Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18441 til 18460 af 102572
-
Pensum
ForumindlægEr der ikke nogle flinke mennesker der kan give mig en masse råd og ideer til matematik eksamen. Jeg skal op her på onsdag og vil gerne lige høre om i har nogle gode og fornuftige fif:) Hivs i os har papir (eks. mat regler og lignende) så ville det være perfekt.Håber i vil hjælpe. -
emnevalg
Forumindlæghey. Jeg skal skrive studieretningsopgave i december måned, men jeg ved ikke rigtigt, hvilket emne jeg skal tage. Jeg har kemi A, Matematik A og Fysik B er der nogle, som har forslag??? -
Værdipapirer????
ForumindlægNogen der kan fortælle hvad værdipapirer er?? Jeg skal til mundtlig matematik eksamen imorgen og værdipapirer er en del af pensum, så håber virkelig nogen ved noget om det! -
Bytte SRP til rettelser, desperat
ForumindlægHej folkens, jeg ved jeg ikke er den eneste som har sved på panden lige for tiden, da der skal afleveres SRP imorgen. Men efter at have læst Metro er jeg blevet lidt bange, for der stod at 2% af dem herinden mener at de dumper denne opgave. Jeg ved at jeg ikke er den eneste som ikke har lyst til... -
Er old et svært/besværligt fag?
ForumindlægHvad synes i? Hvad mig angår så pisser det mig lidt af at jeg bliver nød til at tage så mange noter, gør i alle det? -
fsa geografi
ForumindlægHey, i dag har jeg som udtræksfag trukket skrivtlig geofrafi, og det er jeg egentlig glad for. Er bare lidt på bar bund. Er der nogen af jer, der ved hvilke ting man skal vide i geografi, ting der med stor sandsynlighed vil blive spurgt om og hvor jeg kan øve mig (en hjemmeside eller lign.)? Er ... -
Stx Dansk årsprøve 2.g
ForumindlægHej allesammen, jeg har Dansk på a-niveau snart. Jeg går i 2.g og jeg ved virkelig ikke hvad det kommer til at dreje sig om i årsprøven, vi har ikke fået noget information ang. Så det ville være meget skønt hvis jeg kunne få nogle links, info eller lignende. Mange tak. -
Sinus- og cosinusrelationerne
ForumindlægBeregn de ubekendte stykker i trekant ABC når det gælder at: A= 124,83 grader b= 4,291 c= 8,612 -
reducere . :)
ForumindlægA) 3y+8x+4y-y+3x-x B) 3x-x+4y-8y+x C) 9-3x-12x+4-y PÅ forhåand, tak -
Beregn længder? brug for hjælp.
ForumindlægEr i gang med matematik aflevering, også er jeg gået i stå her. Nogen som kan hjælpe mig, så vil jeg blive meget glad.? er helt lost.:) I en retvinkel ABC har kateterne længederne 8 og 15. Beregn længden af hypotenusen. I en anden retviklet PQR er P ret p=85 og r=45. Beregn længeden af q med 2 d... -
Planen og punkt til planen
ForumindlægHey ( se vedhæftede fil) kan det godt passe at opg C) giver -198-36y+18z=0 og at opgave D) giver 7,28? Vil gerne have bekræftet resultaterne så der behøves ikke mellemregninger eller forklaringer. På forhånd tak :) -
Differentialligning
ForumindlægEr der en utrolig venlig sjæl der kan hjælpe mig med denne opgave? Jeg har lagt min hjerne i blød flere gange, men fatter virkelig ikke denne opgave, ud af mange: Når p angiver en bestemt vares pris, og t angiver tiden efter, at salget af varen er startet, så opfylder p differentialligningen: ... -
eksamen
ForumindlægJeg står og skal have min hue her om lidt :) Men jeg var oppe i to mundtlige sidste år og har trukket 4 skriftlige i år. Så har jeg jo aflagt SRP og ved jeg skal op i AT. Kan det være rigtig jeg kun skal op i en ukendt mundtlig eksamen? det kunne jo være lækkert! Kh en håbefuld -
Tvivl omkring terminsprøver??
Forumindlæghej..går i 2.g og skal snart op i terminsprøve i skriftlig naturfag og engelsk..er bare lidt i tvivl..kommer terminsprøve karakterene til at stå i årskarakter??tæller de overhoved med??hvad sker der, hvis man dumper i dem??og til sidst..hvorfor skal man overhoved op i dem?er det en slags forbered... -
Terminsprøve HASTER.
ForumindlægHej jeg skal til terminsprøve i tysk, men jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Er du nogen som for et stykke tid siden har været til en tysk terminsprøve eller noget lignende? - hvordan kommer bl.a. den skriftlige fremstilling til at foregå? Hvad er fx. vigtig når man skriver en tysk stil? ... -
oprykning
ForumindlægHej jeg tænkte på hvis man har et gennemsnit der er højere end 2,0 i årskarater, men at man så gør det ret dårligt at ens karakter ved eksamensbevises er under 2,0 , kan man så stadig rykeks op? og karakterene ved eksamensbeviset, tælles det kun for mundtlig, eller også skriftlige? -
besvarelse og vurdering af gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej! Er der nogen som ved hvor man kan finde sådan en samling af gamle biologi skriftlig eksamensopgave, som medfølger besvarelser og derefter evalueringer og vurderinger fra censorer? Har set nogle løse stykker her og der, men det ville være fedt, hvis der var nogen, som kendte en netadresse ti... -
karakterer
Forumindlæghey er der ingen steder man kan se sine karakterer fra skriftlig eksamen lige så snart de kommer så man ikke skal vente på den officielle udlevering fra skolen? nu er eksamensdatabasen jo åbenbart lukket? :( syntes det var rart at kunne se dem løbende.. findes der andre steder? -
Omvendt proportional funktion
ForumindlægHvad er en omvendt proportional funktion? Er der nogen, som har et link til en hjemmeside, hvor der står noget om funktionen? Rigtig god aften! Mvh, Mathias. -
Stigning/fald i procent
ForumindlægHej! Er der forskel på, hvordan man udregner stigning i procent, og hvordan man udregner fald i procent? På forhånd tak
