Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18181 til 18200 af 77388
-
Mat B
ForumindlægHej. Hvad synes i om eksamen i dag? Er der nogen der har svarene? -
Karakter
ForumindlægEr 7,6 i snit efter den gamle 13-trins nok til at komme på gym? Eller er det okay? -
Optagelsesprøve gymnasium
ForumindlægJeg kender en ung udenlandsk pige som skal til optagelsesprøve til gymnasiet i matematik. Fordi hun mangler 9 klasses afgangseksamen. Hun skal tage testen på engelsk. Hun vil gerne vide hvad testen går ud på. Er der nogen der har kendskab til om der på nettet ligger en test. Øvetest eller noget.... -
Antal eksaminer
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål angående antal eksaminer. Jeg går under den nye reform. I 1. g har jeg været oppe i 1 eksamen. Nu går jeg i 2. g og skal op i 1 eksamen. Desuden har jeg 5 A-niveau fag. Betyder det så, at jeg skal til 9 eksaminer i 3. g? Kan man komme op i 4 skriftlige A-fag og 2 mundt... -
Lyrik
ForumindlægHej. jeg skal til dansk mundtlig eksamen i 9 klasse, om 4 dage og jeg har været så heldig/uheldig at trække "Lyrik og at være menneske", og vi skal op til prøveform B. jeg har valgt diget som hedder "Fødsel" af Klaus Rifbjerg. Mit spørgsmål er således: Hvornår startede Lyrik? ... -
At neutralisere en base :O ! :?
ForumindlægHeej Folkens, Jeg kan måske trække base til min eksamen her på onsdag. Så vil bare lige være 100% sikker på, at det jeg er igang med er rigtig... Jeg skal til at skrive om hvordan man neutraliserer en base. Kan man gøre det på alle de her måde: - Dryppe lidt base i en syre. Selfølge... -
Nervøs
ForumindlægHej studi, Jeg skal op til en AT-prøve her på fredag og er allerede meget nervøs for, hvordan det kommer til at gå. Har lavet en udmærket synopsis, men min lærer siger, at han ikke kan svare på, hvad jeg skal fremlægge ud fra synopsen. Er blevet enig med mig selv om, at jeg bare tager det væs... -
engelsk mundtligt
ForumindlægHej jeg op til 9 klasse engelsk mundtlig eksamen (trods corona) her om lidt men jeg har utroligt svært ved at vælge et underenme vores over emner er -American History -Street life -A voice from Africa -On the run jeg syntes ikke rigtigt nogen af emnerne intereserer mig. jeg har søgt frem og... -
Vektorregning, koordinater, firkant
ForumindlægHalløj! Jeg har et spørgsmål vdr. en opgave vi har gennemregnet i min klasse, som jeg skal til eksamen i på mandag, men jeg forstår ikke den fremgangsmåde vi har brugt, og kan ikke finde lignende opgaver eller eksempler andre steder på nettet. Opgaven lyder: Bestem arealet af en firkant med... -
Årskarakter klage - vigtigt!
ForumindlægHey alle derude - jeg håber I alle sammen nyder den "lille-ferie". Jeg har, som så mange andre, netop fået offentlliggjort mine årskarakterer. Jeg er 2g9;er og afslutter fysik, kemi og engelsk. Jeg har desværre fået uretfærdige karakterer i to af fagene. Jeg har aldrig stået i en li... -
OSO opgave(fremlæggelse og produkt)
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse og har tænkt mig at tage en 10. klasse med for at få mere faglig viden og udvikle mig noget mere personligt. I forhold til 9. klasses projektopgave skal man nu lave en OSO opgave i 10. klasse. Her ville jeg lige hører noget som selve opgaven og dens fremvisning, altså fre... -
FSA - erfaringer/disponering af tid
ForumindlægDavs med jer alle! :D Nu er den skæbnesvangre dag jo næsten oprandt, hvor jeg, overfor min lærer og censor, skal bevise min gode, synes jeg selv, viden omkring fysikkens/kemiens verden! Så ville høre lidt fra jer, som allerede har været oppe, hvordan i havde det med den givne tid? Havde i for li... -
Ulykkelig elev søger svar!!
ForumindlægHej allesammen :D Efter ferien skal jeg starte på gymnasiet, jeg har søgt linjen Samf/mat, men har fået linjen Samf/eng. Jeg kan få stort set alle mine ønsker opfyldt på denne linje, dog kan jeg ikke få kemi men i stedet geografi. Jeg skal muligvis bruge kemi senere hen, men kan jeg, hvis jeg ... -
oversæt
ForumindlægHej søde mennesker er der nogen der kan oversætte den her tekst fra dansk til tysk jeg hedder Sofia El-naji. Jeg er en 16-årige fylder 17 år D.20 Janura , og går i 9. klasse på vinding skole i Vejle. Som studerende er jeg meget glad for at gå i skole og lære noget nyt hver dag. I min fritid er ... -
Signifikansniveau og afvigelse
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en hypotesetest i binormialfordeling til min mundtlige eksamen. Jeg er rendt ind i et problem. Opgaven lyder: Søren siger at han kan smage forskel på økologiske og ikke økologiske gulerøder, hans venner tror ham ikke og opstiller hypotesen at Søren gætter på om guleroden ... -
ekstrem eksamensangst.
Forumindlægjeg har sindssyg eksamensangst, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. det er som om at jeg bliver helt sort inde i hovedet, og kan slet ikke tænke klart. jeg stammer og fucker selv de nemmeste opgave op. normalt falder jeg 2-3 karakterer til en eksamen - simpelhent kun på grund af nervøsitet. ... -
Sange/musik uden "sangen"
ForumindlægFindes der et program, hvor jeg kan fjerne selve sangen og kun beholde musikken? Eller er det muligt med Windows mediaplayer? :S -
karakterne
ForumindlægHej alle! jeg går i 1g og faktisk jeg vil gerne høre om, får man en dårlige karakter hvis man er ikke social eller det har ikke noget at gøre med karakterne hvis man er en dygtig elev og siger altid noget i klassen ? på forhånd tak! -
konsekvenser!!!
Forumindlæghvad skal man gøre hvis man ikke ønsker at gå til tysk eksamen? Vil det får konsekvenser vi jeg skal søge videre... -
Hvorfor jeg lige den eneste?
ForumindlægHej Sp. Hvorfor er det lige mig som er den dummeste i familien. Min mor = Læge Far=ingeniør Storebror= 1 semester ved Revisor. Mig= Igang med folkeskolen, og har nok ikke de største evner til at kunne klare gymnasiet så godt. Men, jeg troede der var en sammenhæng, når ens 9;9;forældre9;...
