Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 18601 til 18620 af 156873
  • Eksamensrekord

    Forumindlæg
    Min nysgerrighed påbød mig at undersøge, hvem der gennem tiden har fået de højeste eksamenssnit indenfor de sidste 15 år.Her er svaret:"Bedste gennemsnit:2003: Isabel Laude, Espergærde Gymnasium12,12002: Jacob Lolck, Rosborg Gymnasium11,72001: Andreas Lønborg, Øregaard Gymnasium12,11996: Cam...
  • Intervaller

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave der beder mig om at lave grupperede observationer af intervalle på 5. Jeg ved ikke hvad det betyder. Til opgaven har jeg informationer om bowlingsko, og hvor mange sko der er til hver skostørrelse. Jeg håber at der er nogle der ved hvad intervaller, og i det hele taget min opg...
  • Udgift, udbetaling, omkostninger

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe med opgave 2,2 i den vedhæftede opgave. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvilke formler jeg skal anvende. Tak på forhånd.
  • afleveringer - grupper/indviduelt?

    Forumindlæg
    Hej. Ved I om der er flest gruppe eller individuelle skriftlige afleveringer i det almen gymnasium?
  • Eksamensbevis

    Forumindlæg
    Kommer den mundtlige årskarakter for matematik c på eksamensbeviset eller er det udelukkende den skriftlige karakter?
  • Ulighed

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en opgave på formen: (a+b)*(1+a*b+k)-g > 0 Jeg ved at |a-b|>2, og at k og g er reelle tal, men hvordan finder jeg ud af hvad g og k er defineret som? Håber der sidder en med et lille hint!?
  • Ændring i antallet af dansker over pensionsalderen?

    Forumindlæg
    Jeg har været til skriftelig matematik eksamen idag og jeg er stærkt i tvivl om jeg fik løst følgende opgaver korrekt - Opgave 8, b
  • TYSKLANDS BILINDUSTRI

    Forumindlæg
    Hej, Har fået til opgave at svare på følgende spørgsmål: Hvilke politiske tiltag gøres der for at afhjælpe krisen i tysk og fransk bilindustri, og hvilke konsekvenser kan krisen og de forskellige politiske tiltag få? Har Du eventuelt skrevet noget om netop dette, eller ved du lidt om overståe...
  • Kødet af Saalbach

    Forumindlæg
    HejEr der nogen der har en opgave/noter/andet hjælp til Astrid Saalbachs novelle "kødet" fra novellesamlingen "Månens ansigt" (1985)? Nogen der evnt. kan hjælpe med at analysere og fortolke den lidt?
  • Fravær?

    Forumindlæg
    Jeg står i den situation at der står at jeg har afleveret 4 opgaver for sent. 2 af opgaverne er gruppeafleveringer hvor andre har været ansvarlig for at aflevere, mens de sidste 2 er opgaver som jeg ved en fejltagelse er kommet til at sende en ekstra gang efter at jeg har afleveret. Det vil sige ...
  • Beregn indfaldsvinklen

    Forumindlæg
    Bogen so kan hjælpe?En bestemt glasplade har brydningsforholdet 1,52.Beregn indfaldsvinklen for totalreflektion ved overgang fra glas til luft.tak på forhånd
  • SMUK-Modellen

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan forklare eller komme med et eksempel på brug af SMUK-modellen?
  • isolering

    Forumindlæg
    Hvordan isolerer man? Er der en bestemt metode indenfor isolering af bogstaver, altså formler el.l
  • Logistisk vækst med jagt/fiskeri

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har lavet projektet med "Logistisk vækst med jagt/fiskeri"?
  • eksamener inden 3. g

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg tænkte på om man skal have 3 eksamener inden 3. g under den nye reform?
  • tyngdekraft

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kan hjælpe med opgaven. Tak på forhånd:)
  • Parameterfremstillng :/

    Forumindlæg
    Kan nogen vise hvordan man udfører denne opgave?
  • at finde sekundær litteratur til danskopgave!?

    Forumindlæg
    Hej... Har valgt bogen "Plastic" af Mette Thomsen, men lige meget hvor mange hjemmesider jeg kigger igennem, synes jeg, at jeg mangler masser af sekundær litteratur til den. Har været inde på diverse hjemmesider som: forfatterweb.dk, litteraturnet.dk og litteratursiden.dk og tusinder an...
  • Pi - Og sammenhænge!

    Forumindlæg
    Jeg skal lave lidt om tallet Pi... Og jeg har søgt lidt efter nogle lidt mere spektakulære sammenhænge som Pi indgår i, ud over geometriske figure, for at krydre min viden lidt...Der skulle vel ikke være nogen af jeg som kunne lidt "sjove" facts?
  • spørgsmål til dansk

    Forumindlæg
    hej hvad betyder det at være overfladisk? KAN MAN Godt sige : Den kvinde Franz godt kan lide er overfladisk, for i bogen står der hun smilede på den måde, Franz kaldte gennemsigtig. Hun smilede altså, men ikke for meget giver det mening? Er hun over fladisk på den måde ?