Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18461 til 18480 af 170164
-
Vejledende besvarelse af eksamenssættet
ForumindlægEr det nogen som har vejledende besvarelse af eksamenssættet i skriftlig matematik HF C-Niveau juni 2012? Sættet er fra junieksamen, mandag den 4. juni 2012. -
Hjælp til klage over karakteren i matematik
ForumindlægHej, er der nogen her der har et skabelon eller eksempel af en klage over karakter, ligegyldig hvilket fag? Tak på forhånd! :) -
Spørgsmål vedrørende Kandidat uddannelse
ForumindlægForsikringsvidenskab, cand.act. Læge, cand.med. Matematik-økonomi, cand.scient.oecon. Revisorkandidat, cand.merc.aud. Civilingeniør cand.polyt Jura, cand.jur. Datalogi, cand.merc. Datalogi, cand.scient Erhvervsøkonomi, cand.merc. Hej Spørgsmål er hvad betyder al det her f... -
Antal eksamener
ForumindlægHej alle sammen Jeg går i 3.g stx nu. Det er sådan at jeg har været til 1 eksamen i 1.g også har jeg valgt en ekstra A-niveaue fag(valgfag) som jeg afsluttede med 2 eksamener i 2.g + 1 engelsk eksamen, altså 3 eksamener i 2.g. Det vil sige jeg i alt ha... -
differentialkvotient
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i matematik eksamen, men har et bevis, som jeg har svært ved at forstå. Beviset er for F(x)=a*x^2. Er der nogen, som kan hjælpe mig med dette? PÅ forhånd tak. -
Hvilke karakterer tæller?
ForumindlægJeg roder rundt i de her karakterer! Jeg får ok karakterer, men skal have 9,8 for at komme ind på min uddannelse. Og den kan jeg kun klare med nød og næppe. Så jeg har prøvet at opstille nogle hypoteser. Men det er lidt svært når man ikke forstår følgende:1: Hvad vil det sige at musik fra 1.g og ... -
Karakter - 11/13
ForumindlægHejsa.1) Jeg tænkte på om der var nogle med et snit omkring/over 10 som gad lægge deres karakterer ud i dette indlæg?2) Er der nogle som kan henvise til nogle samfundsfags- eller geografiopgaver til 13? -
Drageløberen da/psy hjælp!
ForumindlægHej! Jeg skriver i dansk og psykologi med udgangspunkt i bogen Drageløberen. Psykologi skal dermed fungere samfundsvidenskabeligt. Jeg er dog kommet lidt i klemme mht. hvad jeg kan koncentrere mig om. Er der tilfældigvis nogle der har et par ideer. Jeg tænker på sådan noget med kulturforskelle og... -
Statskundskab
ForumindlægHej alle. Jeg har besluttet mig for at læse statskundskab på uni, efter min gymnasiale uddannelse. Jeg kan næsten ikke vente, og har besluttet mig for at købe nogle bøger indenfor emnet. Nogen der kan anbefale noget? Mit faglige niveau er langt fra på universitets niveau, jeg skal nok have noget... -
høj-niveau rettelser
ForumindlægJeg har skrevet en engelsk stil og har fået nogle rettelser tilbage, hvilke blev bedt rettet. Jeg har rettet, det jeg kunne, men nogle steder, er det mig helt konfust, hvad jeg skal rette til. Håber så på hjælp til dette. Afleverer fredag - På forhånd mange mange tak ! Teksten med – foran er mi... -
Selvstudium stx
ForumindlægEr der nogle af jer der ved om man kan tage stx som selvstudie? Og i så fald hvor man kan tage det henne, da de steder jeg indtil videre har ringet til ikke tilbyder det. På forhånd tak :) -
Bestem V som funktion af r?
ForumindlægOpgaven lyder: En bestemt type af massive metalgenstande fremkommer ved at fjerne en halvkugle i hver ende af en cylinder. Radius i halvkuglerne er lig med cylinderens radius. For en metalgenstand af denne type, hvor overfladen skal være 4dm^2, gælder, at: 2?rh + 4?r^2 og V=?r^2 h-4/3?r^2, h... -
Skal du bruge hjælp til din hovedopgave HD/HA?
ForumindlægTil en enkelt studerende, eller en gruppe, tilbydes mentor hjælp til udarbejdelse af hovedopgave i HD(A) eller HA. Mentor er 47 år med national og international erfaring som adm. direktør for en række større virksomheder. Du skal have viljen, evnen og lysten til at møde opgaven med gå-på mod; jeg... -
Religion i historiefaget?
ForumindlægHvordan arbejder man med religion i historiefaget? Jeg vil gerne redegøre for udviklingen i moderne spiritualitet/new age fra 60-ernes modkultur til velfærdssamfundet i dag. Hvad gør man fx med primær kilder? -
Fattigdom - ulighed
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at forklare disse 2 figurer, hvad de går ud på -
USA - en evig magt?
ForumindlægHej allesammen.Vi havde idag i klassen en spændende diskussion omkring USA og deres magt.Jeg kunne godt tænke mig at stille jer samme spørgsmål som vi belv stillet, også høre jeres mening:"Vil USA også fremover være verdens klart stærkeste stat og vil unipolariteten være ved?"Glæder mig... -
Spørgsmål ang prøve
ForumindlægHej jeg sidder her og spekulerer på om man i 10 klasse får matematik FÆRDIGHEDS prøve til eksamen? -
Polaritets teorien - uni, bi og multi
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive SRP opgave og skal bla. redegøre for polaritetsteorien. Umiddelbart står der ikke meget i mine bøger eller på nettet - kan altså ikke rigtigt finde nogen definition på teorien. Og hvem har lavet den? Så hvis nogen kender en website / bog hvor den er udpenslet... -
Bedre til at tale/skrive på engelsk?
ForumindlægHar I nogle gode råd til, hvordan jeg kan blive bedre til engelsk? -
Tæller årskarakterer ikke for noget som helst?
ForumindlægHører jeg nogen sige, men hvis de ikke gør, hvad skal så stoppe folk fra ikke at lave sine afleveringer? Jeg hører fra en anden at årskarakterene i de fag man ikke kommer op i kommer til at tælle. Altså vil min dansk årskarakter tælle hvis jeg ikke kommer op i dansk til eksamen.. hvordan foregå...
