Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 18161 til 18180 af 33479
-
Brug af internet!
ForumindlægHej alle, Jeg og et par venner har snakket om, hvorvidt at det er muligt at snyde til en eksamen, eller anden vigtig prøve! - Der er nemlig en fra klassen der formår at få 12 til alle eksamener, og terminsprøver, men klare sig virkelig dårligt i den daglige undervisning. Har lærene på gymnasie... -
Jura??
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal snart søge ind på en videre gående uddannelse, og jeg overvejer at søge en plads på jura-studiet. Jeg har dog haft en naturvidenskabelig linje på gymnasiet, hvor jeg havde samfundsfag på C-niveau. Dette er ikke et problem, hvis man kigger på UG, hvor adgangskravene e... -
Middelalder
ForumindlægHej, Vi er igang med et projekt, hvor bl.a. middelalderen indgår. I den forbindelse har jeg fået til opgave at lede efter en ridder der angiveligt skulle have deltaget i en omfavnsrig pilgrimsrejse. Hans navn skulle være Casper Maach.Jeg synes ikke det umiddelbart lyder som en normalt middelalder... -
eng- rettelse tak
Forumindlæghej alle sammen. er der nogen der kan kigge min eng stil igennem, og se om jeg har oversat den rigtig. dansk tekst: Sent om eftermiddagen så han en fugl flyve bort fra træet, stor og sort og truende. Han skyndte sig tilbage gennem skoven. Han løb med bøjet hoved, som om han ventede et uvejr med ... -
Udvidet tid.
ForumindlægJeg har fået en udvidet- og simpeltid opgave for, jeg skal have oversat nogle danske sætninger til engelsk, og jeg vil bare spørge, om jeg har gjort det rigtigt. De danske sætninger: 1. Som regel spadserer jeg til skole, der ikke så langt. 2. Postbuddet var netop i færd med at tømme postka... -
oversættelse 5 linier.
ForumindlægHej jeg har her en kort oversættelse den dankse står øverst. Håber nogenkan sætte kort tid af til den og rette den :/. Håber det bliver snart da det haster utrolig meget :(.. På forhånd tak . DANSK Han havde altid frygtet denne situtation. Han havde ofte haft maridt, hvor han havde set sig selv s... -
Hjælp!!! kan ikke finde på et emne.
ForumindlægHey. Jeg skal aflevere en engelsk eksamensopg. på 8 sider her i april måned. Jeg kan ikke finde på et emne og håber derfor at der er nogle der muligvis har nogle gode ideer. Det skal ikke være for bredt og helst et emne man kan finde en masse materiale om. På forhånd tak -
Disposition og emnevalg!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal i år til engelsk eksamen og leder nu efter et emne. Har I nogle forslag? Det skal kunne høre under relasionships, health, prejudice (fordomme), Immigration, eller modern taboos :b Mvh. Susie. -
Mdt. eksamen 1-årigt A niveau
ForumindlægHvordan forbereder i jer til mdt. engelsk A eksamen (1-årigt forlæb)? Altså pensum er jo ikke ligefrem noget der er helt vildt, men er det nok bare at have sine noter med til de tekster mn har læst og så det ligesom bare det? Hvordan gør I/du? -
Were i stedet for was
ForumindlægI engelsk skal jeg rette følgende sætning for fejl: In the end there was many things that I was dissatisfied with. Jeg retter at der skal være were istedet for was, men hvorfor nu lige? Marie -
Samfundsfag på A(stx)
ForumindlægHej. Skal søge ind på STX (gym) og overvejer en linje der hedder SAMFUNDSFAG og ENGELSK hvor samfundsfag er på A niveau. ER DET SVÆRT AT HAVE DET PÅ A? FÅR 10 på standpunk, det eneste jeg er lidt dårlig til er partierne (hvad de forskellige partier står for/medlemmer)) -
Selviscenesættelse af sportsstjerner - hjælp
ForumindlægHej. Jeg i 3.g's AT opgaven valgt at arbejde med emnet: Selviscenesættelse af sportsstjerner. Jeg har valgt fagene Dansk A og Psykologi C. Jeg vil arbejde med forskellen på sportsstjerner i individuelle sportsgrene og sportsstjerner i hold sportsgrene, hvordan de har et forskelligt behov for ... -
interview spørgsmål hjæælp..
ForumindlægHej. Jeg er igang med mit projektopgave, som handler om min uddannelse. Lige nu er jeg igang med at skrive spørgsmål til en psykolog, som jeg skal interview, men så vil jeg lige spørge jer, om mine spørgsmål er gode nok, og godt nok formuleret? -kunne være dejligt, hvis I gad at hjælpe :) her k... -
AAU, første dag, semesterplaner og boglister
ForumindlægGoddag derude, Jeg håber, at en af jer (eller flere) kan hjælpe mig. Sagen er at jeg er blevet optaget på bacheloruddannelsen i psykologi ved Aalborg universitet og nu, efter at jeg har bekræftet min studieplads, ønsker jeg at læse hvilken dag, der er første studiedag samt læse lidt omkring, ... -
Peter Lundin større opgave
ForumindlægHej med jer :) Nu er det sådan at jeg skal skrive en større opgave om Peter Lundin. Jeg har valgt at skrive i danskt A og psykologi A. I den danske del har jeg tænkt mig at analysere Peter Lundins selvbiografi, og i psykologi har jeg tænkt at se efter hans opvækst og hvordan det kan ha påvirket h... -
At lukke sin eksamen
ForumindlægJeg har en HF-eksamen eller snarere jeg har næsten en HF-eksamen. Jeg mangler nemlig et enkelt c-fag(psykologi) Jeg har fået at vide at man kan tage de andre eksamener om, så længe det afsluttes på samme tid som det manglende c-fag. Mit spørgsmål lyder: Det betyder vel at eksempelvis KU ikke &quo... -
AT 2011. Inspiration
ForumindlægHej Alle. Jeg skal som så mange andre gymnasie elever, havde besluttet mig for mit emne og fagkombination i Almen Studieforberedelse inden i morgen.--> forbandet presset deadline og forbandet dårligt emne, har ikke meget tilovers for de fantastisk højt uddannet folk, der står AT opgaven i år.... -
Teorier om økonomisk kriminalitet?
ForumindlægHej :) Jeg skriver i psykologi og samfundsfag i AT om økonomisk kriminalitet. Jeg skal i psykologi bruge Freuds psykoanalyse med henblik på hvilke psykologiske aspekter, som spiller ind når mennesker svindler og bedrager generelt. Jeg får koblet overvågningen ind (årets AT-emne) ved at undersøge... -
metoder og formulering - det haster!!
ForumindlægHej derude. Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg sidder fast i min metode del til AT, jeg har valgt dansk og psykologi. Jeg håber at der er nogen der kan kigge på det og komme med nogle kommentarer. Dansk: Hermeneutisk metode: o Den hermeneutiske metode brugte jeg i arb... -
studentereksamen - dumpe eller bestå - HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen jeg er en pige som går i 2.g på stx. jeg er rigtg bange for at dumpe min studentereksamen, da ja jeg allerede har dumpet to eksamner. jeg fik 00 i naturvidenskab og 00 i fysik C. også fik jeg 4 i AP og 4 i Drama C som standpunkskarakter i 1.g. i 2.g har jeg også fået nogle rigtig...
