Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18541 til 18560 af 26355
-
Hvordan gør jeg lige det?
Forumindlæg2.Observation/descriptionThe observations are as a description of each stone. A list of facts is not enough!!! This is not the place to write the determined names of the stones, this belongs in the conclusion.Hint: give each stone a number that make it easier to make the conclusion.Skal fortælle ... -
Hjælp!! Rettelse af tysk
ForumindlægHej studieportalen. Da jeg har pænt svært ved tysk, vil jeg lige høre om nogen vil hjælpe med rettelse af noget tysk. Jeg har vedhæftet den danske version og min tyske version. På forhånd tak! In der Artikel, ’’små sprogfag lukker for optagelse’’, die haltung sehr negativ ist. Das Angebot v... -
3.årsopgave2006
Forumindlæger der ikke nogen der vil give mig nogle gode ideer /emner i historie man kan skrive om..... -
Flerkulturelle reklamer
ForumindlægHej derude.. Er der nogen der kender til virksomheder ligesom Bennetton mht. reklamer.. Benetton har anvendt det flerkulturelle aspekt i nogle af deres reklamer.. men jeg kan ikke finde andre virksomheder som også anvende sådanne reklamer.. så hvis der er nogle der kender sådane virksomheder... s... -
Hydrogenmængde...
ForumindlægHej. Hvordan kan man forklare den målte og den beregnet mængde af den udviklede hydrogenmængde, hvis man vil sammenligne to mængder hinanden. Altså i et kemi forsøg har vi målt at brintvolumen er 70 ml og efter at vi beregnet ved hjælpe af idealgasligning V = n*R*T/P fik vi til 60 ml. Jeg skal... -
Primfatorisering
ForumindlægNogen som kan hjælpe med dette i følgende opgave: [Link] På forhånd tak. -
Vil lige spørger om det er rigtigt!
Forumindlægmin sp. lyer at jeg skal beskrive en proteins primære, sekundære, tertiære og kvartiære sturktur samt deres funktion og vil lige spørger om det her kan bruges. Typer af protein 1. Strukturprotein (hud, hår, negle, knogler og brusk) 2. Muskler (kontraktile proteiner, så vi kan bevæge kroppen, op... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg har lavet en oversættelse jeg håber i lige vil kigge igennem så ville jeg blive glad :o) North Ireland The disturbances in North Ireland, which of many characterized like a civil war, can only been understood, if one knows something about Ireland’s history. In the 17th century became ... -
hjælp til ide? tekst fra det moderne gennembrud
Forumindlægjeg skal op i 10 klasse dansk eksamen og skal skrive en dispotition. - men er helt blank på hvilken tekst jeg skal vælge at skrive en dispotition over? kravene er at det skal være en novelle, digt eller sang fra det moderne gennembrud med fokus på arv/miljø eller tro/viden. alle gode idee... -
Bøger udover pensum
ForumindlægHej. Jeg kigger lige nu efter nogle bøger der ligger ud over pensum i på MatA+. Jeg vil specielt gerne have nogle forslag vedr. statistik og algebra. Har i nogle gode råd, til hvad i selv har brugt? -
Gode råd til skr. musik A eksamen.
ForumindlægHej alle. Jeg går på stx, og skal op i skr. musik A om et par uger. Jeg vil høre om der er nogle derude, som har været op sidste år eller før, der kan give nogle gode råd, guide til eksamener, gamle opgaver etc? Jeg har kigget både her og på studienet, og der ligger ikke meget, så håber p... -
Endnu en svær tekst!!
ForumindlægHej med jer. Jeg ved ikke, om det er mit englesk der er fuldstændigt elendigt eller om det er teksten, som er svær. Jeg ville i hvert fald blive meget glad, hvis nogen ville hjælpe med at oversætte denne tekst: "If, then, by any one in authority, something be sanctioned out of conformity... -
Navngivning
ForumindlægHej alle jeg har ikke styr på det med navngivning, så ville høre hvordan man eksempelvis kan navngive dette stof: NaNO3 ?? :) -
Industrialiseringen... Haster!
ForumindlægHej derude.. Har virkelig brug for hjælp da jeg er gået i stå i industrialisering , i forhold til hvorfor den kom og hvilke følger den havde? -
5 A-niveaus fag, for svært..?
ForumindlægHej Jeg har mulighed for at få 5 a-niveaus fag. Jeg har hørt at det skulle blive rimeligt svært især fordi man skal læse et a-niveaus fag på 4 semester ..? Har i ekstra a-niveuas fag, og hvordan er det... ? Jeg vil gerne høre noget mere, fordi jeg ved ikke rigtgit, hvad jeg skal..? -
TIL ALLE PÅ SP
ForumindlægDette er ikke et råb om hjælp men nærmere en taksigelse! Du har hjulpet så meget i tysk at du næsten skulle få løn for det! Det er så dejligt at du gider at bruge din tid på at hjælpe andre! Med dette sagt, vil jeg også takke alle andre opgaveredak, lektieguruer.. eller hvad man nu er... Jeg kan... -
oversættelse af 1 sætning HASTER
Forumindlægjeg skal oversætte dette: Sidste år gjorde franske forskere et yderst interessant fund jeg prøvede med: Last year, French scientists discovered an extremely interesting find i følge ordbogen) fund = find (det at finde) = discover men hvad hedder (at gøre et fund) for (discover a find) er v... -
hjælp opgaven skal afleveres på mandag..
ForumindlægVille blive rigtigt glad hvis nogen ville læse det jeg har skrevet og give lidt kommentarer. kom med forslag(ordforråd).... plz. The banner comes from msn website. The company who has produced the banner are M1. They are looking after more customers; they want their target audience to move from... -
Tvivlsspørgsmål
ForumindlægEr der nogen af jer, der kan hjælpe mig med sætningsopbygningen på denne linje (oversat til tysk) Når jeg hører musik, kan jeg drømme uden, at tænke på omverdenen. På forhånd, tak for hjælpen. -
Socialrealismen
ForumindlægHej allesammen : - ) jeg skal op til dansk 9. klasses eksamen her fredag. Men har dog ikke helt fat i socialrealismen. Kan nogen sige mig følgende: - Hvilken periode kalder man nogenlunde for socialrealismen? - Hvilke emner tog man op, rent litterært selvfølgelig? - Hvilken skrivestil brugte ma...
