Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18441 til 18460 af 42938
-
Årsprøver?????????
ForumindlægJeg går pt. i 1.G og har fået mine prøver at vide. Skal ikke til nogle eksamener i år, men har 5 årsprøver jeg skal klare.Hvor vigtige er de?!Sidder med et opgaveark med matematik, som vil ligne det jeg skal op i i skriftlig matematik årsprøve. Kan finde ud af 1 ud af omkring 18 spørgsmål. Lader ... -
Fight Club
ForumindlægHar fået stillet følgende til opgave: "Interpret the ending of the movie (Fight Club) and compare it to the ending of chapter 29 & 30 (Det er kapitler i bogen Fight Club, som filmen er skrevet over). Har nogen set den? http://youtube.com/watch?v=Hsj6L81H5vg Det er et link til den sidste sce... -
sukker
Forumindlægforklar hvorfor syltetøj og saft med lavt sukkerindhold skal stå i køleskabet med lav temp. mens tilsvarende produkter med højt sukkerindhold skal stå i stuetemperatur -
Engelskkundskaber
ForumindlægHej alle. Jeg overvejer for tiden, hvilken videregående uddannelse jeg skal søge ind på. Mit interessefelt ligger indenfor der økonomiske/erhvervsøkonomiske område. Derfor har jeg overvejet økonomi på KU, erhvervsøkonomi på CBS eller IB/IBP på CBS. Jeg kan godt lide den internationale tilgangsvi... -
terminsprøve
Forumindlæghej ... jeg skal til teminsprøve i dansk her på mandag.. Har I nogle gode tips til hvordan man kan forberede sig dertil..? -
Spørgsmål angående statskundskab (AU og/eller SDU)
ForumindlægHej, Jeg er en 19-årig dreng, som blev student (HTX - biokemi-retning på Mat A, Kemi A og Biologi B) (hvis jeg vælger statskundskab skal jeg selvfølgelig supplere fx. samfundsfag fra C til B hen over sommerferien) og har nogle spørgsmål angående medicin-studiet på henholdsvis AU og SDU (evt. ogs... -
Hvis ens synopsis er dårlig?
ForumindlægHvis jeg i min synopsis ikke har nok problemstillinger til et af fagene eller synes at nogle af problemstillingerne skal skiftes ud med nogle andre, er det så tilladt at gøre det? Vil de se ned på det? Skal man kunne argumentere for hvorfor man skiftede dem ud? -
hvis man har dumpet nogle fag
Forumindlæghej jeg har dumpet tre fag hvad gør jeg så? jeg skal søge ind til vidergående uddannelse men alle min fag skal være bestået . er der noget jeg kan gør i somme ferien? evt tage somme skole eller sådan? -
Disposition
ForumindlægJeg skal lave en Disposition til min prøve, men jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg skal sætte den op, der er tre opgaver i prøven Opgave 1 - Analyse af novelle opgave 2 - Starten af et læserbrev Opgave 3 - en protifolie opgave om en livshistore Håber der en der kan hjælp, det må vi godt ... -
Analyse af hindbærsnitter?
ForumindlægNogen der har trukket hindbærsnitter til dansk eksamen? hjælp mig -
VRettelse af min oversættelse.
ForumindlægHej:o) Har lavet min franske afl., men er lidt rusten efter ferien. Er du i topform, og vil du hjælpe mig? Skal afleveres i morgen, sidst´på dagen:)Here goes:Da eleverne kommer hjem fra ferien, har de glemt mange ting. De ved ikke mere, om de stadig kan tale fransk. I begyndelsen kan de ikke ret ... -
Link til tidligere eksamenssæt??
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? -
Fuld pensum???
ForumindlægHejsa, kan det passe hvis man er ved 15 timers fravær i et fag at man så skal op til eksame i de fag man afslutter i år? jeg er en 2.g'er nemlig.. på forhånd tak -
Haster - Iongitter
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen og fumler lidt med iongitteret :) jeg skulle gerne kunne fortælle om opbygningen i iongitteret.. men kan ikk, så jeg tænkte at nogle kunne hjælpe? tak -
SU?
ForumindlægKan jeg få SU for at tage sam c igen? Hvis jeg allerede har gået eksamen til det i 1.g? Det skal lige siges at jeg har droppet ud i 2.g -
HURTIGT! Gennemlæsning af tysk-stil
ForumindlægJeg prøver at forbedre mit tysk. Derfor ville en gennemlæsning være dejligt. Jeg forventer at der måske findes en masse fejl, siden jeg ikke er alt for god til tysk, men det jo grunden til jeg er her. Jeg skal aflevere Torsdag d. 28 kl. 22:00, så en gennemlæsning inden kunne være fantastisk (de... -
til pierre.. please hjælp
ForumindlægHej.. dette er første gang jeg bruger dette forum... jeg håber der er en der gider higge min stil igennem for grove fejl... det er ikke alle fejl og vendninger der skal rettes, da jeg kun har fransk som begyndersprog.. mange tak på forhånd... Portrait : La femme dans le texte est une nerveeuse... -
Hjælp til debatinlæg
ForumindlægJeg har fået skrevet et debatinlæg om modeller og deres vægt ( BMI ), nogen som kunne være så behjælpelige og læse mit korte debatindlæg igennem for eventuelle fejl/rettelser. På forhånd mange tak. Teksten kommer her : BMI-grænse skal anskaffes i modebranchen Sidste måned sad jeg med min mobi... -
Kigge igennem
Forumindlæghej, jeg har en lille FSA skriftlig fremstillings opgave for i fransk, så jeg ville lige høre, om der er nogen søde mennesker, som er gode til fransk, der gerne lige ville rette den. Den er kun på 125 ord! Håber der er nogen der bare lige ville kigge den igennem Quand le soleil brille,... -
Carlsberg i udlandet (Uppsala-modellen)
ForumindlægHåber på lidt hjælp her. Skal til afsætnings-eksamen imorgen, og planlægger at fortælle om Carlsberg position på forskellige markeder altså hvilken fase af Uppsala-modellen de er i, i det pågældende land. Nogen der kan sige mig om det er godt nok at tale om til eksamen, og i så fald hvad man så s...
