Søgning på: Andet. Resultater: 18161 til 18180 af 91205
-
Lidt hurtig engelsk
ForumindlægHej!! Der er lige en sætning jeg er lidt i tvivl om hvordan oversættes fra engelsk til dansk. Den lyder sådan: Moves to outlaw smacking will further confuse and discourage parents. Håber nogen vil hjælpe.. -
diff.
Forumindlæghej er der nogen som har en anden måde at skrive en ligning til den her: (5,f(5)) når f(x)=x2-x-12. får ligningen til at se sådan ud y=9x-37. andre forslag? -
Middelstærk syre
ForumindlægHej alle, hvorfor er det egentlig at formlen for en middelstærk syre ser ud som den gør? Jeg er ikke klar over, hvorfor man skulle tage kvadratroden af styrkekonstanten opløftet i anden og lægge det til 4! -
Fodnotepolitikken
ForumindlægHej Hvad var fodnotepolitikken? forstår ikke rigtigt det jeg læste på Wiki så derfor vil jeg lige høre her.. er det noget med at Danmark tager afstand fra USA efter krigen (i blandt andet Vietnam) eller ?? -
Nytårstale
ForumindlægHej fokens :D Jeg skal i samfundsfag skrive en nytårstale hvor jeg repræsenterer Anders Fogh. Hvilke emner kunne jeg fortælle om, og er der noget, der er karakteristisk for en nytårstale? :) -
Forkort en brøk
ForumindlægHej. Opgaven lyder Forkort brøken (2x^2-8x+6)/(x^2-9) Jeg tænker, at man på en eller anden måde skal faktorisere tælleren, men hvordan? TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK :D -
Astronomi
ForumindlægHej søger lidt en geometrisk forklaring på, hvorfor nordstjernens placering ligger i en højde svarende til den nordlige breddegrad for Danmark over horisonten i Danmark? Nogle som evt. har link, tegning et eller andet? -
Heeeeeelp needed !!! :S
ForumindlægSKAL VIRKELIG VIRKELIG LÅNE EN KEMI RAPPORT OMKRING ØL LIGE NU ! :S Pleeeeeeeeeeease en eller anden. vær rigtig sød lige at hjælpe en ven i nød ! ;) -
OSO opgave
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive om Advokat eller Læge.. Men ved ikke rigtig, hvordan jeg skal gå dybt ind i det.. Jeg kan også skrive om noget andet, hvis i har nogle ideer??? Det skal bare være et fremtids job.. -
analyse af en novelle
ForumindlægHvorfor kan jeg ikke komme ind og kigge på en novelle-analyse skrevet af en anden??? Jeg er jo oprettet som bruger herinde. Med venlig hilsen Johnny Vinholdt -
Den fremmede
Forumindlæghej jeg skal skrive en opgave om "den fremmede" af Albert Camus. Jeg tænkte på om der er nogen, der har nogle guldkorn? og om der er nogen der ved hvad hvilket anden litteratur(kultur) man evt kunne relatere til ? Mange tak -
Newtons 2. lov
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en rapport om newtons anden lov, hvor jeg har lavet et forsøg med Atwoods faldapparat. - Jeg sidder så med et spørgsmål: Hvor stor er gnidningen i trissen? Hvordan finder man ud af det? mvh. -
OSO Opgave
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive om Advokat eller Læge.. Men ved ikke rigtig, hvordan jeg skal gå dybt ind i det.. Jeg kan også skrive om noget andet, hvis i har nogle ideer??? Det skal bare være et fremtids job.. -
Løsning af en differentialligning (FEJL I BOGEN)
ForumindlægHej Ved håndregning hvad får i løsningen af denne randbetingelserne er y(0)=y'(0)=1 Jeg får det samme som Maple, men bogen får noget andet ! -
HJÆLP! ANALYSE AF REVOLUTION (JAKOB EJERSBO)
ForumindlægJeg skal meget snart (nu på torsdag) aflevere en rapport af bogen Revolution. Der MÅ være én herinde der har læst den og kan give mig et hurtigt resume og lidt af det andet der skal bruges til en bograpport! :-) ?? håber. -
Cos, Sin trekant...
ForumindlægHej.Har undret mig over hvorvidt det er muligt at bruge cosinus og sinus til at bestemme vinkler i en ikke retvinklet trekant, hvor jeg kun får 2 siders længder at vide. Er dette overhovedet muligt? Eller er der en anden metode.Min opgave lyder at jeg skal finde den sidste side i en trekant, hvor... -
Kong Lindorm lignende tekst.
ForumindlægHej Jeg leder efter nogle forskellige folkeeventyr, som minder meget om Kong Lindorm. Jeg har allerede Prinsen i slangeham, hvis der var nogle der tænkte på det. Tak på forhånd Mvh. Anders -
Riesman
ForumindlægHey, nogen der kan fortælle mig noget om Riesman? Blandt andet noget uddybende om, hvad der menes med, at mennesket handler afhængigt af det samfund man vokser op i. På forhånd mange tak, -
Theils ufuldstændige metode (MAT)
Forumindlæghej er der nogen der kan give mig et eks. på en opgave hvor der indgår en theil-metode for jeg aner ikke helt hvad det går ud på andet end at det er noget man bruger i forbindelse med statisktik-regning. på forhånd tak -
Engelsk årsprøve
ForumindlægJeg skal d. 8 juni til engelsk skriftlig årsprøve på 5 timer. Men jge vil spørger om de 5 timer, bruges de til kun at skrive stilen, eller skal man også noget andet???
