Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18261 til 18280 af 102572
-
Psykologi
Forumindlæghejer der nogle de ligge inde med nogle noter til en case? så jeg måsk kunne være så heldig at trække en af dem til eksamen, jeg er nemlig ret skod til psykologi og det ville derfor være en kæmpe hjælp! -
hjaelp til forklaring - projektion
ForumindlægBruger foelgnede noter til repitition. Ville hoere hvorfor det fremgaar af figuren (s. 32). At vektor b projiceret paa a= tvektora -
romantik og romantisme
Forumindlæghej er romantik og romantisme det samme? for i nogen af min noter er der 2 forskellige perioder romantik= 1770-1850 romantisme=1820 - 1850 tager jeg fejl, er det 2 forskellige ting tak -
I have a dream
ForumindlægHej folkens. Jeg skal analysere talen I have a Dream af Martin Luther King i min SRO. Er der en sød sjæl her inde, som har analyseret den, eller har nogle noter liggende? KNUS!! :D -
Engelsk eksamen, hvor'n gik det?
ForumindlægHey. Vil bare lige høre hvordan det gik til jeres engelsk eksamen?Personligt syntes jeg den var rimeligt svær! og alle de fucking fulge!Skrev i at hovedpersonen var en han eller hun? Jeg kom selv frem til en hun!Men nåede IKKE at rette!! -
Eksamen I Oldtidskundskab
ForumindlægHeja.. Jeg skal op i old-eksamen den 2.Juni.. Regner nok med at få et 11 tal :-D .. MEN,, der er et problem, en forhindring på min vej til mit 11-tal: Billedanalyse. Dem af jer der har kender det vist godt, jeg behøver vist kun at sige: Det arkaiske smil.. Problemet er så at jeg ikke rigtig er in... -
Udd. der ligner statskundskab/jura
ForumindlægHejsa Jeg ville gerne have startet med at læse statskundskab på AU til efteråret, men jeg mangler både C og B niveau i matematik, og det er åbenbart umuligt at tage et mat C kursus hen over foråret. Hvilke uddannelser ligner statskundskab men kræver ikke matematik? Der er jura selvfølgelig, men... -
Et lille tip til gymnasiestuderende
ForumindlægHej alle. Jeg faldt over hjemmesiden www.eksamensklar.nu og tænkte, at jeg lige ville dele den med Jer andre derude. De laver korte eksamensforberedende kurser i matematik umiddelbart inden eksamen. På kurset vil man ifølge hjemmesiden få opdateret og pudset sine teoretiske kvalifikationer af og ... -
kan dette passe?
ForumindlægDet er lidt langt, men er i tvivl om det er rigtigt. Ville blive meget glad hvis nogen har mod på at checke dem (eller nogen af dem)!a)(1/pi+1)*pi^(pi+1)= (1*(-pi+1))/((pi+1)*pi)= (-1)/pib)(pi^pi)*(1/ln(pi)= (-pi*1)/(pi*ln(pi))= (-1)/ln(pi)c)(1/pi+1)*1^(pi+1)= (1*(-pi+1))/((pi+1)*1)= -1d)(pi^1)*(... -
Årsprøve, eksame?
ForumindlægHvordan tæller en årsprøve - tæller den overhovedet nogen steder, og hvordan?Og hvordan tæller eksamenskarakteren? F.eks skal jeg op i skriftlig mat, som jeg afslutter. Kommer den til at stå isoleret som eksamenskarakter - og derved fylde 1 hel karakter? Eller bliver den lagt sammen med min skrif... -
Cosinus og sinus.
ForumindlægHej allesammen, jeg er en meget begavet 8.klasses tøs, som godt kan lide "udfordringer" og altid parat til at lære noget nyt og få noget ny viden ;D. Også tænkte jeg på om nogen ville forklare mig hvad cosinus og sinus er? Hvad kan man bruge det til (ved godt indenfor matematik!) Nogle ... -
MiKTeX
ForumindlægNår jeg følger installationen fra formelsamlingen på denne side (linket), så skal jeg downloade Miktex. Dette går også fint, men når jeg dobbeltklikker på den downloadede fil, kommer den frem med, denne er ugyldig. Jeg har ellers gjort alt det andet. -
funktion
ForumindlægEt andengradspolynomium f er bestemt ved f(x) = ax2 + bx+ c. Det oplyses, at f har nulpunkterne -2 og 4, samt at f (1) = 4,5. a) Bestem tallene a, b og c. I -
Hvad er Fysik og Kemi
ForumindlægHej jeg overvejer om jeg skal tag Fysik 0-B og Kemi C-B men jeg ved ikke helt hvordan Fysik foregår og hvad man kan forvente af det, og kemien hvad er forskellen på C og B. på forhånd tak for et svar -
Vinkel mellem hastighedsvektorer i dobbeltpunkt.
ForumindlægHej. Jeg er nået til c i den vedhæftede opgave, og jeg er forvirret er vinklen 11? -
Fra Logistisk vækst til Eksponentielfunktion
ForumindlægHej jeg sidder lige nu og skriver SRP i biologi/matematik. I min matematik del, skal jeg beskrive den logistiske vækst som en eksponentiel funktion. Jeg har fundet dette (billedet er vedhæftet), men jeg forstår det ikke. Hvor kommer (M-f(t)) / f(t) fra? Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan... -
Hjælp til Trekanter og højde
ForumindlægNogle der kan hælpe med opgave 5 a. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100831_mat_C_hf2.ashx Jeg har siddet i mange t... -
Sig op fra arbejde
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige et spørgsmål der handler om mit fritidsjob. Hvis man skal sige op fra et fritidsjob i et supermarked. Hvad kræver det? Mundtligt opsigelse eller skriftlig? -
tysk tekst
ForumindlægHej :) Er der evt. nogen som vil kigge min tekst igennem og komme med tilføjelser og rettelser. Teksten skal afleveres i morgen. Jeg har tysk på C niveau i 1.g -
Journalist
ForumindlægHej. Jeg har længde overvejet at uddanne mig som journalist. Jeg har læst mig frem til, at man skal op til en prøve for at blive optaget på journalisthøjskolen. Er der nogen der ved, hvad det er for en prøve. Kigger de så ikke på ens karakter fra gymnasium? Håber der er nogen der ...
