Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18421 til 18440 af 168518
  • p-r-o-n-o-m-i-n-a-l-i-s-e-r-i-n g

    Forumindlæg
    I den video man kalder Kedeligt sprog (gentagelser) (STN7), er de råd man giver ikke særligt gode. Det siges i videoen at man skal "undgå at bruge det samme ord i begyndelsen af en sætning. Det drejer sig ikke kun om begyndelsen af sætninger, men det handler om at lære det der kaldes &q...
  • Hvilket eventyr af H. C. A. er godt at perspektivere fyrtøjet til i den mundtlige dansk eksamen?

    Forumindlæg
    Bare hvad der står i titlen. Tak :D
  • Analyse af “i put a spell on you” af samlingen “pop musik” af Kim fupz

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med en analyse af denne novelle? Jeg kan ikke finde den på nogle sider!!
  • Dumpet/bestået???

    Forumindlæg
    Jeg har dumpet matematik A. Men bestod sidste år med fine karakter. Har jeg så bestået matematik A?
  • Karakterer for eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg skal op til skriftlig matematik eksamen på onsdag, og jeg vil gerne vide hvornår man får karakteren? Får man først at vide hvad karakteren er, når man får sit eksamensbevis?
  • Optagelsesprøve til gymnasie

    Forumindlæg
    Hej :) mine lærer syntes ikke jeg skal tage på gymnasie efter 9 klasse..så jeg skal igennem en optagelsesprøve. ville lige spørg dem der har været gennem en optagelsesprøve hvordan er det?
  • Gymnasium?

    Forumindlæg
    hej hvad kræver det at gå i gymnasium? på forhånd tak
  • PLZ HJÆLP!!!!!! :''( kan slet ikk finde ud a det har prøvet i 3 timer nu XD

    Forumindlæg
    Hej jeg sider lige med en mat aflevering til imorgen og er helt lost i to af opgaverne?? måske du ku hjælpe mig med at regne dem for kan ikke finde ud a Sinus og Cosinus selvom jeg ved det er det man skal bruge? og forstår ikke tegnet Σ på forhånd tak :) PS: jo flere indlæg jo bedre :) opg....
  • Gamle eksamensopgaver 3.g

    Forumindlæg
    Kan man downloade gamle eksamensopgaver et eller andet sted? så man kan regne nogen som forberedelse til fysik skriftlig. Hvis nogen har et link til gamle matematik eksamensopgaver ville det også være dejligt.
  • Lineære modeller - Hjælp!

    Forumindlæg
    Tabellen viser statens samlede indtægter fra boligejerne i 2000 og 2003. Årstal: 2000 2003 Samlet indtægt: mia. kr. 0.50 5.96 Med god tilnærmelse kan man beskrive de samlede indtægter ved hjælp af en lineær model: y = a× x + ...
  • hvornår er man dumpet?

    Forumindlæg
    jeg fik i dag 0 i mundtlig matematik ( Jeg trak integralregning, det eneste jeg bare ikke kan.. typisk!) og er i tvivl om jeg så er dumpet matematik nu? Altså om dumpet i en af de to eksamener betyder dumpet i faget eller om jeg godt kan bestå hvis nu den skriftlige er gået godt?
  • Finde engelske kilder/artikler til SRP Mediefag B Engelsk A. American History X

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at skrive SRP om American History X i mediefag B og engelsk A. Jeg skal bruge nogle engelske kilder omkring emnet. Som jeg evt. kan bruge til at drage paralleller til filmen og en retorisk analyse osv. Er der nogen som har nogle specielt gode kilder liggende? Eller ideer til hvo...
  • Dumper Dansk A- 2 gang kan jeg stadig søg på videregående uddannelser?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har virkelig brug for jeres hjælp ! Jeg har været op til dansk A mundtlig eksamen i 2011 og 2012 og det er gået meget skidt! Jeg vil spørge om man kan man blev optaget på sygeplejerskeuddannelsen unset hvad selvom man dumpet i dansk A? Jeg vil spørge jer om i har hørt el...
  • Klage over eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg var til matematik mundtlig og vil gerne klage over forløbet til eksamen. Så jeg vil høre om der er nogle der evt. Har en jeg kunne se. Altså hvordan man stiller det op og om nogle har gods råd. Jeg fik 12 skriftlig, er det noget jeg burde vedlægge så man kan se at der måske er sket en ...
  • Praktisk sprgs. (SSO)

    Forumindlæg
    Hej...\nJeg skriver SSO i matematik og har i den forbindelse fået stillet 3 opgaver, som ønskes løste. Jeg er bare bange for at jeg ikke har plads til den sidste opgave (en tredjegradsligning). Må man lave opgaven på et bilag og henvise til det?\n\nPå forhånd tak.
  • SSO, tilrådeligt?

    Forumindlæg
    Hej alle.Jeg overvejer at skrive SSO i matematik. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig, hvis I gad skrive jeres positive/negative erfaringer med at skrive i matematik.Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om nogen har skrevet om pi? Kan det anbefales?Mvh Sabrina
  • Antal STX eksamener hvis man skal afslutte 3.g i sommer 2013?

    Forumindlæg
    hej, jeg er vist lidt i tvivl om dette, kan nogen fortælle mig, om det stadig er 11 eksamener (inkl. SRP og AT), man skal komme op i? Jeg har allerede været til to eksamener i slutningen af 2.g (Engelsk B og Tysk fortsætter B-niveau).
  • bestem halveringstiden for f, når f går gennem punkterne A(0,8) og B(10,2)

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg har problemer med denne opgave og håber i vil hjælpe som det fremgår i titel skal halveringstiden for f udregnes. f går gennem punkterne A(0,8) og B(10,2) jeg vil sætte pris på udregninger på forhånd tak :-)
  • Induktiv metode - Deduktiv metode

    Forumindlæg
    Hvad betyder henholdsvis Induktiv metode - Deduktiv metode i forhold til matematik?
  • f(x)=b*a^x kan skrives som f(x)=b*e^kx

    Forumindlæg
    Hvorfor er det at f(x)=b*ax kan skrives som f(x)=b*ekx ? Bare hvis jeg skulle forklare det Tusind tak