Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 18541 til 18560 af 20009
-
Udeboende som 16-årig, tilskud?
ForumindlægHej, jeg står desværre i den situation, hvor jeg ikke fortsat kan bo derhjemme. Jeg har haft to rigtigt slemme år, hvor jeg selv har været syg, men føler mig heldigvis i god bedring, og har lysten til hele livet! Jeg kan se rigtigt mange muligheder: personligt, uddannelsesorienteret, mm. Min mor ... -
Rettelse ?
ForumindlægEr det nogen der har lyst til at tjekke om det er rigtigt, da det genre skal være rigtigt til min fremlæggelse :) Det første er en indledning og det sidste afsnit er en konklusion. According to Geert Hofstede’s Onion Diagram we will describe and analyze the culture of the Aboriginals and us... -
LILLE TEKST PÅ 1/4SIDE!
Forumindlægnogen der gider at rette min lile franske tekst plz? det er til en fremlæggelse om sacré cour! på forhåmd tak ps håååber i vil hjælpe :) Le haut leu de l’église c’est la coupole dans Sacré Cœur. La vue au delà de Paris est remarquable ; en soixante-trois 63 mètre ... -
Investeringsteori - Mangler hjælp
ForumindlægHej. Vi har fået til opgave at lave en rapport baseret på investeringsteori, og min gruppe og jeg har lidt problemer med hvordan vi skal angribe det. OPGAVENS BAGGRUND (Oplysninger):Virksomheden DAN-MUSIC har udviklet en ny Mp-3 afspiller, og nu overvejes det, hvordan det nye produkt skal sættes ... -
Spørgsmål til resprationskæden
ForumindlægHej\n\nJeg er ikke helt med på det, som jeg har skrevet ved *****\nTeksten er indledningen til en fremlæggelse om respirationskæden - meningen er at ledene skal beskrives trin for trin senere - men først vil jeg lige have helt styr på nedestående.\n\nUnder citronsyrecyklusen bliver der frigives f... -
Rette billedpræsentation (160 ord)
ForumindlægHej Jeg håber, at der er nogle, der har lyst til at hjælpe med at rette min billedpræsentation. Det skal fremlægges mundtligt, og derfor er det meget vigtigt, at sætningerne ikke er for komplekse. På forhånd tak for hjælpen! ................................................................... -
Hjælp til årsprøve i morgen
ForumindlægHej.Jeg skal til årsprøve i fransk i morgen, og skal op i Au Revoir les Enfants, og har fået et tema som der hedder L'etat d'urgence og så skal jeg også kunne fremlægge noget omkring personerne, hvor jeg bare har valgt Bonnet og Julien.Og tænkte derfor på, om der var nogen der hurtigst mu... -
AT - min perspektivering og problemstillinger?? ER HELT LOST!
ForumindlægHej alle. Jeg går i 3.g på STX og har AT, så er i gang med min synopsis. Vores over emne er katastrofer og mit emne er tsunami katastrofen i Thailand, d. 26 december 2004. Min problemformulering: - Hvordan dækkede medierne de danske turister i Thailand efter tsunami-katastrofen? ... -
Biologi B eksamen - Evolution. Vigtigt!
ForumindlægHej derude! Jeg står og skal op til bio b eksamen imorgen, og jeg har trukket temaet evolution, og mit emne er livets opståen og udvikling. Jeg skal forberede en fremlæggelse med fokus på livets opståen og udvikling, ved at tage udgangspunkt i vedlagte bilag og i eventuelt relevant ekspe... -
hjælp til engelsk!
Forumindlæghej, nogle som vil være søde at rette det her lille stykke igennem, da det skal bruges til en fremlæggelse. (: - synes det lidt svært at se sine egne fejl, så det vil være skønt hvis der en som vil rette den igennem. Many Americans has said that they feel more secure when they have a gun, but ... -
Hjæælpp
ForumindlægHej folkens.. Håber der er en der gider læse min opgave igennem… det er ikke noget der skal afleveres, men jeg skal fremlægge det, så hvis det er nogle grove fejl, omvendte ordstilling eller uforståelige sætninger er i velkommende til at rette dem. Mange tak på forhånd Le texte s'agit de un ... -
lidt hurtigt svar søges. 2 meget små opgaver rettes. under 120 ord
Forumindlægskal lave en fremlæggelse imorgen, så det ville være rart hvis jeg sagde det jeg mente :) men det har jeg lidt brug for hjælp til. så 1000 tak, til den der gider at kigge lidt på den. Lola og Argardo er begge transvestitter, men de har besluttet at være biseksuelle, fordi de stadigvæk kan lide a... -
Billy the kid - Engelsk
ForumindlægHej Jeg går i 8 klasse og vi skal skrive et interview med Billy the Kid på engelsk og fremlægge det i morgen... Jeg har skrevet lidt, det er ikke helt færdigt, hvis du vil rette det må du meget gerne ;-) Hvis du har haft om Billy the Kid så må du meget gerne komme med forslag til flere sp... -
Del pueblo a la ciudad: resume
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at genfortælle en tekst i bogen "Del pueblo a la ciudad" kap 5. Men er meget usikker på det jeg har skrevet - og jeg skal stå og fremlægge det for min lære, så hvis der er nogle der måske ville tage et lille kig på det og se om der er nogle fejl jeg kan re... -
Slaveri
ForumindlægJeg har om slaveriet i sydstaterne i USA, men da jeg ikke har så godt kendskab til dette emne, vil jeg godt have en godkendelse på, at det er rigtigt hvad jeg har skrevet. (Bare så jeg ikke står og siger noget forkert i min fremlæggelse). På forhånd tak! ________________________________________... -
kort tekst om byen Machu Picchu, rettes
Forumindlæghej... skal til at fremlægge om bla. Machu Picchu, Puno og Arequipa... indtil videre har jeg fået skrevet en smugle om Machu Picchu. så nu håber jeg at der er nogle flinke mennesker der lige havde 5min til at kigge den igennem :) La Machu Picchu es muy fascinante, Miente a gran altura en las mo... -
2 korte tekster om Puno og Arequipa, rettes
Forumindlæghåber der er nogle der kunne rette mig, jeg har skrevet 2 små tekster om Arequipa og puno, som jeg skal fremlægge :S så håber der er nogle der har tid til lige at kigge det igennem, bare 1 af dem :) Puno Puno es una ciudad en el del sudeste Perú, su una ciudad muy grande. la cosa divertida co... -
forfærdelig grammatik. hjælp.
ForumindlægJeg er rigtig rigtig dårlig grammatisk, og er klar over at der er mange grammatiske fejl i nedenstående stykke, men det er noget jeg skal fremlægge og ville være over lykkelig hvis der var en venlig sjæl der vil spotte det igennem. -på forhånd tusinde tak! Die geshicte handelt von Michael, wie i... -
Haster!!!
ForumindlægHeej :D jeg skal fremlægge nogen spørgsmål til fysk: 1) vandsøjle Beregn højden af den vandsøjle, som i sig selv udøver et tryk på 101 kPa, svarende til det normale lufttryk ved jordoverfladen. 2). Trykmåling h/m 0 0,175 0,350 0,525 0,699 0,788 p/kPa 1... -
Fysik Hjælp!!
ForumindlægHeej :D jeg skal fremlægge de her spørgsmål fysik, nogle som vil hjælpe mig??? 1) vandsøjle Beregn højden af den vandsøjle, som i sig selv udøver et tryk på 101 kPa, svarende til det normale lufttryk ved jordoverfladen. 2). Trykmåling h/m 0 0,175 0,350 0,525 0,699 0,788 p/kPa 104,2 105,5 107,7...
