Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18361 til 18380 af 321608
-
Forskel!
ForumindlægHvad er forskel mellem intentionalitet og interaktion? -
INDIEN uland?
ForumindlægEr indien et uland eller iland, synes nettet giver flere forklaringer? -
vektorer
ForumindlægHej mennesker :) Er der nogle søde mennesker der kan hjælpe mig med følgende opgave: Idet A = (-3,7) og B = (12,-3), deles linjestykket AB i fem lige lange dele. Find koordinaterne til de fire delepunkter? Er helt blank, har prøvet og prøvet men kunne ikke komme videre :( -
Eldonkort
ForumindlægJeg har to spørgsmål. Det ene handler om, hvad der er værst: et A Rh+ foster i en O Rh- mor eller et O Rh+ foster i en A Rh- mor? Er begge tilfælde ikke lige galt, da moren vil danne antistof D. Eller skal man slet ikke se på Rhesus-systemet? Hvordan kan jeg tegne en tegning, som illustrer... -
Natursyn under romantikken
ForumindlægJeg skal i AT skrive om natursyn under romantikken, og tænkte i den forbindelse på om nogen kan foreslå et værk der kan være super godt at arbjede med, og som er værd at tjekke ud. Gerne noget der enten viser nationaldyrkelsen eller dualismen og det åndelige i naturen, eller fortæller om hvordan ... -
EU
Forumindlæger der nogle der ved hvor jeg kan finde noget om EU's miljøpolitiske målsætninger, som der er vedtaget tidligere på måneder.??? Øv kan slet ikke finde noget. -
Hvordan ser arsenik molekylet ud?
ForumindlægHvordan ser arsenik molekylet ud? Vi taler arsentrioxid eller arsen(III)oxid dvs. A2O3. Jeg sidder og skal aflevere SRP i morgen og støttede på et problem. Da jeg skulle læse den igennem, opdagede jeg, at der er noget, der ikke giver mening, og at jeg nok har analyseret arseniks kemiske opbygni... -
Hjælp prisættes- til taksonomi… det haster
ForumindlægHej:) jeg har en tværfaglig opgave jeg skriver i fagene psyk b og Sam b. Jeg har brug for hjælp til at se om jeg stiller mine underspørgsmål korrekt i forhold til de 3 niveauer indenfor blooms taksonomi, redegørende,anlyserende/diskuterende. Jeg er mest i tvivl ift mit sidste underspørgsmål. Je... -
Liberalistiske tiltag
ForumindlægJeg skal skrive en samfundsfagsopgave om hvilke liberalistiske tiltag man kunne afvikle i samfundet, men jeg er gået ret meget i stå. Inspiration ønskes! -
Naturfagsopgave-svar?
ForumindlægNogen der har naturfagseksamens-opgave-svar eller allerede har været til naturfags-eksamen i år og evt. har lyst til at sende mig deres svar?Det ville virkelig være en stor stor hjælp. TakM.v.h Mikala -
Hvad skal man kunne?
ForumindlægMundtlig dansk - studentereksamen! Hvad skal man egentlig kunne? Man får teksten, analyserer den! Fortæller derefter om perioden, stilarten og evt. forfatteren! Derefter repeterer man til en tekst man har læst i løbet af året, og fortæller evt. noget om den forfatter også! Er der mere? -
Hvem tror på gud?
ForumindlægJeg som det fremgår af overskriften! Hvem her inde på SP tror på gud, eller en form for højere magt? Mine forældre er begge muslimer og hvad mig angår tror jeg på intet, før det er videnskabeligt bevist! -
SKIFTE FRA HHX TIL STX! HJÆLP!!
ForumindlægHej, er lige begyndt i hhx og er stortset ved at fortryde mit valg. Jeg føler mig ikke hjemme i min klasse og har ingen der deler samme interesse som mig, hvilket gøre det en smule sværere. Jeg stræber efter at uddanne mig som illustrator og derfor skal jeg kun ha' en gymnasiel uddannelse f... -
Energiomdannelse og energikvalitet
ForumindlægHej Jeg har lige et par sprøgsmål. Hvad er energiomdannelse? Hvad er energikvalitet? -
Prudukt til projektarbejde
ForumindlægHey folkenes I næste uge har vores skole projekt uge og jeg er alene. Jeg aner stadigvæk ikke hvad mit produkt SKAL være. Mit emne er aktiv dødshjælp og nogle som ligger inde med nogle gode ideer? -
SSO-nogen der ved???
ForumindlægHej er der nogen der ved, hvordan cencor og lærer bedømmer SSO. Taler de sammen om hvad de skal i karakter?Eller hvordan er det??? -
Retorisk analyse af 'Nomination Speech' af Franklin D. Roosevelt
ForumindlægHej alle, link til tale: http://www.presidency.ucsb.edu/ws/index.php?pid=75174 Er der nogle der kan hjælpe med at finde hvor logos, etos og patos opstår henne i talen? Ydermere nogle der kan finde retoriske virkemidler i talen? Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe, da det er til min SR... -
Matematik 2 spørgsmål (algebra)
Forumindlæg1) 5 kg af en vare til a. kr/kg blandes med 5 kg af en vare til b kr./kg. Skriv et udtryk der vise gennemsnit pris. 20kg af en vare til a. kr/kg blandes med 10 kg af en vare til b kr./kg. Skriv et udtruk der viser gennemsnit pris. 2) a og b er to vilkårlige naturlige tal: Og a<b. Sk... -
dårlige karakter :(
Forumindlæg1bk1G, mundtlig 4 1eG bi, mundtlig 00 1eG da, skriftlig 00 1eG da, mundtlig 02 1eG en, skriftlig 10 1eG en, mundtlig 7 1eG ma, skriftlig 00 1eG ma, mundtlig 00 1eG sa, mundtlig 7 1exG/2 id, mundtlig 02 1frb2G, skriftlig 02 1frb2G, mundtlig 02 De her karakter fik jeg som sta... -
Hvad undrer du dig over?
ForumindlægEr der noget i hverdagen, som du undrer dig over? Det er vigtigt at undre sig over alt i denne verden :-) Fortæl mig dine undren... Tving dig selv til at tænke på den måde :-) Det er sundt
