutid og datid er blandet, jeg vil bare lige vide om det er okay at jeg har gjordt det. 'først tænker han 'så siger han noget direkte til den anden person som er 1 sde lang. fra... -
Omløbshastighed
ForumindlægJeg har et lille problem.. Jeg skal i min AT opgave udregne solens masse og det i sig selv er intet problem. Jeg bruger formelen M = r * v^2/G Men jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man finder v som er omløbshastigheden af jorden! Jeg har efterhånden prøver næsten alle muligheder og jeg er l... -
Reklamering i butik?
ForumindlægHej, jeg har fået stillet følgende opgave: Opgave 3 - Event i en butik I New York har de hørt om dine kreative evner og beder dig komme med en idé til et program for at reklamere for ECCO`s sommerkollektion i butikken i New York. Din chef har bedt dig lave et program, på engelsk, til en dag... -
Ligningssystem?
ForumindlægJeg har fået til opgave at bestemme løsningen til ligningssystemet: 3x + 4y = 10 4x - 3y = 5. - Men hvordan gør man dette? Det er jo to forskellige ligninger? -
Reaktionsstyper og fremstilling af alkohol
Forumindlægnogle som kan hjælpe ? -
Engelsk essay - men ingen tekst .. Hjælp.
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et engelsk essay, men vi har ikke en tekst som vi skal forholde os til. Så hvordan gør jeg så? Altså hvordan skal det stilles op osv., når jeg ingen tekst har til at kunne analysere? Håber nogle kan hjælpe mig. -
reinsteigern
Forumindlæghej er der nogen der ved, om der findes et dansk ord for "reinsteigern" eller "hinensteigern"? vi er flere der har diskuteret det, og vi kan bare ikke komme i takne om et tilsvarende ord på dansk. jeg er bare helt blank, og det er kraftedeme irriterende! og det står altså d...
