Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18401 til 18420 af 26355
-
Oversættelse fra tysk
ForumindlægEr der nogen der kan oversætte disse to ord for mig??standheizungersatzteileMVHTZL -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...??? -
SIDSTE oversættelse
Forumindlæghej Alle. Ja dette er så min sidste oversættelse jeg meget gerne ønsker at få rettet / korrigeret. jeg ved den er lidt lang, men jeg vil blive meget gald hvis nogen ønsker at korrigere den. håber i alle har haft en GOD jul, men lykken varer som bekendt ikke evigt, og studiebrillerne skal desværre... -
MIchalies-Menten konstanten
ForumindlægHej derude! Kan ikke lgie finde det på nettet, så jeg tænkte, hvorfor ikke spørge her? Er der nogen der ved, hvad definitionen af en høj KM-værdi er og af en lav KM-værdi, hvis værdien er blevet angivet i mg/mL? Min oplyste KM-værdi er 3,5mg/mL, men har ingen anelse, om det er højt eller lavt. ... -
AT enmevalg, SOS!
ForumindlægHej ville man evt. kunne skrive om følgende i At -rejser?? Rejsen fra abe til menneske eller John lennons rejse fra at være en kirkesanger og normal skoleknægt, til at blive skudt fordi han var en af verdens største musikere? (Hvilke fag ville man kunne bruge her?) på forhånd tak! Tusind tak!! -
Oversættelse
ForumindlægHej Jeg kan ikke lige finde ud af hvad de her forskellige "betegnelser" præcist betyder på dansk? Nerd og geek: ja, nerd betyder i hvert fald nørd. Men der står både nørd og geek i min tekst som to forskellige ting, og jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg så skal forstå "... -
menneskerettigheder og demokrati
Forumindlæghar AT og har om menneskerettigheder og demokrati og er helt lost omkring min synopsis... så ville høre om der var noget der havde en opgave om det, eller noget lign... ??? håber i kan hjælpe.. -
Enigma indstillinger
Forumindlægjeg har set man bruger formlen: 26!/(25-2n+1)!n! * 1/2^n er der nogen der kan forklare mig denne formel? jeg er med på 26! hvor kommer 25 fra? -
Flygtninge - forandringer?
ForumindlægJeg overvejer at skrive noget om flygtninge, og det falder godt nok i spænd med ordet rejse. Men kan det dække ind under forandringer? Man kan jo sige, at flygtninge gerne flygter, fordi der er forandringer i det samfund/land, de lever i, og at deres tilværelse også forandrer sig, idet de flygter... -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Hjælp, haster meget...
ForumindlægHej alle sammen der ude.. jeg håber i kan hjælpe, det er sådan jeg skal aflever min opgave på mandag. opgaven der ønskes en redegørelse af det kønsopdelte arbejdsmarked. inddrag relevante modeller. så min spørgsmål det er så, hvad er det præcis jeg skal finde modeller af?? skal jeg finde et mod... -
Fejlstøvsugeren
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med dem her, jeg skal rette fejlene og forklare mine rettelser :/ Jeg ville virkelig blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig (: 1) In London are there many restaurants. 2) My uncles house is very old. 3) She will pick me up when I arrives. 4) Their face’s turned gre... -
1,700.000 =1 ton og 700 kg??? Er det rigtigt
Forumindlæg1,700.000 =1 ton og 700 kg??? Er det rigtigt På forhånd tak -
HJÆLP, ret min stil , jeg har brug for jeres hjælp
ForumindlægBREVET: ’’Saraaaaaaaaaaaaaaah’’ råbte Louise, hendes stemme lød nærmest som en pivende fugl. Hun råbte så meget, at hun havde svært ved at trække vejret. Det var som om der var en klump i halsen som aldrig ville forsv... -
Hvordan er psykologi på gym?
ForumindlægSom sagt/skrevet så vil jeg bare høre, hvordan psykologi er på gym? Er det som man forventer det er, hårdt /nemt, interresant/kedeligt? Hvad laver man i timerne og hvad er det gode og det dårlige? -
Gennemsnitlig årlig vækstrate? Excel/ lommmeregner
ForumindlægJeg har brug for at beregne den gennemsnitlige årlige vækst for en periode. Som eksemplet her:http://www.bestaahh.dk/spg003.htmSå jeg har altså formlen og de nødvendige tal (start-BNP, slut-BNP, antal år)Mit problem er, hvordan jeg regner det ud i praksis? Kan nogen hjælpe med en Excel-formel? Al... -
rettelse af "abstract"
ForumindlægHej, Nogen der kan finde nogle fejl i denne korte tekst? Eller finde om der er noget forskel på tiderne (nutid, datid..)? -- This study investigates the word hooliganism and its development in England since the beginning of this phenomenon. The movie “Greet Street Hooligans” ... -
Generation Mig - Mig - Mig skal have et spark i røven
ForumindlægHej. Vi er 4 piger, der er ved at lave et Projekt. Vores overemne er "En verden i udvikling" Vi har valgt at dykke ned i "Generation Mig - Mig - Mig. Vi tænker meget på os selv og knap så meget på andre og vi vælger for det meste vores mobil og de sociale medier frem for fodbolde... -
Matrix-multiplikation
Forumindlæghvis vi har en matrix af typen: x' x y' = A y z' z t' t Hvor A er fx (4x4): 1/kv.rod(a/b) 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 (a/b)2 0 0 1/... -
Gymnasium
ForumindlægJeg er sådan lidt i tvivl om, hvilket gymnasium der skal passe mig bedst ind. Jeg får ikke så gode karakter i 10.klasse. (4 - 7) Jeg har eksamener nu, og har kun fået 02. ( Dansk - Mat) indtil videre. Jeg har valgt en STX, men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. Hvad foretrækker I andr...
