Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18441 til 18460 af 25465
-
Biologi og ?
ForumindlægJeg tænkte, at det ville være det letteste, hvis man lavede en tråd for de "største" fag, så man ikke fik oprettet for mange tråde omkring det samme emne, så forum heller ikke bliver for uoverskuelig. Men jeg tænkte, at man kunne komme med ideer i denne tråd, hvis man har biologi i ta... -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Er der en der har lyst til at se min oversættelse igennem for fejl??PPÅ dansk:Den unge James Kilroy var i 1940erne havnearbejder i Bostons dokker, hvor han lastede pakkasser med cowboybukser, der skulle sendes med fragtskibe til alle egne af verden. En regnfuld november morgen havde kilroy s... -
Bedømmelse af SRP
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der gider, at bruge tid på at læse min SRP og give en bedømmelse af den og hvilken karakter den burde få? Jeg har lige fået den tilbage og er utrolig skuffet over min karakter.. Tak på forhånd. Venlig hilsen Maria -
HASTER..hjælp til rettelse af 5 linjer
Forumindlæghej, er der nogen som vil lige kigge på sætningen i parantes og se om det er rigtigt oversættet ud fra det danske sætningen? 1. jeg åbnede øjnene og så på vækkeuret (I opened my eyes and saw at the alarm). 2. efter et par minutter (after a couple of minute ) 3.jeg satte (mig) op i seng(en) <... -
"The Beach" (hjælp (haster) til problemformulering)
Forumindlægjeg sider fast i min problemfomulering. jeg skriver om the Beach med i et sociologisk syn på rejsen, altså en form for identitetsdannelse. jeg ved bare ikke hvad jeg skal i min problemformulering. HJÆLP -
Optagelses prøve
ForumindlægHej allesammenEr der nogen af jer, som ved hvad man laver til en optagelses prøve? -
Hjælp til 7 linjer baby tysk
ForumindlægFølgende ville veje fænomenalt at få hjælp tilJeg hedder Holger og jeg er Marthas søn.I vores hus var der mange diskutioner og skænderier.. Min far var tit fuld og bankede min mor..Jeg så min mor dræbe min far og dette tilgiver jeg hende aldrig..Jeg snakker aldrig med hende igen..Min far var måsk... -
Gymnasievalg(linje)
ForumindlægHej til næste år vil jeg på gymnasiet. jeg er gået hen i et kæmpe dillema. jeg er god til samfundsfag og vil gerne have det på A niveau, men så skal man have matematik på B niveau, det er et lille problem da jeg ikke ligefrem er arkimedes. jeg ville bare vide når linjen er en international sa... -
Ret fejl i sætning.
Forumindlæg"Did you take my lunch money? I left them on the kitchen counter last night." In his autobiography, the author speaks very open about his complicated relationship with his parents. The story takes place in a small town that are located in Nepal The story is build up chronologia... -
problemer til IT-casen
ForumindlægDette forum er oprettet med henblik på at man kan poste sine probs. Den anden tråd er ved at blive uoverskuelig. Så her kan man skrive sine problemer andre kan få glæde af!HER MÅ KUN SKRIVES PROBLEMER, ALTSÅ INGEN SPØRGSMÅL -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
hjælp til projektopgave
ForumindlægHej alle. Jeg går i niende klasse og skal snart lave projektopgave. Sammen med to andre skal vi lave en opgave om massakre. Vi vil undersøge, hvad der sker og hvorfor. En af årsagerne til emnevalget var, at vi ville undersøge om voldelige computerspil o.s.v. spiller en stor rolle. Jeg er bare... -
2. fremmedsprog - spansk A eller tysk B
ForumindlægHej alle, Skal jeg vælge spansk A eller tysk B som 2. fremmedsprog? Er spansk svært at lære? -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
Større skriftlig opg.
ForumindlægHej alle sammen.Overvejer at skriv større skriftlig opgave i biologi, men ved ikk helt hvad jeg skal vælge. Har tænkt på doping, men ved ikke om det er et for bredt emne??? Er der nogen der har nogle gode ideer? -
oversættelse§
ForumindlægSkolestart indledt med bilræs2600 blev afsløret af fartkontroller ved landets skoler i denne uge, hvor eleverne vendte tilbage efter sommerferien. En motorcykel ræsede forbi en skole med 110 km/t.Forældre og andre trafikanter har alt for travlt, viser politiets målinger rundt om i landet.2690 bil... -
Hvad hedder det grammatisk?
ForumindlægHey, jeg her 7 sætninger som jeg har rettet, men har svært ved at forklare det rent grammatisk, som jeg håber i kan hjælpe med. De oprindelige sætninger: 1. Would you mind to tell me where you have been? 2. The driver must be someone which knows the area well. 3. I am better at Spanish then you ... -
Postmoderne
ForumindlægJeg er lidt forvirret. Er der en, der kan forklare hvilket tidsperiode postmoderniteten lå i, og hvad dens kendetegn er?Wikipedia har to artikler om emnet: Det ene med bindestreg, den anden uden.http://en.wikipedia.org/wiki/Postmodernityhttp://en.wikipedia.org/wiki/Post-modern -
Vil du lige kigge min raport igennem?
ForumindlægHej.Jeg er ved at skrive om Giddens i samfundsfag, og ville høre om der evt var en der havde tid til at kigge det igennem jeg har fået skrevet, og komme med nogle kommentare? Vh Mybber
